طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

خدمات افزایش سرعت سایت ماهونیا

خدمات افزایش سرعت سایت

خدمات افزایش سرعت سایت یا عملکرد وب‌سایت به سرعت یک مرورگر می‌تواند صفحات وب کاملاً کاربردی را از یک سایت خاص بارگیری کند. سایت هایی که عملکرد ضعیفی دارند و به آرامی در مرورگر رندر می شوند می توانند کاربران را از خود دور کنند. برعکس، سایت هایی که به سرعت بارگذاری می شوند معمولاً ترافیک بیشتری دریافت می کنند و نرخ تبدیل بهتری دارند.

خدمات افزایش سرعت سایت شامل چه مواردی است؟ چرا افزایش سرعت سایت اهمیت دارد؟ شما برای بهبود سرعت صفحه وب سایت خود چه اقداماتی را انجام داده اید؟ خدمات افزایش سرعت سایت شامل چه مواردی می باشد؟

اگر یک وب سایت زمان زیادی برای بارگذاری طول بکشد، این می تواند تأثیرات نامطلوبی بر تجربه کاربر، ترافیک سایت و SEO داشته باشد. وب سایت هایی که برای عملکرد بهینه شده اند نسبت به وب سایت های کند مزیت دارند.

بهینه سازی سرعت سایت

هر چیزی که برای بهینه سازی وب سایت حرفه ای باید داشته باشد، ماهونیا میتواند در اختیار شما قرار دهد. خدمات افزایش سرعت سایت بعد از آنالیز سئو سایت با بالاترین استانداردها و جدیدترین متدها و ساختار مقیاس پذیر انجام می شود. 

فهرست مطالب

بهینه سازی سرعت سایت
بهینه سازی سرعت سایت

منظور از خدمات افزایش سرعت سایت چیست؟

خدمات افزایش سرعت سایت، مجموعه ای از اقدامات اصلی خدمات سئو سایت با هدف افزایش سرعت سایت و بهبود عملکرد سایت است. بهینه سازی سرعت سایت شامل مواردی مانند بهینه سازی تصاویر، کوچک سازی CSS و جاوا اسکریپت، بهینه سازی فایل های صوتی و تصویری، بهینه سازی پایگاه های داده، استفاده از شبکه های توزیع محتوا (CDN) و سایر روش های بهینه سازی است. با بهبود سرعت سایت، کاربران می توانند به راحتی و به سرعت به محتوا و خدمات سایت دسترسی داشته باشند که می تواند منجر به بهبود تجربه کاربری و افزایش ترافیک سایت شود. همچنین، بهبود سرعت سایت می تواند به بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند.

تاثیر سرعت سایت بر سئو چیست؟

خدمات افزایش سرعت سایت، یکی از عواملی است که در الگوریتم رتبه‌بندی گوگل تأثیرگذار است. گوگل، سایت‌هایی را که سریع‌تر بارگذاری می‌شوند، در نتایج جستجو رتبه بالاتری می‌دهد.
گوگل سرعت سایت را به عنوان یکی از عواملی که بر تجربه کاربری تأثیر می‌گذارد، در نظر می‌گیرد. کاربران انتظار دارند که سایت‌ها به سرعت بارگذاری شوند. اگر سایت شما کند باشد، کاربران ممکن است از آن خسته شوند و آن را ترک کنند.
گوگل همچنین سرعت سایت را به عنوان یکی از عواملی که بر عملکرد سایت تأثیر می‌گذارد، در نظر می‌گیرد. سایت‌هایی که سریع‌تر بارگذاری می‌شوند، عملکرد بهتری دارند و می‌توانند ترافیک بیشتری را پردازش کنند.
در یک مطالعه توسط Pingdom نشان داده شد که سایت‌هایی که در ۱۰ ثانیه اول بارگذاری می‌شوند، ۳ برابر بیشتر احتمال دارد در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) در رتبه اول قرار بگیرند.
با توجه به موارد گفته‌شده، می‌توان نتیجه گرفت که سرعت سایت، تأثیر زیادی بر سئو دارد. با افزایش سرعت سایت، می‌توانید رتبه سایت خود را در نتایج جستجو بهبود ببخشید.

آیا بهینه‌سازی سرعت سایت تنها برای کسب و کارهای بزرگ مفید است؟

خیر، خدمات افزایش سرعت سایت، برای همه کسب و کارها صرف نظر از اندازه و مقیاس کسب و کار مفید است. در واقع هر کسب و کاری که وب سایت دارد باید بهینه سازی سرعت سایت را جدی بگیرد. سرعت بارگذاری سایت بر تجربه کاربر و رتبه سایت در موتورهای جستجو تاثیر می گذارد. اگر سایت شما به کندی بارگذاری می شود، کاربران ممکن است از سایت شما خسته شوند و به سراغ رقبای شما بروند. همچنین، سایت هایی که سریع بارگذاری می شوند، احتمال بیشتری برای جذب کاربران و مشتریان جدید دارند. بنابراین بهینه سازی سرعت سایت برای هر نوع کسب و کاری که به دنبال جذب کاربر و مشتری است ضروری است.

چه معیارهای در سرعت وب سایت مهم هستند؟

سرعت صفحه یک عامل پیچیده است که با عملکرد وب سایت مرتبط است و برای غلبه بر مشکلات مربوط به آن، درک نحوه اندازه گیری آن ضروری است. چندین معیار وجود دارد که بر سرعت صفحه تأثیر می گذارد یا به آن مربوط می شود. بیایید نگاهی به Core Web Vitals بیندازیم :

  1. زمان بارگذاری سایت
  2. میزان حجم صفحات سایت
  3. مدت زمان درخواست بین کاربر و مرورگر
  4. زمان رفت و برگشت کاربر
  5. مدت زمان تاخیر در ورودیه اولیه کاربر
  1. زمان بارگذاری سایت

  2. زمان بارگذاری مدت زمانی است که طول می کشد تا کل یک صفحه وب در مرورگر ظاهر شود، به این معنی که هر درخواست HTTP باید برآورده شود. تقریباً هر صفحه در اینترنت به چندین درخواست HTTP نیاز دارد، زیرا چندین منبع علاوه بر HTML اصلی صفحه باید بارگذاری شوند. Largest Contentful Paint (LCP): این به زمان بارگذاری صفحه مربوط می شود. به طور خاص، نشان دهنده این است که محتوای اصلی صفحه به طور مناسب بارگیری شده است. 

  3. میزان حجم صفحات سایت

  4. اندازه صفحه، حجم کل فایل تمام منابعی است که برای عملکرد صفحه باید بارگذاری شوند. اندازه صفحه بر مدت زمانی که مرورگر برای بارگیری صفحه طول می کشد تأثیر می گذارد و همچنین می تواند تأثیر زیادی بر روی کاربران تلفن همراه داشته باشد که ممکن است هنگام بارگذاری صفحات وب برای داده ها هزینه کنند.
  5.  مدت زمان درخواست بین کاربر و مرورگر

  6.  Time To First Byte (TTFB) مدت زمان بین درخواست مرورگر برای یک صفحه وب و زمانی که اولین بایت پاسخ می رسد را اندازه گیری می کند. زمان بارگذاری کلی مهم‌تر است، اما TTFB هنوز هنگام ارزیابی عملکرد وب‌سایت در نظر گرفته می‌شود و ممکن است بر SEO تأثیر بگذارد.
  7. زمان رفت و برگشت کاربر

  8.  (RTT) مدت زمانی است که درخواست ها برای انجام یک سفر رفت و برگشت طول می کشد، به این معنی که درخواست به سرور مبدأ می رسد و پاسخ به دستگاهی که درخواست را ارسال کرده است باز می گردد.
  9. مدت زمان تاخیر در ورودیه اولیه کاربر

  10. (FIP) با تعامل صفحه سروکار دارد. اولین تأخیر ورودی نشان‌دهنده زمانی است که کاربر برای اولین بار با سایت شما تعامل می‌کند تا زمانی که مرورگر بتوان به آن تعامل پاسخ مناسبی بدهد. 
 

اهمیت بهینه سازی سرعت صفحات سایت!

خدمات افزایش سرعت سایت، باید اولویت اصلی هر صاحب وب سایت باشد. سرعت سایت شما به طور چشمگیری بر SEO (بهینه سازی موتور جستجو) و نرخ پرش سایت شما تأثیر می گذارد. نرخ پرش به صورت تعداد جلسات تک صفحه ای با مدت زمان صفر ثانیه تقسیم بر تعداد کل جلسات صفحه در وب سایت شما محاسبه می شود. همانطور که می بینید، تعداد بالای بازدید از صفحه صفر ثانیه به این معنی است که مردم منتظر بارگذاری سایت شما قبل از خروج نیستند.

ابزار چک کردن سرعت سایت

گوگل ابزاری به نام PageSpeed Insights و GTmetrix ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ببینید سرعت بهینه سازی صفحه وب سایت شما چگونه است. مهم نیست که چه ابزارهای دیگری ممکن است نشان دهند (مانند ابزارهایی که توسط میزبان وب شما ارائه می شود) زیرا این نتایج هستند که تعیین می کنند Google چگونه رتبه صفحه را برای SEO محاسبه می کند.

 

 

افزایش سرعت لود سایت
افزایش سرعت لود سایت

چگونه سرعت سایت خود را بررسی کنیم؟

برای بررسی سرعت سایت، می‌توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. برخی از ابزارهای محبوب برای بررسی سرعت سایت عبارتند از:
· Google PageSpeed Insights
· Pingdom
· GTmetrix
این ابزارها، سرعت سایت شما را در شرایط مختلف، مانند سرعت اینترنت، مرورگر و دستگاه کاربر، بررسی می‌کنند و گزارشی از نتایج بررسی ارائه می‌دهند.
برای استفاده از این ابزارها، کافی است آدرس سایت خود را در آنها وارد کنید. سپس، ابزار، گزارشی از سرعت سایت شما ارائه می‌دهد.
در این گزارش، اطلاعاتی مانند زمان بارگذاری صفحه، اندازه صفحه، تعداد درخواست‌های HTTP و موارد دیگر ارائه می‌شود. با بررسی این اطلاعات، می‌توانید عواملی که باعث کاهش سرعت سایت شما می‌شوند را شناسایی کنید و برای رفع آنها اقدام کنید.

بهینه سازی سرعت صفحه موبایل

از آنجایی که بسیاری از افراد از گوشی خود منحصراً برای وبگردی استفاده می کنند، بهینه سازی سرعت صفحه موبایل بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که صفحات موبایل برای نتایج سئو به طور جداگانه در نظر گرفته می شوند. صفحات موبایل سایت شما به طور خودکار رتبه سئو سایت اصلی را به ارث نمی برند. کاربرانی که در دستگاه های تلفن همراه جستجو می کنند، رتبه صفحه آنها به طور جداگانه بر اساس سرعت صفحه موبایل سایت به جای سرعت صفحه وب سایت اصلی محاسبه می شود.

اهمیت سرعت لود سایت در موبایل

این بدان معنی است که صاحبان وب سایت باید به همان اندازه (اگر نه بیشتر) به سرعت سایت تلفن همراه خود توجه کنند. همانطور که استفاده از جستجوی تلفن همراه با سرعت تصاعدی به رشد خود ادامه می دهد، تقاضای مصرف کنندگان برای اطلاعات در یک چشم به هم زدن نیز افزایش می یابد. جستجوگران خواستار رضایت فوری هستند و برای ارائه آن، صفحات وب سایت تلفن همراه شما باید بهینه شوند.

الزامات گوگل برای سرعت سایت

این الزامات برای بهینه سازی موبایل جدید نیست. گوگل در سال ۲۰۱۶ جریمه هایی را برای پاسخگویی تلفن همراه معرفی کرد، اما بسیاری از شرکت ها همچنان این عنصر بسیار مهم سئو را نادیده می گیرند. همه عناصر ذکر شده در بالا به همان اندازه که برای نسخه اصلی سایت شما مهم هستند، برای نسخه موبایل سایت شما نیز مهم هستند. در واقع، تغییر تم یا طراحی سایت تلفن همراه شما ممکن است کلیدی برای بهبود عملکرد آن باشد.

عوامل تاثیرگذار بر افزایش سرعت لود سایت

عوامل مختلفی می‌توانند باعث کاهش سرعت سایت شوند. برخی از مهم‌ترین این عوامل عبارتند از:

حجم تصاویر و فایل‌های ویدئویی

تصاویر و فایل‌های ویدئویی، حجم زیادی از پهنای باند را اشغال می‌کنند. اگر تصاویر و فایل‌های ویدئویی سایت شما حجم زیادی داشته باشند، می‌توانند باعث کاهش سرعت بارگذاری سایت شوند.
برای کاهش حجم تصاویر و فایل‌های ویدئویی، می‌توانید از ابزارهای مختلفی مانند TinyPNG، ImageOptim و HandBrake استفاده کنید.

استفاده از کدهای غیر بهینه

کدهای غیر بهینه، می‌توانند باعث افزایش زمان پردازش سایت شوند. کدهای غیر بهینه، معمولاً از ساختارهای پیچیده و غیرمنطقی استفاده می‌کنند.
برای بهینه‌سازی کدها، می‌توانید از ابزارهای مختلفی مانند Google PageSpeed Insights و YSlow استفاده کنید.

عدم استفاده از کش

کش، اطلاعات را در حافظه مرورگر ذخیره می‌کند و باعث افزایش سرعت بارگذاری سایت می‌شود. اگر از کش استفاده نکنید، مرورگر هر بار که از یک صفحه بازدید می‌کند، باید تمام فایل‌های آن صفحه را از سرور دانلود کند.
برای استفاده از کش، می‌توانید از افزونه‌های مختلفی مانند W3 Total Cache و WP Super Cache استفاده کنید.

وجود مشکل در سرور

مشکلات سرور، می‌توانند باعث کاهش سرعت سایت شوند. برخی از مشکلات سرور که می‌توانند باعث کاهش سرعت سایت شوند عبارتند از:
· عدم استفاده از هاستینگ با کیفیت
· عدم استفاده از منابع کافی برای سرور
· وجود مشکل در سخت‌افزار یا نرم‌افزار سرور
برای رفع مشکلات سرور، می‌توانید از متخصصان سئو و هاستینگ کمک بگیرید.
با شناسایی و رفع عوامل کاهش سرعت سایت، می‌توانید سرعت سایت خود را افزایش دهید و تجربه کاربری و سئو سایت خود را بهبود ببخشید.

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ماهونیا و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
فرم مشاوره رایگان ماهونیا

چرا از خدمات افزایش سرعت سایت استفاده کنیم؟ چون شما میتوانید بعد از ثبت سفارش خود شاهد افزایش سرعت سایت خود باشید. پس برای تحقق آن جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مسیر سفارش ماهونیا
۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی
برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۲- برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۳- نیازسنجی و ارائه پیشنهادات
برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

چرا از خدمات افزایش سرعت سایت ماهونیا استفاده کنیم؟

بهینه سازی خط به خط کدهای سایت

چک کردن تمامی پارامترهای گوگل

عدم تفاوت سرعت بین سرچ با فیلتر شکن و بدون فیلتر شکن

گرفتن نمره A در ابزار Gtmetrix

هزینه خدمات افزایش سرعت سایت چقدر است؟

هزینه خدمات افزایش سرعت سایت به عوامل زیادی بستگی دارد و به طور کلی نمی توان برای آن قیمتی ثابت در نظر گرفت.

به عنوان مثال، اگر سایت شما بهینه نیست و نیاز به به روز رسانی سیستم مدیریت محتوا، بهینه سازی تصاویر، بهینه سازی فایل های CSS و جاوا اسکریپت، بهینه سازی پایگاه داده و سایر اقدامات برای بهینه سازی سرعت سایت دارید، هزینه ها می تواند بالا باشد. هزینه بهینه سازی سرعت سایت بسته به میزان کاری که باید انجام شود و تعداد و نوع صفحات و فایل هایی که باید بهینه شوند می تواند متفاوت باشد.

قیمت بهینه سازی سرعت لود سایت

همچنین به خاطر داشته باشید که بهینه سازی سرعت سایت یک فرآیند مداوم است و باید به صورت دوره ای سایت خود را بررسی و به روز کنید. به طور کلی هزینه های بهینه سازی سرعت سایت برای هر کسب و کاری متفاوت است و باید با توجه به نیازها و منابع موجود بررسی و برنامه ریزی شود.

جهت برآورد هزینه و استعلام تعرفه افزایش سرعت سایت کلیک کنید.
قیمت افزایش سرعت سایت

سخن پایانی افزایش سرعت سایت

این مهم است که بدانید سرعت وب سایت شما چقدر است و برای بهینه سازی و افزایش سرعت سایت باید چه اقداماتی را انجام دهدی. اما لازم است بدانید که بهتر است تا این کار را به یک شخص متخصص بسپارید تا سرعت سایت شما از دیدگاه گوگل رتبه ۱۰۰ را دریافت کند. در نظر داشته باشید که هرچه دیرتر سرعت سایت خود را بهینه کنید، علاه بر آنکه ممکن است از رقبای خود عقب میمانید، هزینه چندین برابری را باید برای افزایش سرعت سایت خود خرج نمایید. بهینه سازی سرعت سایت برای آینده ضروری است.

پرسش های متداول خدمات افزایش سرعت سایت

سرعت سایت را با دو ابزار PageSpeed Insights  و  GTmetrix میتوان اندازه گیری کد. که به سرعت سایت از بین ۰ تا ۱۰۰ امتیاز میدهند.

طبق گزارشات گوگل صفحات سایت باید زیر ۱ ثانیه لود شود که گاهی ممکن است تا ۳ ثانیه زمان ببرد که کاملا طبیعی است.

 تجربه کاربری بهتر: سرعت بارگذاری سریع‌تر سایت، باعث ایجاد تجربه کاربری بهتر می‌شود. کاربران دوست دارند سایت‌ها سریع بارگذاری شوند.
· رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجو: موتورهای جستجو، سرعت بارگذاری سایت را یکی از عوامل مهم در رتبه‌بندی سایت‌ها می‌دانند. بنابراین، افزایش سرعت سایت می‌تواند به بهبود رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو کمک کند.
· کاهش هزینه‌های میزبانی: سرورهایی که سایت‌های با سرعت بارگذاری سریع‌تر را میزبانی می‌کنند، معمولاً هزینه کمتری دارند. بنابراین، افزایش سرعت سایت می‌تواند به کاهش هزینه‌های میزبانی سایت کمک کند.

· حجم و نوع محتوا
· هاستینگ
· کدنویسی

‫7 نظر

  • Avatar مجید گفت:

    سلام خدمت شما
    ما به تازگی یک سایت دانلود فیلم و سریال ساختیم و سرعت سایتمون کمی پایین است
    برای بهتر شدن سرعت سایتمون چه کمکی می تونید بهمون بکنید ؟

  • Avatar محمدی گفت:

    سلام ممنون از تیم خوب شما سرعت سایت من خیلی پایین بود و صحفه به زور لود میشد الان خیلی سرعت سایتم خوب شده
    و برای سئو سایتم هم خیلی خوبه بازدید های سایتم بیشتر شدن ممنون

  • Avatar زهرا داورپناه گفت:

    سلام من دانشجو هستم و سایت خودم رو در زمینه مد و فشن راه اندازی کردم. سرعت سایتم اوایل خوب بود ولی الان واقعا کنده هست. میشه راهنمایی کنید.

    • Avatar ماهونیا گفت:

      برای بررسی سرعت سایت و افزایش سرعت سایت لازم است تا اطلاعات خود را ارسال نمایید تا سایت به طور کامل بررسی شود.

  • Avatar سمیر گفت:

    سلام من برای وب سایت خودم از چندتایی افزونه استفاده می کنم و سوالم اینه این افزونه ها میتونن تاثیر منفی بر سرعت سایتم داشته باشند؟
    و میتونید بررسی کنید که کدوم افزونه ها باعث این مشکل میشن و اینکه چه کاری می تونم برای رفع این مشکل بکنم؟

    • Avatar ماهونیا گفت:

      سلام. بله، افزونه‌ها می‌توانند تأثیر منفی بر سرعت سایت شما داشته باشند. هر افزونه‌ای که نصب می‌کنید، کد و اسکریپت‌های جدیدی را به سایت شما اضافه می‌کند. این کد می‌تواند سرعت بارگذاری سایت شما را افزایش دهد، به خصوص اگر افزونه به درستی کدگذاری نشده باشد یا از منابع زیادی استفاده کند.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *