طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

سئو سایت انگلیسی ماهونیا

سئو سایت انگلیسی ماهونیا

سئو انگلیسی و تاثیر آن در افزایش فروش!!! آیا می خواهید شاهد افزایش چشمگیر ترافیک برای سایت انگلیسی زبان خود باشید؟ بهترین راه سئو سایت انگلیسی است! ساده ترین راه برای انجام این کار این است که سئوی خود را برای زبان ها و کشورهای مختلف از جمله کشورهای انگلیسی زبان بهینه کنید.

سئو سایت انگلیسی میتواند تاثیر بسیار چشمگیری در گسترش کسب و کار شما و افزایش فروش شما داشته باشد. در دنیای رقابتی امروز، داشتن یک وب سایت بهینه و قابل مشاهده در موتورهای جستجو بسیار مهم است. خدمات سئوی سایت انگلیسی یک راه حل بسیار موثر برای بهبود رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو است. 

سفارش سئو انگلیسی

اگر قصد دارید تا کسب و کار خود را در سایر کشورها گسترش دهید، لازمه آن داشتن سایت انگلیسی زبان است. مرحله بعدی آن بهینه سازی سایت انگلیسی می باشد. اینکه شما دقیق و اصولی سایت خود را برای منطقه و زبان مورد نظر خود سئو کنید. 

خدمات بهینه سازی سایت انگلیسی شرکت ماهونیا

به طور کلی سئو سایت انگلیسی با سئو سایت فارسی متفاوت می باشد و یکسری اصول و قوانین خاص خود را دارد. خدمات سئو سایت انگلیسی ماهونیا شامل لیست زیر می باشد که شما میتوانید از تک تک این خدمات برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنید:

  1.  تحلیل کلمات کلیدی
  2. بهینه‌سازی محتوا
  3. بهبود سرعت بارگیری صفحه
  4.  ساختاردهی مناسب وبسایت
  5. ایجاد برنامه محتوا
  6. ایجاد بک لینک
  7. بهینه‌سازی تصاویر
  8. استفاده از روش‌های محلی
  9. استفاده از روش‌های پیشرفته سئو
  10. امنیت وبسایت

فهرست مطالب

خدمات سئو و بهینه سازی سایت انگلیسی
خدمات سئو و بهینه سازی سایت انگلیسی

آژانس دیجیتال مارکتینگ ماهونیا چگونه میتواند به بهینه سازی سایت انگلیسی کمک کند؟

• بهینه سازی سیات انگلیسی زبان – افزایش ترافیک SEO بیشتر به صورت اورگانیک از وب انگلیسی و با سرچ کلمات انگلیسی.
• تولید محتوا و بازاریابی محتوای انگلیسی- تیم ما محتوای ویروسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود و ترافیک را جذب می کند.
• تبلیغات کلیکی (رپورتاژ. تبلیغات کلیکی. ادز) – استراتژی‌های پولی که شامل تبلیغات گوگل و رپورتاژ و … است بسیار مؤثر است به طوری که تضمین بازگشت سرمایه وجود دارد.

فرقی ندارد که سایت شما کوچیک است و یا یک سایت بیزینسی بزرگ، به راحتی با یک استراتژی درست و اعتماد به تیم سئو ماهونیا، میتوانید شاهد رشد سایت خود در وب انگلیسی باشید.

مراحل سئو برای سایت انگلیسی

مراحل و خدمات سئوی سایت انگلیسی مجموعه ای از روش ها و استراتژی ها با هدف بهبود رتبه وب سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو می باشد. با استفاده از خدمات سئو می توانید وب سایت خود را در صفحات اول نتایج جستجو قرار دهید و بازدیدکنندگان و بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید. همچنین با بهینه سازی وب سایت، تجربه کاربری نیز بهبود می یابد.

 

• سئو داخلی
• سئو خارجی
•سئو تکنیکال

سفارش بهینه سازی سایت انگلیسی

۱- سئو داخلی سایت انگلیسی

سئوی داخلی (On-page SEO) یکی از عوامل مهم در بهینه سازی سایت انگلیسی است. این فرآیند شامل بهبود عوامل داخلی وب سایت شما است که می تواند به بهبود رتبه بندی و هدایت ترافیک هدفمند به وب سایت شما کمک کند. در زیر به چند فاکتور داخلی سئوی سایت انگلیسی اشاره می کنیم:

(Page Title)
(Meta Description)
(Heading)
(Body Content)
(Page Load Speed)
(Internal Linking)

۲- سئو خارجی سایت انگلیسی

سئوی خارج از صفحه یکی دیگر از عوامل مهم در بهینه سازی وب سایت انگلیسی است. این شامل بهبود عوامل خارجی است که بر رتبه و ترافیک وب سایت شما تأثیر می گذارد. به طور کلی تمامی فرآیند های لینک سازی خارجی.

۳- سئو تکنیکال سایت انگلیسی

سئوی فنی یکی دیگر از جنبه های حیاتی بهینه سازی یک وب سایت انگلیسی است. این شامل بهبود عناصر فنی وب سایت شما برای بهبود دید، قابلیت استفاده و عملکرد آن است. در زیر چند فاکتور فنی سئو برای یک وب سایت انگلیسی آورده شده است:

(Website Speed)

(Mobile Optimization)

(Site Structure)

(Schema Markup)

(Website Architecture)

اصول سئو سایت انگلیسی چیست؟

۱. تعیین استراتژی
۲. تولید محتوا انگلیسی
۳. بهینه سازی ساختار url
۴. ساخت سایت مپ
۵. هدف گیری دقیق منطقه و زبان
۶. تحلیل کلمات کلیدی
۷. بهینه‌سازی محتوا
۸. بهبود سرعت بارگیری صفحه
۹. ساختاردهی مناسب وبسایت
۱۰. ایجاد برنامه محتوا
۱۱. ایجاد بک لینک
۱۲. بهینه‌سازی تصاویر
۱۳. استفاده از روش‌های محلی
۱۴. استفاده از روش‌های پیشرفته سئو
۱۵. امنیت وبسایت

خدمات بهینه سازی سایت انگلیسی
خدمات بهینه سازی سایت انگلیسی

۱- تعیین استراتژی

اولین گام در بهینه سازی سایت خود برای وب انگلیسی این است که قبل از شروع به کار، مطمئن شوید که یک استراتژی دارید. ما در اولین مرحله از شروع سئو سایت برای وب انگلیسی، یک استراتژی دقیق میچینیم. که بدانیم که وضعیت فعلی سایت چگونه است و قرار است در ادامه چه اقداماتی انجام دهیم و میزان ورودی و … چقدر شود.

۲- تولید محتوای انگلیسی

فرقی ندارد که سایت خود را برای چه کشور و چه زبانی بهنیه میکنید، بعد از تعیین استراتژی و تحقیق کلمه کلیدی لازم است تا به سراغ تولید محتوا یونیک و سئو شده بروید.

 

۳- بهینه سازی ساختار url

اگر قصد دارید کشور خاصی را هدف قرار دهید، ایجاد یک ساختار url با زبان همان کشور قدم درستی برای بهینه سازی سایت می باشد.

۴- ساخت سایت مپ

برای کمک به موتورهای جستجو برای یافتن محتوای شما، باید یک نقشه سایت دقیق با محتوای زبان موجود در داده ها ایجاد کنید.

۵- تعیین دقیق موقعیت و شهر یا کشور هدف

زمانی که قصد دارید تا سایت انگلیسی زبان خود را برای وب انگلیسی بهینه کنید لازم است تا در ابتدا به طور دقیق شهر و کشور هدف خود را به سئو کار بگویید تا بهینه سازی به خوبی انجام شود.

سئو انگلیسی + مزایا

مزایای بهینه سازی سایت انگلیسی

در دنیای امروز، با توجه به گسترش وب و افزایش کاربران اینترنتی، بهترین راه برای دیده شدن در بستر وب، بهینه سازی وب سایت است. در ادامه با مزایای سئو انگلیسی آشنا خواهیم شد:

۱- بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو

۲- بهبود تجربه کاربری

۳- بهبود برندینگ

۴- افزایش فروش

چالش های بهینه سازی سایت انگلیسی چیست؟

بهینه سازی وب سایت انگلیسی ممکن است با چالش هایی داشته باشد. برخی از چالش های رایج عبارتند از:

۱. رقابت شدید در صنعت: 

رقابت زیاد در صنعت می تواند باعث شود که وب سایت شما رتبه پایین تری داشته باشد. برای حل این مشکل باید بهینه سازی خوبی انجام دهید و از روش های جدید استفاده کنید.

۲. تغییرات در الگوریتم های موتورهای جستجو:

 تغییرات مکرر در الگوریتم های موتورهای جستجو می تواند تاثیر زیادی بر رتبه وب سایت شما داشته باشد. برای حل این مشکل باید از تغییرات الگوریتم اطلاع داشته باشید و استراتژی خود را روزانه به روز کنید.

۳. عدم دسترسی به منابع کافی: 

برای بهینه سازی یک وب سایت، ممکن است به منابع و ابزارهایی نیاز داشته باشید که در دسترس شما نیستند. در این صورت می توانید از خدمات حرفه ای بهینه سازی وب سایت استفاده کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ماهونیا و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
فرم مشاوره رایگان ماهونیا

چرا از خدمات سئو سایت انگلیسی ماهونیا استفاده کنیم؟ چون شما میتوانید بعد از ثبت سفارش خود شاهد افزایش ترافیک از وب انگلیسی باشید. پس برای تحقق آن جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مسیر سفارش ماهونیا
۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی
برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۲- برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۳- نیازسنجی و ارائه پیشنهادات
برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

ضرورت بهینه سازی سایت انگلیسی زبان برای کسب و کار ها چیست؟

سئو یکی از راه های اصلی هدایت ترافیک آگاهانه و هدفمند به وب سایت شما است. با بهینه سازی محتوا، ساختار و سایر اجزای وب سایت خود، می توانید رتبه بالاتری در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود کسب کنید.

برای مشاغل انگلیسی زبان، سئو انگلیسی امری حیاتی است زیرا تقریباً همه مشتریان و مشتریان بالقوه آنها از طریق جستجو در موتورهای جستجوی اینترنتی مانند Google به دنبال محصولات و خدمات شما هستند. با بهبود سئوی وب سایت خود، می توانید در صفحات اول نتایج جستجو برای بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود رتبه بندی کنید و بیشترین ترافیک را به سایت خود ببرید.

اهمیت سئو سایت برای وب انگلیسی

استفاده از ترافیک آگاهانه و هدفمندی که از طریق سئو به سایت شما وارد می شود می تواند به بهبود نرخ تبدیل و در نتیجه افزایش فروش کمک کند. همچنین، سئو به طور کلی به بهبود آگاهی از برند شما کمک می کند و به شما امکان می دهد از رقبای خود در بازار متمایز شوید. به همین دلیل برای مشاغل انگلیسی زبان سئو بسیار مهم است و نباید از آن غافل شد.

چرا از خدمات سئو سایت انگلیسی ماهونیا استفاده کنیم؟

جذب ترافیک هدفمند

افزایش نرخ تبدیل

افزایش آگاهی از برند

قیمت مناسب

هزینه خدمات سئو سایت انگلیسی چقدر است؟

هزینه سئو سایت انگلیسی می تواند بسیار متفاوت باشد و به عوامل مختلفی مانند حوزه کاری، میزان رقابت، سختی کلمات کلیدی و … بستگی دارد. به طور کلی قیمت سئو برای چند بخش بهینه سازی سایت (On-page SEO) و بهینه سازی سایت خارجی (Off-page SEO) و بهینه سازی تکنیکال و تولید محتوا و تبلیغات تقسیم می شود. که شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت دقیق بهینه سازی سئو سایت انگلیسی با مشاوران سئویی شرکت سئو ماهونیا در ارتباط باشید.

 

تعرفه سئو سایت انگلیسی ماهونیا (ماهیانه)

سئو انگلیسی اقتصادی
از ۱۱ میلیون
تومان
  • ۱۲ محتوای سئو شده
  • تحلیل فصلی رقبا
  • بهینه سازی کلی سایت
  • رفع ایرادات فنی سایت
سئو انگلیسی پیشرفته
از ۱۸ میلیون
تومان
  • ۱۸ محتوای سئو شده
  • تحلیل دوماهه رقبا
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • پشتیبان اختصاصی
سئو انگلیسی حرفه ای
از ۲۶ میلیون
تومان
  • ۲۴ محتوای سئو شده
  • تحلیل ماهانه رقبا
  • بهینه سازی کامل سایت
  • منتور سئو اختصاصی
جهت برآورد هزینه و استعلام قیمت سئو سایت انگلیسی کلیک کنید.
قیمت سئو سایت انگلیسی

جمع بندی سئو سایت انگلیسی زبان

هنگامی که تصمیم گرفتید سایت خود را برای وب انگلیسی بهینه کنید، باید بدانید که تصمیم درستی گرفته اید. بهینه سازی وب سایت انگلیسی به شما این امکان را می دهد که رتبه وب سایت خود را در وب جهانی و برای سایر کشورها بهبود بخشید و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید. در حال حاضر، صاحبان مشاغل کمتری سئو سایت خود را به زبان انگلیسی انجام می دهند. اگر همین الان اقدام کنید، علاوه بر شکست دادن رقبا، از نظر هزینه نیز بسیار جلوتر خواهید بود. شما میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان جهت خدمات سئو سایت با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و یا از طریق فرم با ما در ارتباط باشید.

پرسش های متداول سئو سایت انگلیسی

برخلاف زبان فارسی، گوگل اشراف کامل به زبان انگلیسی دارد. بنابراین او می تواند به راحتی متوجه شود که آیا بک لینک، لینک بیلدینگ و غیره وجود دارد یا خیر. در سایت انگلیسی طبیعی هستند یا نه. بنابراین در اکثر مواقع برخی از روش های رایج در سئو وب فارسی در وب انگلیسی قابل اجرا نیستند و باعث جریمه شدن سایت می شوند!

سئو سایت انگلیسی از ایران میتونه خیلی سخت باشه و بهتره ارتباط برقرار بشه ولی غیر ممکن نیست و اگه بتونید به گوگل بگید سایتتون طبیعی و تماما انگلیسی هستش میشه انجام داد. تیم سئو ماهونیا طبق اصول سئو، سایت شما را برای وب انگلیسی نیز بهینه میکند.

‫3 نظر

  • Avatar بهرامی گفت:

    سلام
    میخواستم ازتون بپرسم که اگر از کلمات کلیدی فارسی در سئو سایت انگلیسی استفاده کنیم موثر خواهد بود؟
    و اینکه استفاده از لینک های خارجی در وب سایت های فارسی تاثیر دارند؟

    • Avatar ماهونیا گفت:

      سلام. زمانی برای وب انگلیسی سایتی را بهینه سازی میکنید بهتر است تا تمامی کلمات به زبان انگلیسی باشد.

  • Avatar راضیه برقی گفت:

    بدون شک، سئو از اهمیت بسزایی برخوردار است. اما یک نکته مهم در این راه، محتواست. باید مطمئن شوید که محتوای سایت شما به کاربران ارزش افزوده ارائه می‌دهد. محتوای معتبر و متنوع به شما کمک می‌کند تا جذب بازدیدکنندگان با کیفیت شوید و بهبود سئو سایت انگلیسی خود را تسهیل کنید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *