طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین ماهونیا

طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین

طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین می تواند به مشتریان شما کمک کند تا زمان و قرار مورد نظر خود را انتخاب کنند تا شما را به راحتی و بدون نیاز به تماس تلفنی استخدام کنند. هر چه رزرو نوبت را برای مشتریان آسان‌تر کنید، قرارهای بیشتری رزرو می‌شود. بنابراین میتوانید تنها با طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین، هم در زمان صرفه جویی کنید و هم تعداد بیشتری مراجعه کننده را ملاقات کنید. 

طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین = جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه ها!!! زمانی نه چندان دور، تمامی ارائه‌دهندگان خدمات از هتل‌ها و پزشکان گرفته تا آرایشگاه‌ها و … برای نوبت دهی و ررزو و … باید از راه های پر کردن تقویم‌های خود با رزرو و قرار ملاقات، به تماس‌های تلفنی و مشتریانی استفاده میکردند، که گاها باعث میشد تا ساعت قرار ملاقات ها دچار تداخل شود و … واقعیت این است که بسیاری هنوز هم این کار را انجام می‌دهند. اما بهتر نیست به جای استفاده از روش های قدیمی برای نوبت دهی و یا رزرو و … از روش های جدید طراحی سایت (طراحی سایت رزرو آنلاین) با کمترین درصد خطا استفاده کنیم؟

ساخت سایت نوبت دهی آنلاین  + پشتیبانی

چرا از طراحی سایت رزرو آنلاین استفاده کنیم؟ اینترنت می تواند دنیای پیچیده و ترسناک برای صاحبان مشاغلی باشد که همیشه کارها را به روش خاص و سنتی انجام داده اند! اما کسانی که همیشه از وب برای انجام کارهای خود استفاده میکنند، به شما خواهند گفت که وب جهانی راه های بی پایانی برای رشد و ارتقای کسب و کار شما ارائه می دهد. و برای هر کسب و کاری که به رزرو یا قرار ملاقات می‌پردازد، یکی از ساده‌ترین و مؤثرترین کاربردهای اینترنت، داشتن یک سایت رزرو وقت آنلاین است.

فهرست مطالب

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین
طراحی سایت نوبت دهی آنلاین

اهمیت داشتن یک سایت نوبت دهی آنلاین برای کسب و کارها چیست؟

چرا از طراحی سایت رزرواسیون آنلاین برای خدمات خود استفاده کنیم؟ یک وب‌سایت رزرواسیون به مشتریان احتمالی این امکان را می‌دهد که به تنهایی و بدون تماس تلفنی، نوبت خود را رزرو کنند و یا حتی آن را تغییر دهد و یا لغو کنند. از آنجایی که ۶۷ درصد از کاربران به جای صحبت با یک اوپراتور، خودکار بودن روند یک را ترجیح می دهند، وبسایت رزرو و نوبت دهی آنلاین تجربه مشتری راحت تری را ایجاد می کند. هرچه نوع امور مشترکین کسب و کارتان آسان تر باشد، مشتریان بیشتری خواهید داشت و رزروهای بیشتری دریافت خواهید کرد!

 مزایای طراحی سایت رزرواسیون آنلاین

با توجه به اینکه امروزه مردم چقدر شلوغ هستند و سرعت زندگی چقدر سریع است، منطقی است که یک سیستم رزرو آنلاین برای کسب و کار که به صورت ۲۴/۷ در دسترس باشد، میتواند نیاز کاربران را به راحتی حل کند. در کمترین زمان و با کمترین هزینه. 

علاوه بر این، یک سیستم رزرو، بدون نیاز به منتظر ماندن برای پاسخ ایمیل، پاسخ به تماس یا هر چیز مشابه، قرار ملاقات فوری می‌گذارد. 

سازماندهی حجم کار با سایت رزرو آنلاین!

چند نفر از شما فقط برای اینکه ببینید آیا پزشک و سالن زیبایی و یا حتی هتل و .. جای خالی دارد مدت زمان زیادی را معطل بودید تا اپراتور یک دفترچه را ورق بزند و به دنبال جای خالی باشد؟ لازم است بدانید که اگر شما هم از چنین روش قدیمی برای نوبت دهی استفاده میکنید، این نوع سیستم رزرو نه تنها برای سازمان تجاری شما مضر است، بلکه باعث می شود در مقابل مشتریان خود غیرحرفه ای به نظر برسید!

 

افزایش مشتری با سیستم نوبت دهی آنلاین!

 

هنگامی که از سایت رزرو آنلاین و نوبت دهی استفاده می کنید، خواهید دید که چه تعداد از افراد دوست دارند در ساعات غیر کاری قرار ملاقات خود را تعیین کنند. تحقیقات نشان می دهد که ۹۰ درصد از مشتریان ترجیح می دهند قرارهای خود را به صورت آنلاین رزرو کنند و ۳۵ درصد از آنها دوست دارند قرارهای خود را در ساعات غیر اداری برنامه ریزی کنند. اگر چنین خدماتی را ارائه نمی دهید، ممکن است تعدادی از مشتریان بالقوه را از دست بدهید.

 

مدیریت بهتر کار با سیستم رزرو آنلاین

 

علاوه بر این، بسیستم رزرو آنلاین می‌توانند به کارمندان شما کمک کنند تا حجم کاری خود را بهتر سازماندهی کنند. آنها به راحتی می توانند ببینند که چه زمانی جای خالی دارید و چه زمانی روزهای شما پر است.

طراحی سایت رزرواسیون آنلاین
طراحی سایت رزرواسیون آنلاین

مزایای داشتن طراحی سایت رزرو آنلاین!

طراحی سایت رزرو آنلاین مزایایی دارد که می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد:

  • افزایش رضایت مشتریان

    افزایش بهره وری

    افزایش دقت و پیگیری

    ارائه خدمات بهتر

    افزایش اعتماد مشتریان

    جذب مشتریان جدید

۱- افزایش رضایت مشتری

با ارائه سیستم رزرو آنلاین، مشتریان می توانند به راحتی و در هر زمان بدون تماس تلفنی یا ملاقات حضوری، قرار ملاقات رزرو کنند. این باعث افزایش رضایت مشتری و بهبود تجربه آنها می شود.

۲- افزایش بهره وری

با استفاده از سیستم رزرو آنلاین، می توانید فرآیند رزرو و نوبت دهی را خودکار و ساده کنید، بهره وری را افزایش داده و زمان استفاده نشده را کاهش دهید.

۳- افزایش دقت و پیگیری

با استفاده از سیستم رزرواسیون آنلاین مشتریان می توانند به صورت دقیق و بدون خطا قرار ملاقات خود را رزرو کنند و این امر باعث افزایش دقت در پیگیری نوبت ها و احتمال خطا کمتر می شود.

طراحی سایت رزرو آنلاین

۴- ارائه خدمات بهتر

با ارائه سامانه رزرواسیون آنلاین، مشتریان می توانند با سهولت بیشتر و با دسترسی به اطلاعات کاملتر، نوبت رزرو کنند و این باعث بهبود دسترسی و ارائه اطلاعات بهتر به مشتریان می شود.

۵- افزایش اعتماد مشتریان

با ارائه سیستم رزرو آنلاین، مشتریان می توانند به راحتی و با اطمینان بیشتری قرار ملاقات خود را رزرو کنند و این باعث افزایش اعتماد مشتریان به کسب و کار شما می شود.

۶- جذب مشتری جدید

با ارائه سیستم رزرو آنلاین، مشتریان می توانند به راحتی و در هر زمان بدون تماس تلفنی یا ملاقات حضوری، قرار ملاقات رزرو کنند. این باعث افزایش رضایت مشتری و بهبود تجربه آنها می شود.

آگاهی از برند با سیستم رزرو آنلاین!

هنگامی که یک سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین را در طرح تجاری خود ادغام کردید، مطمئن شوید که از آن برای بازاریابی خود استفاده می کنید. شما میتوانید با استفاده از شبکه های اجتماعی به افراد بگویید که شرکت و برند شما دارای سیستم نوبت دهی و رزرو آنلاین است که این امر نه تنها به افزایش به افراد موجود در رسانه‌های اجتماعی، کمک می کند، بلکه  می‌توانند راحت‌تر از همیشه قرار ملاقات رزرو کنند. در چنین حالتی شما هم مشتری جدید پیدا خواهید کرد و هم افراد بیشتری با برند شما آشنا خواهند شد.

 

سفارش طراحی سایت نوبت دهی آنلاین
سفارش طراحی سایت نوبت دهی آنلاین

خطای انسانی را کاهش دهید

خطای انسانی در نوبت دهی و رزرو و تعیین وقت؟ درست است؟ شاید شما تمام رزروها را در یک دفترچه یادداشت می کنید و یکی از کارمندان شما دستخط یک پزشک را دارد. شما هرگز نمی توانید آنچه را که آنها نوشته اند بخوانید و سردرگمی زیادی ایجاد می کند.
خوب، شما می توانید این خطای انسانی را با یکپارچه سازی یک سیستم رزرو آنلاین کاهش دهید. این به شما کمک می کند رزروهای ماهانه خود را بدون هیچ گونه همپوشانی سازماندهی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای تمام خدمات خود محدودیت زمانی تعیین کنید.

کاهش خطای انسانی با نوبت دهی آنلاین

یک سایت نوبت دهی آنلاین همچنین به کارمندان شما امکان می دهد در هر زمان به داده ها دسترسی داشته باشند که برای صاحبان مشاغل واقعاً مفید است. آنها مجبور نیستند از نظر فیزیکی نزدیک دفتر شما و دفترچه یادداشت تعیین شده باشند. این سیستم تعداد نظرات مثبت شما را افزایش می دهد و رضایت مشتری شما را حتی با جلسات لحظه آخری بهبود می بخشند.

حریم خصوصی و پشتیبانی عالی از مشتری را ارائه دهید

اگر در حال اداره یک سالن زیبایی و یا مطب پزشکی و … هستید، ممکن است مردم خجالت بکشند که با شما تماس بگیرند و درخواست درمان و غیره کنند.
با یک سیستم رزرو آنلاین، مشتریان شما احساس راحتی بیشتری در ارتباط با رزرو و تعیین وقت از طریق یک تقویم آنلاین و سایت رزرو آنلاین و نوبت دهی قابل رزرو خواهند داشت.

علاوه بر این، با این نوع سیستم رزرو، شما به طور خودکار تجربه مشتری بهتری را برای مشتریان خود ایجاد خواهید کرد. آنها مجبور نخواهند شد منتظر باشند تا شما به تلفن یا ایمیل آنها پاسخ دهید و می توانند به جای اینکه منتظر صحبت با اپراتور باشند، خودشان متوجه شوند که چه زمان خالی دارید.

پشتیبانی عالی با وب سایت رزرواسیون آنلاین

همچنین می‌توانید اطلاعات تکمیلی درباره خدمات را در سیستم رزرو خود قرار دهید. چیزهایی مانند:
• قیمت
• شرح خدمات
• این که آیا آنها نیاز به انجام کاری در آماده سازی دارند
• آیا لازم است کمی زودتر بیایند؟
• آیا تخفیف کمی و بیشتر ارائه می دهید
هرچه اطلاعات بیشتری را از قبل ارائه دهید، مشتریان شما سریعتر می توانند در مورد یک سرویس به توافق برسند و از طریق سیستم نوبت دهی، وقت خود را رزرو کنند. 

پشتیبانی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین قدرتمند شرکت ماهونیا

یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد خدمات طراحی سایت نوبت دهی ماهونیا، پشتیبانی آن است. در این شرکت هر نوع سایتی با توجه به اصول سئو و اصول طراحی و …، سایت برای بیزینس شما طراحی می‌شود. هدف از داشتن سایت گسترش کسب و کار و افزایش فروش و … است. به همین علت تیم ماهونیا پس از طراحی، خدمات پشتیبانی از سایت را نیز به مشتریان خود ارائه میدهد.

کاربردهای طراحی سایت نوبت دهی آنلاین برای کسب و کارها

کاربردهای طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین در کسب و کارهای مختلف به شرح زیر است:

مطب پزشکان و مراکز درمانی:

مراکز درمانی می توانند خدمات رزرو نوبت برای ویزیت پزشک،‌ رزرو نوبت برای انجام آزمایشات و سونوگرافی،‌ رزرو نوبت برای عمل جراحی و یا رزرو نوبت برای فیزیوتراپی و سایر خدمات درمانی را به صورت آنلاین به بیماران ارائه کنند.

آرایشگاه‌ها و سالن ‌های زیبایی

سالن های زیبایی می توانند انواع خدمات از جمله رزرو نوبت برای کوتاهی مو، رنگ مو، کاشت ناخن و میکاپ و شینیون به کمک سایت رزرو آنلاین را با مدیریت بهتر زمان ارائه دهند.

مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها

رزرو نوبت برای مشاوره با اساتید،‌ برای استفاده از آزمایشگاه و کتابخانه، برای شرکت در کلاس های آموزشی را نیز می توان به کمک سایت نوبت دهی، در کمترین زمان و بدون حضور، انجام داد.

ادارات و سازمان‌های دولتی

انواع رزرو نوبت برای دریافت خدمات اداری، برای ملاقات با مسئولان، برای انجام کارهای اداری به کمک طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین،‌امکان پذیر است.

هتل‌ها و مراکز اقامتی

رزرو اتاق هتل، رزرو رستوران و حتی رزرو خدمات تفریحی و ورزشی را به آسانی و در کمترین زمان ممکن با سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین انجام دهید.

اگر شما هم به دنبال راهی برای ارائه خدمات خود به صورت آنلاین هستید، طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین،یک راه حل مناسب برای شما است.

جهت مشاوره رایگان و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
فرم مشاوره رایگان ماهونیا

چرا از خدمات طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین ماهونیا استفاده کنیم؟ چون شما میتوانید بعد از ثبت سفارش خود شاهد یک سایت حرفه ای و خاص با بهترین قیمت باشید. آیا میخواهید یک وبسایت عالی برای کسب و کار خود داشته باشید؟ پس برای تحقق آن جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مسیر سفارش ماهونیا
۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی
برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۲- برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۳- نیازسنجی و ارائه پیشنهادات
برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

امکانات طراحی سایت رزرواسیون و نوبت دهی آنلاین

۱- سیستم رزرو آنلاین

۲- پرداخت آنلاین

۳- ارسال پیامک یا ایمیل

۴- تقویم آنلاین

۵- گزارش‌های آماری

۶- قابلیت انتخاب خدمات

۷- پیگیری ویرایش و لغو نوبت‌ها

۸- سیستم پشتیبانی

۹- امکان ارائه تخفیف و پیشنهاد ویژه

۱۰- امکان ارسال نظرات و بازخوردها

ساخت سایت نوبت دهی
ساخت سایت نوبت دهی

طراحی حرفه ای سایت نوبت دهی و رزرواسیون آنلاین توسط تیم طراحی سایت ماهونیا

شرکت طراحی سایت ماهونیا با حدود یک دهه سال سابقه فعالیت حرفه ایی در زمینه طراحی وبسایت نوبت دهی و رزرو آنلاین می تواند سایتی حرفه ای با امکانات ریسپانسیو بودن و کالا سفارشی و اختصاصی با رعایت تمامی اصول را به شما ارائه دهد. تنها کافیست از خدمات طراحی وبسایت ما استفاده کنید و یا در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان تیم ما استفاده نمایید تا بتوانید بهترین سایت را برای برند خود داشته باشید.

چرا طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین ماهونیا

طراحی با استاندارد های جهانی

ما برای طراحی سایت بر اصول اساسی تمرکز می کنیم، رویکردهای موثر در طراحی وب، که باعث بیشتر و بهتر دیده شدن برند و کسب و کار شما می ‌شود.

ریسپانسیو و واکنشگرا بودن

واکنش گرا بودن سایت این امکان را میدهد تا سایت شما رد همه دستگاه ها به خوبی نمایش داده شود که تیم حرفه ای ما این کار را به خوبی انجام میدهد.

پشتیبانی و آموزش

خدمات پشتیبانی از سایت طراحی شده جز اولین خدمات تیم ماهونیا است که علاوه بر پشتیبانی به شما آموزش های اولیه داده میشود تا بتوانید مطالب و خدمات خود را به روی سایت خود درج کنید.

قیمت مقرن به صرفه

طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین هزینه‌های بسیاری دارد اما تیم ماهونیا با بالاترین کیفیت و جدیدترین متدهای طراحی سایت، با بهترین قیمت سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین مورد نظرتان را برای شما طراحی خواهد کرد.

هزینه سفارش طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین چقدر است؟

باید در نظر داشته باشید که قیمت طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین به عوامل و المان های متعددی بستگی دارد. هر پروژه وب سایت با دیگری کاملا متفاوت است و بعد از تکمیل اطلاعات (نوع حوزه سایت، زبان طراحی سایت، المان های بکار رفته سایت و …) می توان قیمت طراحی وبسایت نوبت دهی آنلاین را اعلام کرد.

مراحل سفارش و طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین

مراحل سفارش و طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین به صورت زیر می باشد:

انتخاب شرکت طراحی سایت

اولین قدم برای طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین، انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب است. در انتخاب شرکت طراحی موارد زیر را بهتر است بررسی کنید:
• سابقه و تجربه شرکت در طراحی سایت‌های مشابه
• نمونه کارهای شرکت
• قیمت و تعرفه‌های شرکت
• خدمات پشتیبانی شرکت

شما میتوانید برای طراحی سایت رزور آنلاین از خدمات طراحی سایت ماهونیا استفاده نمایید.

نیازسنجی و تعیین اهداف

قبل از شروع طراحی سایت، باید نیازهای خود را مشخص کنید و همچنین اهدافی که از طراحی سایت دارید را برای شرکت مورد نظر، تعیین کنید. به عنوان مثال، چه نوع خدماتی را می‌خواهید به صورت آنلاین ارائه دهید؟

برنامه ریزی و زمان بندی پروژه

پس از انتخاب شرکت طراحی سایت و تعیین نیازها، باید با شرکت برای برنامه ریزی و زمان بندی پروژه جلسه‌ای برگزار کنید. در این جلسه درباره مواردی از جمله مراحل طراحی سایت، زمان بندی هر مرحله و هزینه ‌های پروژه صحبت خواهد شد.

پیاده سازی و تست سایت

پس از برنامه ریزی و زمان بندی پروژه، شرکت طراحی سایت، شروع به پیاده سازی و طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین می‌ کند. در این مرحله، می توانید به طور مرتب با شرکت طراحی سایت در ارتباط باشید تا از روند پیشرفت کار مطلع شوید و نظرات و همچنین پیشنهادات خود را ارائه دهید.

آموزش و پشتیبانی

پس از پیاده سازی سایت، شرکت طراحی سایت باید به شما آموزش استفاده از سایت را ارائه دهد. همچنین، این شرکت باید خدمات پشتیبانی پس از طراحی را نیز ارائه دهد تا در صورت بروز مشکل در سایت به شما کمک کند.

برآورد هزینه و استعلام قیمت طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین
قیمت طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین

جمع بندی

باتوجه به نکاتی که در ابتدا گفتیم و همچنین پیشرفت دنیای وب، به راحتی می توان فهمید که چرا اتوماسیون سیستم رزرو برای هر کسب و کاری بسیار مهم است. این می تواند فروش شما را افزایش دهد، خطای انسانی را کاهش دهد، داده ها را ارائه دهد، ایجاد برندینگ بهتر و موارد دیگر.
اگر قصد دارید تا شما هم برای کلینیک زیبایی خود و یا مطب خود و حتی رستوران و یا هتل خود مشتری بیشتری داشته باشید، بهترین راه داشتن یک سایت رزرو آنلاین و سیستم نوبت دهی آنلاین است.

پرسش های متداول طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین

شرکت ماهونیا با استفاده از قالب های ویژه طراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین، سایت را به گونه ای طراحی میکند که هر نوع کسب و کاری بتواند استفاده کند. فرقی ندارد که شما پزشک یا صاحب کلینیک، آرایشگاه، آژانس هواپیمایی یا هتل هستید. با کمک سایت نوبت دهی میتوانید تمامی کارهای خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید. 

زمان مورد نیاز برای طراحی وبسایت نوبت دهی آنلاین با توجه به قابلیت ها،المان های مورد نیاز، حوزه کاری، طراحی اختصاصی وب سایت، بخش های گرافیکی و … کاملا متفاوت است.

مزایای برای مشتریان:
• صرفه جویی در زمان و هزینه
• دسترسی آسان و ۲۴ ساعته
• امکان مشاهده سوابق و رزروهای قبلی
• دریافت یادآوری و اطلاعیه ها
مزایای برای کسب و کارها:
• افزایش رضایت و وفاداری مشتریان
• کاهش ترافیک و شلوغی محل کار
• بهینه سازی مدیریت زمان و منابع

• پنل کاربری اختصاصی برای مشتریان و مدیران
• تقویم و سایت رزرو نوبت
• تعریف خدمات و زمان‌بندی ارائه آنها
• سیستم پرداخت آنلاین
• ارسال پیامک و ایمیل یادآوری
• گزارش ‌گیری و تحلیل داده‌ها

‫4 نظر

  • Avatar دکتر فیضی گفت:

    با سلام و درود برای طراحی سایت نوبت دهی آنلاین دندان پزشکی یک سایت میخواستم ولی نحوه کار کردن و دسترسی بهش رو بلد نیستم به همراه ساخت سایت اموزش استفاده از
    وبسایت را هم درنظر دارید؟

    • Avatar ماهونیا گفت:

      سلام. بله بعد از ظراحی سایت نوبت دهی و رزرو آنلاین به طور کامل فایل های آموزش در اختیارتان قرار میدهیم تا بتوانید از پنل سایت خود استفاده نمایید و به مراجعین نوبت دهید.

  • Avatar حسین گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید
    سوالی که من دارم اینکه برای آموزشگاه آموزش رانندگی هم سایت نوبت دهی و و رزرو آنلاین مناسبه ؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *