طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

سئو سایت شرکتی ماهونیا

سئو سایت شرکتی ماهونیا

سئو سایت شرکتی، بهترین روش برندینگ برای سازمان ها و برندهای بزرگ!!!

از گذشته تا کنون، مدیران شرکت‌ها، سئو سایت شرکتی خود را به‌عنوان یک استراتژی و نه یک ضرورت برای موفقیت آنلاین می‌دانستند. اما امروزه، بهینه سازی وب سایت شرکتی خود را برای موتورهای جست و جو به عنوان یک اولویت میدانند و در تلاش هستند تا در دنیای وب نیز در بالاترین جایگاه باشند.
این به این دلیل است که چشم انداز دیجیتال یک میدان جنگ پر از شرکت های کوچک و بزرگ است. سئوی شرکتی تضمین می کند که یک برند قوی می تواند در دنیای همیشه در حال تغییر بازاریابی محتوا و رتبه بندی صفحات رقابتی باقی بماند.

بهینه سازی سایت شرکتی = برندینگ

مشتریان بالقوه ای که در بستر وب به دنبال برند شما هستند و هیچ نشون و سایتی از شما پیدا نمی کنند، ممکن است فکر کنند که کسب و کار و برند شما فعالیتی ندارد. اما فکر کنید شما یک وب سایت حرفه ایی برای برند خود دارید و می توانید به راحتی محصولات و خدمات خود را در معرض نمایش همه کاربران قرار دهید. هر رابطه ای که در وب سایت شما شروع می شود با درست کردن طراحی وب خود به یک رابطه عالی تبدیل کنید.

فهرست مطالب

قیمت بهینه سازی سایت شرکتی
قیمت بهینه سازی سایت شرکتی

اهمیت بهینه سازی سایت برای شرکت ها چیست؟

تفاوت های بسیاری بین اجرای استراتژیک تلاش‌های سئوی شرکتی و برنامه‌ریزی برنامه‌های سئو برای شرکت‌های کوچکتر وجود دارد. اگر شرکت و کسب و کار شما جز بیزینس های بزرگ است، نیازهای سئو شرکت شما کاملا با یک شرکتی که تنها یک سایت بلاگی دارد متفاوت است. اما هر دو شرکت به سئو سایت خود نیاز دارند و امری مهم است.

بهینه سازی وبسایت شرکتی به همراه مشاوره رایگان!

 

به همین دلیل، برخی از کارشناسان بازاریابی سنتی فرض می‌کنند که شرکت‌های کوچک‌تر و نوظهور برای بیزینس های بزرگتر، تهدیدی آنلاین نیستند. اما واقعیت این است که با افزایش حضور دیجیتالی شرکت ها، چالش ها پیچیده تر و متعدد تر می شوند. یک وب سایت شرکتی دارای تعداد زیادی صفحه است که اغلب مشتریان و بازدیدکنندگان را به طیف وسیعی از ویژگی ها، خدمات و انواع محتوا می فرستد.

چرا دنیای شرکت ها پای خود را در سئو می کشد؟

به بیان ساده، برخی از اعضای تیم یک شرکت به سئو اهمیت نمی دهند. درواقع بسیاری از مدیران با سئو سایت شرکتی خود کاملا مخالف هستند و از تاثیر آن بر بازاریابی و قیف فروش بیخبر هستند.  اما در مقابل آن بسیاری از مدیران شرکت های بزرگ نیز از میزان اهمیت جایگاه برندشان در SERP ها باخبر هستند و در تلاش هستند تا جز لینک ۱ باشند. همین امر باعث افزایش فروش، اعتماد سازی بیشتر و برندینگ بهتر و در نتیجه گسترش کسب و کارشان خواهد شد.

 

اقدامات مهم در سئو سایت شرکتی چیست؟

پیشروی در سئو به عنوان یک شرکت یک شبه اتفاق نمی افتد. حتی در یک کمپین سئو نیز اتفاق نخواهد افتاد. صرف نظر از زمان لازم، پیشرفت بیشتر مربوط به تغییرات مداوم و توانایی سازگاری است. این هرگز یک تلاش یک بار نیست. در ادامه با برخی از اقدامات مهم در بهینه سازی وبسایت شرکتی آشنا خواهیم شد:

 

بهینه سازی تصاویر به صورت بصری و از طریق متن جایگزین


بهینه سازی تصاویر یکی از راه های پیشی گرفتن از رقبا است. از متن جایگزین که جستجوهای اینترنتی را به صفحات وب شرکت‌ها متصل می‌کند تا صرفاً جلب توجه مخاطبان، تصاویر در دنیای دیجیتال تاثیرگذار هستند. استفاده استراتژیک از تصاویر برای جلب توجه و نگه داشتن خوانندگان در یک دامنه برای مدت زمان طولانی‌تر، در نهایت منجر به تبدیل بیشتر می‌شود.

ایجاد و استفاده از یک الگو برای تمام صفحات محتوا


راه دیگر برای تحریک بصری مخاطب، یکنواختی محتوا در صفحات فرود است. همه چیز از فونت‌ها و طرح‌بندی‌ها گرفته تا طول محتوا و قالب کلی باید در سراسر صفحات وب سازمانی سازگار باشد. یک الگو برای این محتوا ضروری است، و به چندین کارمند بازاریابی اجازه می دهد تا در مورد موضوعات مختلف بنویسند و در عین حال اطمینان حاصل شود که محتوا در بین نویسندگان و موضوعات ثابت می ماند.

تجربه کاربری و سرعت سایت خود را حفظ کنید


هیچ چیز مانند زمان بارگذاری و عملکرد کند و کند، ترافیک وب یک شرکت سازمانی را از بین نمی برد. سایت شما باید سریع، کارآمد و کاربر پسند باشد. اگر اینطور نباشد، کاربران برای مدت طولانی نمی‌مانند، که منجر به نرخ پرش بالاتر می‌شود و گوگل صفحات شما را غیر غنی نشان می‌دهد و منجر به کاهش رتبه‌بندی وب می‌شود. در واقع، ۴۰ درصد از کاربران اگر یک سایت در عرض سه ثانیه بارگذاری نشود، به طور کامل آن را ترک خواهند کرد.
اگر سرعت سایت به زیرساخت های دیجیتال کاهش می یابد، دریابید که چگونه به سرعت پیشرفت ها را تامین کنید. در غیر این صورت، افزایش سرنخ ها و فروش نهایی که می تواند از ابتکارات سئوی شرکتی حاصل شود، هرگز در نتیجه شرکت شما منعکس نخواهد شد.

ساده سازی فرآیند توسعه با اتوماسیون


با در نظر گرفتن این دو نکته آخر، شرکت های سازمانی باید فرآیندهای خودکار را به وب سایت های خود اضافه کنند. احتمالاً وظایفی وجود دارد که کارمندان در حال انجام آنها هستند و می توانند به نرم افزار ارائه دهنده SEO واگذار شوند. به همین ترتیب، اجازه دادن به فرآیندهای خودکار برای اجرای جنبه‌های خاصی از عملیات سایت معمولاً کارها را در پایان تجربه کاربر سرعت می‌بخشد.

مهمترین عوامل سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی، به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت شرکت خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کنید و ترافیک بیشتری به وب‌سایت خود جذب کنید. مهمترین عوامل سئو سایت شرکتی عبارتند از:

  • محتوای باکیفیت: محتوای باکیفیت، محتوایی است که برای کاربران مفید و جذاب است. محتوای خود را به‌طور منظم به‌روزرسانی کنید تا همیشه از آخرین اطلاعات مطلع باشید.

 

  • استفاده از کلمات کلیدی مرتبط: کلمات کلیدی، کلمات یا عباراتی هستند که کاربران هنگام جستجوی اطلاعات در گوگل از آنها استفاده می‌کنند. برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب، می‌توانید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner استفاده کنید.

 

  • لینک‌های داخلی و خارجی: لینک‌های داخلی و خارجی در سئو سایت شرکتی، به گوگل کمک می‌کنند تا محتوای شما را بهتر درک کند. لینک‌های داخلی به صفحات دیگر وب‌سایت شما اشاره می‌کنند و لینک‌های خارجی به صفحات وب دیگر اشاره می‌کنند.

 

  • سرعت بارگذاری وب‌سایت: سرعت بارگذاری وب‌سایت، یکی از عوامل مهم سئو است. یک وب‌سایت با سرعت بارگذاری بالا، تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد و احتمال بازگشت کاربران به آن را افزایش می‌دهد.

 

  • معماری سایت:  معماری سایت، نحوه سازمان‌دهی صفحات وب‌سایت شما است. یک معماری سایت مناسب، به گوگل کمک می‌کند تا محتوای شما را بهتر درک کند و همچنین به سئو سایت شرکتی نیز کمک می کند.

 

  • بهینه‌سازی برای دستگاه‌های تلفن همراه:  امروزه، بسیاری از کاربران از دستگاه‌های تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند. بهینه‌سازی وب‌سایت برای دستگاه‌های تلفن همراه، به شما کمک می‌کند تا ترافیک بیشتری از کاربران تلفن همراه جذب کنید.

با رعایت این عوامل، می‌توانید سئو سایت شرکتی خود را بهبود ببخشید و در نتایج جستجو بالاتر قرار بگیرید.

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ماهونیا و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
فرم مشاوره رایگان ماهونیا

چرا از خدمات سئو سایت شرکتی ماهونیا استفاده کنیم؟ چون شما میتوانید بعد از ثبت سفارش خود شاهد افزایش رتبه و افزایش ورودی سایت شرکتی خود با بهترین قیمت باشید. پس برای تحقق آن جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مسیر سفارش ماهونیا
۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی
برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۲- برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۳- نیازسنجی و ارائه پیشنهادات
برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

۵ نکته و بهترین روش سئو شرکتی

یک تصور غلط رایج این است که شرکت ها به سئو نیازی ندارند. زیرا بر این باور هستند که پایگاه مشتریان وفادار دارند و دارای یک برند گسترده هستند، سئو چه تاثیری به روی برندشان دارد؟

پاسخ بسیار زیاد است. واقعیت این است که تا زمانی که شرکت های بزرگ بخواهند به رشد خود ادامه دهند، بازاریابی سئو همچنان یک الزام است. هنگامی که سئو را نادیده می گیرید، شرکت شما در سطح فعلی خود باقی می ماند، در حالی که رقبای کمتر شناخته شده شما با سئو به رتبه ۱ گوگل میرسند.

شما میتوانید با سئو سایت خود، به رتبه گرفتن در نتایج گوگل و بیشتر دیده شدن و در نتیجه فروش بیشتر برسید. در ادامه به ۵ نکته مهم در بهینه سازی وبسایت شرکتی میپردازیم:

۱. تحقیق کلمه کلیدی به همراه استراتژی

کلمات کلیدی شما نحوه یافتن مخاطبان شما در نتایج گوگل است، بنابراین مهم است که دقیقا کلماتی را انتخاب کنید که کاربران به دنبال آنها هستند. این کار را بهتر است تا یک متخصص انجام دهد، شما میتوانید تحقیق کلمه کلیدی سایت شرکتی خود را به تیم سئو ماهونیا بسپارید. 

۲. وب سایت خود را به روز کنید

اگر وب سایت خود را به روز می کنید برای مخاطبان و موتورهای جستجو اهمیت دارد. اگر مدت زیادی را بدون افزودن محتوای جدید بگذرانید، احتمالاً علاقه مشتریان و رتبه جستجوی خود را از دست خواهید داد. توصیه می‌کنیم محتوای اصلی سایت خود را به‌روزرسانی کنید تا هرگونه تغییر در خدمات و پیشنهادات خود را منعکس کند.

۳. استراتژی محتوا داشته باشید

بازاریابی محتوا و سئو اکنون دست به دست هم داده اند تا یک سایت ترافیک اورگانیک خوبی داشته باشد، داشتن استراتژی محتوایی باعث میشود تا بهترین محتوا را در زمان مناسب منتشر کنید و در نتیجه ورودی و ترافیک خوبی داشته باشید.

۴. سایت خود را برای موبایل بهینه کنید.


امروزه داشتن یک وب سایت واکنش گرا برای موبایل یک الزام برای شرکت هاست. علاوه بر این که گوگل، یاهو و بینگ به سایت های موبایل فرندلی اولویت می دهند، اکنون تعداد کاربران موبایل از کاربران دسکتاپ بیشتر است. این بدان معناست که بخش بزرگ‌تری از مخاطبان شما از طریق دستگاه تلفن همراه از سایت شما بازدید می‌کنند و آنها نیاز به دسترسی به محتوا، ویژگی‌های جستجو، و سطح طراحی و قابلیت استفاده دارند که هنگام بازدید از نسخه دسکتاپ دارند. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، اکیداً توصیه می‌کنیم طراحی واکنش‌گرا را اتخاذ کنید تا مطمئن شوید که وب‌سایت شما تجربه مشاهده بهینه‌ای را در همه دستگاه‌ها – از جمله تلفن همراه ارائه می‌دهد.

۵. برای یاهو و بینگ بهینه سازی کنید.


علاوه بر بهینه سازی برای گوگل، اکنون برای شرکت ها مهم است که برای یاهو و بینگ نیز بهینه سازی کنند. این به این دلیل است که این دو موتور جستجو به طور فزاینده ای مرتبط می شوند. قرارداد گوگل به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض سافاری در سال ۲۰۱۵ به پایان می‌رسد و یاهو و بینگ هر دو در تلاش برای تصاحب این مکان هستند. علاوه بر این، فایرفاکس در سال ۲۰۱۴ روابط خود را با گوگل قطع کرد و یاهو را مرورگر پیش فرض جدید خود نامید.

سئو سایت شرکتی برای افزایش فروش

سئو سایت شرکتی، می‌تواند به افزایش فروش شرکت شما کمک کند. با بهبود سئو سایت خود، می‌توانید ترافیک بیشتری به وب‌سایت خود جذب کنید و به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. این امر می‌تواند منجر به افزایش آگاهی از برند، افزایش نرخ تبدیل و افزایش فروش شود.

در ادامه به چند روش برای افزایش فروش با سئو سایت شرکتی اشاره کرده ایم:

۱.جذب ترافیک مرتبط: با بهبود سئو سایت خود، می‌توانید ترافیک بیشتری از کاربرانی که به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مند هستند، جذب کنید. این امر می‌تواند منجر به افزایش نرخ تبدیل و افزایش فروش شود.

 

۲.افزایش آگاهی از برند: سئو سایت شرکتی، می‌تواند به افزایش آگاهی از برند شما کمک کند. با افزایش آگاهی از برند، می‌توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید.

 

۳.ایجاد اعتماد: سئو سایت شرکتی، می‌تواند به ایجاد اعتماد در بین مشتریان شما کمک کند. با داشتن یک وب‌سایت با کیفیت و بهینه‌سازی شده، می‌توانید به مشتریان خود نشان دهید که یک شرکت معتبر و قابل اعتماد هستید.

چرا سئو سایت شرکتی ماهونیا

بهینه سازی برای موتورهای جستجوی گوگل، بینگ و یاهو

افزایش ترافیک سایت طبق قوانین گوگل

ایجاد یک برند قوی و افزایش اعتماد مشتریان

هزینه سئو سایت شرکتی چقدر است؟

هزینه سئو و بهینه سازی وبسایت شرکتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اندازه و پیچیدگی سایت، سطح رقابت در حوزه کاری شما و اجرای استراتژی های سئو مناسب برای بهترین نتایج. شما میتوانید برای دریافت قیمت دقیق سئو با مشاوران ماهونیا تماس حاصل نمایید.

تعرفه سئو سایت شرکتی ماهونیا (ماهیانه)

سئو شرکتی اقتصادی
از ۶ میلیون
تومان
  • ۱۲ محتوای سئو شده
  • تحلیل فصلی رقبا
  • بهینه سازی کلی سایت
  • رفع ایرادات فنی سایت
سئو شرکتی پیشرفته
از ۱۲ میلیون
تومان
  • ۱۸ محتوای سئو شده
  • تحلیل دوماهه رقبا
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • پشتیبان اختصاصی
سئو شرکتی حرفه ای
از ۱۸ میلیون
تومان
  • ۲۴ محتوای سئو شده
  • تحلیل ماهانه رقبا
  • بهینه سازی کامل سایت
  • منتور سئو اختصاصی
جهت برآورد هزینه و استعلام قیمت سئو سایت شرکتی کلیک کنید.
قیمت سئو سایت شرکتی

سخن پایانی بهینه سازی وبسایت شرکتی

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، باعث افزایش دیده شدن سایت شما در سطح اینترنت و بین المللی میشود، در نتیجه باعث افزایش ترافیک، افزایش اعتبار و افزایش فروش محصولات و خدمات شما است. یک سایت تجاری و شرکتی برای برندینگ بهتر و گسترش کسب و کار خود به سئو نیاز دارد، در نظر داشته باشید که اگر همین امروز اقدام به سئو سایت خود کنید، میتوانید از تمامی رقبای خود جلوتر باشید و همچنین با هزینه کمتری سئو سایت خود را انجام دهید. 

اما با گذشت زمان و افزایش تعداد رقبا در نایج جستجو علاوه بر سختتر شدن کار سئو، هزینه ها نیز افزایش خواهد یافت.

پرسش های متداول سئو سایت شرکتی

خدمات سئو و بهینه سازی وبسایت شرکتی شامل لیست زیر است:

  • مشاوره اولیه
  • تحقیق کلمه کلیدی
  • تدوین استراتژی
  • تولید محتوا سئو شده
  • بهینه سازی داخلی
  • لینک سازی خارجی
  • بهینه سازی تکنیکال سایت

بهینه سازی سایت شرکتی باعث میشود تا شرکت و کسب و کار شما در نتایج اول گوگل قرار گیرد و در نتیجه باعث بیشتر دیده شدن برند شما خواهد شد.

‫2 نظر

  • Avatar حامد گفت:

    سلام و عرض ادب و خسته نباشید ما یه شرکت تعمیرات لوازم خانگی هستیم که یه سایت شرکتی داریم شما میتونید برای ما سئو سایت شرکتی را انجام بدید؟
    و چون کار به این صورت هستش که فروش محصول توی سایت نداریم فقط افراد به سایت ما مراجعه و با شماره تماس های گذاشته تماس میگیرند و نیروی متخصص به منزل مشتریان می رود خواستم با این اوضاع هزینه سئو سایت شرکتی چقدر میشه و چه مدت طول میکشه بتونیم جزو صفحات اول گوگل باشیم ممنون از شما

    • Avatar ماهونیا گفت:

      سلام بله امکان بهینه سازی سایت شما وجود دارد. توصیه میکنم تا درخواست خود را از طریق فرم مشاوره رایگان ارسال نمایید تا به طور کامل تمامی موارد به شما توضیح داده شود. رسیدن به صفحه اول گوگل در سئو سایت شرکتی بسیار متفاوت است.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *