طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس WordPress، یک سیستم مدیریت محتوا (CMS)، ابزاری ایده‌آل برای کارآفرینان و شرکت‌ها می باشد تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

طراحی سایت وردپرس WordPress چه ویژگی هایی دارد؟ این روزها داشتن یک کسب و کار بدون وب سایت تقریبا بی معناست بسیاری از کسب و کار ها یا هر فردی به دنبال طراحی سایت زیبا و کارآمد هستند. با وجود یک سایت ساز قدرت مند به نام وردپرس دیگر عملا نیازی نیست برای راه اندازی یک سایت زمان و هزینه زیادی را صرف کنیم. شما میتوانید با این CMS یک سایت حرفه ای و به روز داشته باشید.

 

طراحی سایت با وردپرس

اگر یک وب سایت تجاری، خدماتی، فروشگاهی، پزشکی و … می خواهید که هر کاری را که لازم دارید انجام دهد و نیازی به کدنویسی سفارشی نداشته باشد، طراحی سایت با وردپرس عالی است. وردپرس یکی از ساده ترین و قوی ترین راه ها برای به اشتراک گذاری کسب و کار شما در وب است. به قولی ساده ترین و حرفه ایی ترین راه برای داشتن یک سایت است.

پلتفرم و سیستم مدیریت محتواهای ساده تری وجود دارند، اما اکثر آنها عملکردی را که وردپرس انجام می دهد، را ارائه نمی دهند، همچنین چندین cms وجود دارد که به اندازه وردپرس قوی است اما برای شخص مبتدی اصلا مناسب نیست.

فهرست مطالب

طراحی وردپرس با وردپرس
طراحی وردپرس با وردپرس

خدمات طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس، راهی آسان و مقرون به صرفه برای ایجاد وب سایت است. با استفاده از وردپرس، می توانید سایتی با امکانات و ظاهری دلخواه داشته باشید. شرکت ماهونیا، خدمات طراحی سایت وردپرس را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. اما خدمات این شرکت شامل چه مواردی است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت خدمات ارائه شده توسط این شرکت عبارت اند از:
۱. طراحی و پیاده سازی وب سایت:
• طراحی قالب اختصاصی و ریسپانسیو
• بهینه سازی سئو
• پیاده سازی امکانات مورد نیاز شما
• انتخاب و نصب قالب:
• تنوع در انتخاب قالب های وردپرس
• نصب و راه اندازی قالب
• سفارشی سازی قالب
۲. افزونه ها و امکانات:
• نصب و فعال سازی افزونه های مورد نیاز
• بهینه سازی و تنظیمات افزونه ها
• آموزش استفاده از افزونه ها
۳. پشتیبانی و نگهداری:
• رفع اشکالات فنی
• به روز رسانی سایت
• پشتیبانی فنی و تخصصی

۸ مزیت طراحی سایت با وردپرس چیست؟

طراحی سایت با وردپرس WordPress به سرعت ریسپانسیو خواهد شد. و روی هردستگاه موبایل، گوشی هوشمند و تبلت عالی دیده می شود. ما در تیم دیجیتال مارکتینگ ماهونیا سایت شما را روی بستر قدرتمند وردپرس همراه با طراحی اختصاصی قالب پیاده سازی کرده و آن را به صورت اصولی بهینه سازی می کنیم…

۱- وردپرس رایگان است.

۲- میزبانی هاست با مشکل مواجه نمیشود.

۳- طیف گسترده ای از تم ها، قالب وجود دارد که میتوان به راحتی هر سایتی را طراحی کرد. 

۴- افزودن محتوای وب سایت سریع و ساده است.

۵- به روز رسانی آسان است.

۶- افزونه ها به شما امکان می دهند تقریباً هر کاری را در وب سایت خود انجام دهید.

۷- در صورت وجود مشکل در سایت وردپرسی خود میتوانید به راحتی با پشتیبان وردپرس ارتباط برقرار کنید.

۸- طراحی سایت با قالب آماده با سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکان پذیر است.

آمارهای جالب از طراحی سایت وردپرس

جالب است بدانید که چرا بسیاری از طراحان سایت توصیه دارند که حتما طراحی سایت وردپرس را انجام دهید. بطور کلی ۱۰ میلیون وبسایت در دنیای وب راه اندازی شده‌اند که بیش از ۳۰ درصد این وب‌سایت‌ها را وردپرس WordPress تشکیل داده. یعنی چیزی بیش از ۳ میلیون وبسایت آنلاین، یک دهم کاربران CMS اختصاصی به سمت وردپرس رفتند.

یک دهم کاربران cms یعنی تعداد طراحی سایت اختصاصی استفاده می‌کنند از ۵۰ درصد به ۴۵ درصد رسیده و این میزان به وردپرس اضافه شده. سایر سیستم‌های مدیریت محتوا هم همچنان در جای خود ثابت مانده‌اند.

برای سفارش طراحی سایت وردپرس میتوانید با کارشناسان تیم طراحی سایت ماهونیا در ارتباط باشید.

طراحی وبسایت
طراحی وبسایت

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

امروزه بسیاری از افراد به سمت طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی هستند. اما چگونه می‌توان یک فروشگاه اینترنتی را با کمترین هزینه و بهترین امکانات داشته باشید، در اینجا طراحی سایت وردپرس WordPress به کمک شما خواهد آمد. با استفاده از افزونه ووکامرس می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی بسازید.

طراحی سایت شرکتی با وردپرس

امروزه سازمان‌ها و شرکت‌ها همگی تصمیم به ساخت یک سایت گرفتند زیرا متوجه این موضوع شده‌اند که سایت اعتباری را برای مجموعه آن‌ها به همراه دارد. وردپرس هم که همیشه آمادگی کمک به شما را دارد. با کمک قالب وردپرس شرکتی می‌توانید ظاهر مناسبی را برای سایت سازمان خود در نظر بگیرید و از طراحی سایت شرکتی بهره مند شوید.

طراحی سایت خدماتی با وردپرس

با گسترش استفاده مردم از خدمات آنلاین، فرصت مناسبی برای کسب و کارهای گوناگون فراهم شده است که با طراحی سایت وردپرس مناسب با فعالیت خود، مشتریان بیشتری را جذب نمایند، با معرفی خدمات خود بتوانید کسب درآمد بیشتری داشته باشید مانند آرایشگاه ها ، رستوران ها ، کافه ها .. هر مشاغلی به صورت خدماتی فعالیت می کند

طراحی سایت آموزشی با وردپرس

امروز بسیاری از مردم به دنبال آموزش های آنلاین هستند،زیرا باعث صرفه جوی در وقت و زمان آن ها می شود. و بسیاری از آموزشگاه ها با طراحی سایت توانستند هم خدمات بهتری ارائه دهند و هم درآمد بالاتری داشته باشند. افرادی که به دنبال کسب و کار آموزشی هستند وردپرس این امکان برای آنها فراهم کرد تا با کمترین هزینه به خواسته خودشون برسند

مزایای طراحی سایت با وردپرس
مزایای طراحی سایت با وردپرس

چرا طراحی سایت با وردپرس؟

زمانی که نام طراحی سایت وردپرس به گوشتان میخورد این سوال در ذهنتان پیدا میشود که “آیا وردپرس فقط برای وبلاگ ها است؟” جای تعجب نیست…

در ابتدا وردپرس تنها برای سایت های وبلاگی بوده اما امروزه آنقدر گسترش یافته که شما میتوانید به راحتی هر نوع سایتی را با هر نوع المان و خدمات و ویژگی هایی با وردپرس طراحی کنید. 

سفارش طراحی سایت با وردپرس

وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوا با امکانات کامل است، به این معنی که بیش از یک وب سایت است. متأسفانه، بسیاری از وب‌سایت‌های کسب‌وکار کوچک اساساً تنها یک سایت چند صفحه ایی هستند که اهداف این سایت ها تنها معرفی بیزینس خود و راه های ارتباطی و معرفی خدمات اسن. اما چنین سایتی کمکی به گسترش کسب و کار نمیکند. 

سفارش طراحی سایت وردپرس

شما با کمک وردپرس میتوانید یک سایت بینظیر برای کسب و کار خود داشته باشید به گونه ایی که بتوانید با آن علاوه بر دیده شدن، بتوانید برندینگ داشته باشید و در نتیجه بیشتر دیده بشید و فروش بیشتری داشته باشید. یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس، نه تنها به شما امکان می‌دهد که صفحات وبسایت خود را بسازید و مقالاتی را منتشر کنید، بلکه انجام آن را بسیار ساده می‌کند.

افزودن محتوای سریع و ساده با وردپرس!

هنگامی که مردم در مورد طراحی وب و ساخت یک وب سایت صحبت می کنند، باعث وحشت بسیاری از مدیران کسب و کار میشود. آن‌ها فکر می‌کنند برنامه‌نویسی سختی باید انجام شود و هربار برای بارگذاری مطلب جدید به روی سایت باید از برنامه نویس کمک خواست، اما در طراحی سایت با وردپرس بیشتر کارهای طراحی از قبل انجام شده است.
به همین دلیل است که در جواب چرا از وردپرس استفاده می کنید باید گفت که زیرا می توانید یک پست وبلاگ یا صفحه با یک کلیک ماوس ایجاد کنید. این به این منظور است که مدیر سایت میتواند به راحتی خدمات خود را به روی سایت قرار دهد.

گارانتی و پشتیبانی پس از طراحی سایت وردپرس

خدمات گارانتی و پشتیبانی پس از طراحی سایت وردپرس شامل موارد زیر است:

  • رفع اشکالات فنی
  • به روز رسانی وردپرس و افزونه ها به طور منظم
  • به روز رسانی محتوای وب سایت
  • پشتیبانی فنی
  • پاسخگویی به سوالات و مشکلات در مورد وب سایت
  • ارائه راهنمایی و آموزش
  • نصب و فعال سازی افزونه های امنیتی
  • اسکن و پاکسازی وب سایت از بدافزارها

از مزایای استفاده از خدمات گارانتی و پشتیبانی پس از طراحی سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با خیال راحت از وب سایت خود استفاده کنید و مطمئن باشید که در صورت بروز هرگونه مشکل، شرکت طراحی سایت در کنارتان است.
  • نیاز به استخدام متخصص برای رفع مشکلات و به روز رسانی وب سایت خود نخواهید داشت.
  • با به روز رسانی منظم و رفع مشکلات فنی، عملکرد وب سایت خود را ارتقا دهید.
  • از وب سایت خود در برابر هکرها و بدافزارها محافظت کنید.

پشتیبانی قدرتمند سایت وردپرسی شرکت ماهونیا

یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد  خدمات طراحی سایت وردپرس ماهونیا، پشتیبانی آن است.  در این شرکت هر نوع سایتی با توجه به اصول سئو و اصول طراحی و …، سایت برای بیزینس شما طراحی می‌شود. هدف از داشتن سایت گسترش کسب و کار و افزایش فروش و … است. به همین علت تیم ماهونیا پس از طراحی، خدمات پشتیبانی از سایت را نیز به مشتریان خود ارائه میدهد.

جهت مشاوره رایگان و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
فرم مشاوره رایگان ماهونیا

چرا از خدمات طراحی سایت وردپرس ماهونیا استفاده کنیم؟ چون شما میتوانید بعد از ثبت سفارش خود شاهد یک سایت حرفه ای و خاص با بهترین قیمت باشید. آیا میخواهید یک وب سایت عالی برای کسب و کار خود داشته باشید؟ پس برای تحقق آن جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مسیر سفارش ماهونیا
۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی
برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۲- برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۳- نیازسنجی و ارائه پیشنهادات
برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

طراحی حرفه ای سایت وردپرسی توسط تیم طراحی سایت ماهونیا

شرکت طراحی سایت ماهونیا با حدود یک دهه سال سابقه فعالیت حرفه ایی در زمنیه طراحی سایت می تواند به شما سایتی حرفه ایی با امکانات ریسپانسیو بودن و کالا سفارشی و اختصاصی با رعایت تمامی اصول را برای شما طراحی کند. فرقی ندارد که برای چه حوزه ایی نیاز به سایت دارید تنها کافیست از خدمات طراحی سایت ما استفاده کنید و یا در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان تیم ما استفاده نمایید تا بتوانید بهترین سایت را برای برند خود داشته باشید.

چرا طراحی سایت وردپرس ماهونیا

طراحی با استاندارد های جهانی

ما برای طراحی بر اصول اساسی تمرکز می کنیم، رویکردهای موثر در طراحی وب، که باعث بیشتر و بهتر دیده شدن برند و کسب و کار شما می ‌شود.

ریسپانسیو و واکنشگرا بودن

واکنش گرا بودن سایت این امکان را میدهد تا سایت شما رد همه دستگاه ها به خوبی نمایش داده شود که تیم حرفه ای ما این کار را به خوبی انجام میدهد.

پشتیبانی و آموزش

خدمات پشتیبانی از سایت طراحی شده جز اولین خدمات تیم ماهونیا است که علاوه بر پشتیبانی به شما آموزش های اولیه داده میشود تا بتوانید مطالب و خدمات خود را به روی سایت خود درج کنید.

قیمت مقرن به صرفه

طراحی سایت وردپرسی هزینه‌های بسیاری دارد اما تیم ماهونیا با بالاترین کیفیت و جدیدترین متدهای طراحی سایت، با بهترین قیمت سایت مورد نظرتان را برای شما طراحی خواهد کرد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس چقدر است؟

باید در نظر داشته باشید که هزینه طراحی سایت به عوامل و المان های متعددی بستگی دارد. هر پروژه وب سایت با دیگری کاملا متفاوت است و بعد از تکمیل اطلاعات (نوع حوزه سایت، زبان طراحی سایت، المان های بکار رفته سایت و …) می توان قیمت طراحی سایت را اعلام کرد. در خصوص قیمت طراحی سایت با وردپرس باید گفت که هزینه ها بر اساس نوع سایت (فروشگاهی، بلاگی، خدماتی، شرکتی، پزشکی، شخصی و …) و نوع قالب انتخاب و المان ها ویژه و مورد نیاز و … بستگی دارد. 

قیمت سفارش طراحی سایت وردپرس

اما لازم است بدانید که هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار مقرون بصرفه تر از طراحی سایت اختصاصی و کدنویس شده است، همچنین ما به شما توصیه میکنیم که اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید، طراحی سایت با وردپرس میتواند برای شما گزینه خوبی باشد زیرا بسیار ارزانتر است و شما میتوانید مدیریت بودجه مناسبی داشته باشید.

جهت برآورد هزینه و استعلام قیمت طراحی سایت با وردپرسی کلیک کنید.
قیمت طراحی سایت وردپرس

جمع بندی طراحی سایت با وردپرس

ما در مورد جزئیات پیاده سازی طراحی بحث نمی کنیم، بلکه بر روی اصول اصلی، رویکردهای طراحی وب موثر تمرکز می‌کنیم، رویکردهایی که با استفاده مناسب می‌توانند به تصمیمات طراحی پیچیده‌تر منجر شوند و فرآیند درک اطلاعات ارائه شده را ساده‌تر کنند. که در نتیجه منجر به برندینگ شما و گسترده شدن کسب و کار شما خواهد شد. شما میتوانید با سفارش طراحی سایت وردپرس تحولی عظیم در کسی و کار خود ایجاد کنید. برای دریافت قیمت طراحی سایت با وردپرس با کارشناسان ماهونیا تماس حاصل نمایید.

پرسش های متداول طراحی سایت وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای (CMS) محبوب و قدرتمند است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، وب سایت خود را ایجاد و مدیریت کنید.

بعد از پاندمی کرونا نیم بیشتر افراد برای رفع نیازهای خود و یا خرید و … از گوگل استفاده میکنند که اگر شما هم برای کسب و کار خود یک وب سایت داشته باشید میتوانید به راحتی خدمات خود را در اختیار کاربران قرار دهید و در هر ساعت از شبانه روز حتی در روزهای تعطیلی فروش داشته باشید. این امر به مرور زمان به بزرگتر شدن و قوی تر شدن کسب و کار شما کمک میکند.

دلایل بسیاری وجود دارد، در ابتدا باید گفت مه وردپرس ۱۰۰ % رایگان است و در مقابل عمیق بودن و گسترده بودن سیستم مدیریت محتوا وردپرس باید گفت که جنبه های پنهان زیادی دارد که استفاده از آن نسبتاً آسان است. شما به عنوان مدیر سایت میتوانید به راحتی مقالات جدید و … را در سایت خود درج کنید.

وردپرس مزایای بسیاری از جمله مواد زیر دارد:
• استفاده آسان: رابط کاربری وردپرس ساده و بصری است، به طوری که حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
• قابلیت انعطاف پذیری: وردپرس با تنوع قالب ها و افزونه ها، امکان سفارشی سازی و توسعه وب سایت شما را به طور کامل فراهم می کند.
• مقرون به صرفه بودن: وردپرس یک پلتفرم منبع باز و رایگان است، به طوری که می توانید بدون نیاز به صرف هزینه های زیاد، وب سایت خود را راه اندازی کنید.
• سئو و بهینه سازی: وردپرس به طور ذاتی برای موتورهای جستجو بهینه شده است، به طوری که می توانید به راحتی رتبه وب سایت خود را در نتایج جستجو ارتقا دهید.

با وردپرس می توانید تقریباً هر نوع وب سایتی را طراحی کنید، از جمله:
• وب سایت های شرکتی و تجاری
• وبلاگ ها
• فروشگاه های آنلاین
• وب سایت های آموزشی
• وب سایت های خبری
• نمونه کارها
• و غیره

‫22 نظر

  • Avatar سجاد گفت:

    سلام. برای راه اندازی سایت برای شرکت میشه از خدمات طراحی سایت وردپرس استفاده کرد؟

    • Avatar ماهونیا گفت:

      سلام. بله با توجه به این مسئله که سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا به روز است و امروزه یکی از بهترین و جامع ترین CMS ها شناخته شده است، شما میتوانید برای طراحی سایت شرکتی، از وردپرس نیز استفاده نمایید.

  • Avatar پدرام گفت:

    سلام. طراحی وبسایت وردپرسی امن است برای سایت های فروشگاهی بزرگ مناسب است؟

  • Avatar sajad گفت:

    باسلام من میخواستم یک وبسایت شرکتی برای لوازم و‌تحریر راه اندازی کنم ایا میتونید کمکم کنید و میخوام هزینه اش مقرون به صرفه باشه و یه وبسایت کوچک و‌جمع و جور باشه و بازدید خوبی هم داشته باشه تعریف تیم شمارو‌شنیدم از یکی از دوستام ممنون

  • Avatar مونا گفت:

    با سلام خدمت تیم ماهونیا، آیا با طراحی سایت وردپرس این امکان وجود داره که یک سایت پزشکی با دمو اختصاصی طراحی کرد؟

    • Avatar ماهونیا گفت:

      سلام. بله شما به راحتی میتوانی هر نوع سایتی را در هر حوزه ای با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی نمایید.

  • Avatar امیر عباس گفت:

    سلام برای لوازم چوبی دکوری یک سایت معمولی وردپرسی می خواستم . چه شرایطی داره؟ هر چند روز یکبار هم میخوام محصول جدیدم رو در سایت قرار بدم

    • Avatar ماهونیا گفت:

      سلام شما میتوانید به راحتی با وردپس صاحب یک سایت فروشگاهی در حوزه لوازم چوبی شوید. پیشنهاد میکنم برای دریافت مشاوره رایگان جهت طراحی سایت وردپرس با مشاوران ما در ارتباط باشید و یا از طرق فرم درخواست خود را ارسال نمایید.

  • Avatar حسین رضائی گفت:

    با وردپرس برای فروش ماشین آلات صنعتی میشه سایت امن طراحی کرد ؟

  • Avatar مهندس فرشته میرزایی گفت:

    آیا سایتی که طراحی میکنید قابلیت ارتقا و آپدیت داره؟

  • Avatar مهدی صالحی گفت:

    سلام بعد از طراحی سایت با وردپرس همچنان پشتیبانی شما ادامه داره؟ مثلا کار از جمله به روز رسانی و امنیت سایت انجام میشه؟

  • Avatar مهندس مردانی گفت:

    سلام
    برای سایت های فروشگاهی طراحی سایت با وردپرس مناسب است یا کدنویسی ؟

  • Avatar زهرا راهگشا گفت:

    سلام وقت بخیر
    طراحی سایت با وردپرس امنیت بیشتری دارد یا کد نویسی ؟

  • Avatar شقایق زارع گفت:

    سلام وقت بخیر
    خیلی ممنون از مجموعه عالی ماهونیا بابت تحویل سایت فروش لباس سرعتش واقعا عالیه.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *