طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

طراحی سایت شرکتی ماهونیا

طراحی سایت شرکتی

 طراحی سایت شرکتی، شرکت شما می تواند دستخوش تغییرات قابل توجهی شود. امروزه تصور می شود که وب سایت های شرکتی برای همه مشاغل ضروری هستند. با یک وب سایت خیره کننده که دارای سئوی عالی است، رشد شرکت خود را پیش بینی کنید. مطمئنا هر مدیر و صاحب شرکتی، از این اطلاعات مهم آگاه است.

“طراحی سایت شرکتی” به چه معناست؟ چرا داشتن یک وب سایت شرکتی برای شرکت ها مهم است؟ با توجه به اینکه ۶۰ درصد مردم به طور منظم از اینترنت استفاده می کنند، هر کسب و کار و سازمانی به یک وب سایت نیاز دارد. این بدان معناست که با استفاده از اینترنت و یک وب سایت شرکتی، می توانید شرکت خود را به نیمی از جمعیت به نمایش بگذارید. اگر می خواهید شرکت شما دیده شود باید یک وب سایت شرکتی داشته باشید. شما می توانید برای ایجاد وب سایت شرکتی خود به تیم متخصص طراحی  سایت حرفه ای ماهونیا اعتماد کنید.

فهرست مطالب

قیمت ساخت وبسایت شرکتی
قیمت ساخت وبسایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی وب سایت شرکتی همانطور که از نامش پیداست، وب سایت شرکتی برای معرفی کسب و کار و برند است. هر شرکت و کسب و کار و بیزینس و موسسه و … باید یک سایت شرکتی برای خود داشته باشد. همانطور که گفتیم ۶۰ درصد افراد در بستر اینترنت فعالیت دارند یعنی شما میتوانید با داشتن یک سایت شرکتی، بیزینس و برند خود را به ۶۰ درصد افراد در سرتاسر جهان (نه فقط یک نقطه محدود از موقعیت جغرافیایی) نمایش دهید و در نتیجه کار خود را گسترش دهید و به سود بیشتری برسید.

 

خدمات طراحی سایت شرکتی

 

وب سایت های شرکتی برای به نمایش گذاشتن نوع کسب و کار و خدماتی که ارائه می دهند طراحی می شوند. از سویی دیگر برای نمایش نمونه کارها و معرفی شما به عنوان یک مدیر توانمند شرکت، برای اطلاع رسانی به مشتریان خود در مورد آخرین اخبار و همچنین معرفی خدمات طراحی سایت وردپرسی که ارائه دهید، با استفاده از طراحی وب سایت شرکتی، موارد ذکر شده را اجرا کنید.

اهمیت داشتن سایت شرکتی چیست؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی افراد برای پیدا کردن شماره تماس و یا آدرس از ۱۱۸ کمک نمیگیرند بلکه با یک سرچ کوتاه در اینترنت به جست و جوی شماره مورد نظر خود هستند. پس بهتر نیست تا برای شرکت خود سایت داشته باشید و به کاربر برای پیدا کردن نشانی شما کمک کنید!!!! فرقی ندارد که کسب و کار و نوع بیزینس شما چیست، شما به یک طراحی سایت شرکتی مقرون به صرفه نیاز دارید و البته میتوانید از خدمات طراحی سایت با قالب آماده نیز استفاده کنید.

ویژگی های سایت شرکتی چیست؟

  • داشتن یک قالب ساده اما شیک
  • داشتن ui/ux خاص و متفاوت
  • طراحی بصری متفاوت
  • طراحی صفحه درباره ما و تماس با ما ویژه
  • داشتن یک یا چند صفحه نمونه کار
  • دارای فونت رسمی و سازمانی
  • ریسپانسیو بودن سایت

اهمیت داشتن سایت شرکتی چیست؟

با پیشرفت علم و فناوری، مردم دیگر به ۱۱۸ برای بدست آوردن شماره تماس یا آدرس ضروری خود مراجعه نمی کنند. هم اکنون، بیشتر افراد با یک جستجوی آنلاین سریع برای یافتن شماره مورد نیاز خود انجام می دهند. پس چرا یک وب سایت برای کسب و کار خود ایجاد نمی کنید که مکان یابی آدرس و اطلاعات تماس شما را برای مشتریان آسان تر کند؟ ماهیت شرکت یا صنعت شما هرچه که باشد، به طراحی وب سایت شرکتی با قیمت مناسب نیاز دارید. البته ممکن است از خدمات طراحی سایت آماده نیز استفاده کنید.

 

وب سایت شرکت چه ویژگی هایی دارد؟

داشتن یک قالب ساده ولی شیک

داشتن یک ui/ux منحصر به فرد و متمایز

سبک بصری متمایز

طرح‌بندی منحصر به فرد صفحات تماس و درباره ما

داشتن یک صفحه یا صفحات برای نمونه کار خود

دارای یک فونت رسمی و سازمانی

ریسپانسیو بودن وب سایت

هدف از داشتن سایت شرکتی چیست؟

اگرچه ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار یا سازمان شما مزایای زیادی دارد، اما افزایش بازدید، مهمترین مزیت است. اگر یک وب سایت شرکتی بین المللی دارید، می توانید شرکت خود را به دنیا نشان دهید و خدمات خود را معرفی کنید. با این حال، اهداف یک وب سایت تجاری را می توان به شرح زیر فهرست کرد:

فروش بالاتر

درآمد متمایز از خود وب سایت

ارائه خدمات به مشتریان از سایت

برند سازی

معرفی کالاها و خدمات

ارائه خدمات در  ۲۴/۷

داشتن فروش در تعطیلات

طراحی بهینه سایت شرکتی

ترجیحاً زمانی که تعداد زیادی از مردم از اینترنت استفاده می کنند، یک وب سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو داشته باشید، زیرا این کار به کاربران امکان می دهد تا سایت شما را از طریق جستجوی ساده پیدا کنند. وب سایت شرکتی بهینه شده شما توسط تیم  حرفه ای طراحی سایت ماهونیا مطابق با الگوریتم های گوگل انجام می شود. باید توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید وب‌سایت کسب‌وکارتان در نتایج بالاتر دیده شود، بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو ضروری است. برای دریافت مشاوره رایگان با مشاورین ما در تماس باشید.

طراحی سایت شرکتی حرفه ای برای مشتریان خارجی

شما ممکن است به تیم ماهونیا اعتماد کنید تا وب سایت شرکتی متمایز خود را بدون در نظر گرفتن اینکه در کجای جهان هستید – داخل یا خارج از ایران – توسعه دهد. وب سایت ایده آل شما توسط ما ایجاد خواهد شد.

چرا باید طراحی سایت شرکتی خود را به ماهونیا بسپاریم؟

  • طراحی منحصر به فرد
  • ریسپانسیو بودن
  • قیمت مناسب و مقرون بصرفه
  • امکانات بی نهایت
  • مشاوره و جلسات متعدد برای نیاز سنجی
  • ارائه طرح اولیه سایت
  • داشتن هاست پرسرعت
  • بهینه بودن سایت برای موتورهای جستوجوگر
  • پشتیبانی از سایت
  • آموزش کار با سایت
  • امنیت سایت

پشتیبانی سایت قدرتمند شرکت ماهونیا

پشتیبانی ماهونیا یکی از ویژگی های خاص خدمات طراحی وب سایت آن می باشد. این شرکت هر نوع وب سایتی را برای کسب و کار و شرکت شما بر اساس تکنیک های طراحی و بهینه سازی موتور جستجو طراحی می کند. افزایش فروش، رشد کسب و کار و موارد دیگر از اهداف داشتن یک وب سایت است. به همین دلیل، تیم ماهونیا علاوه بر خدمات طراحی، خدمات پشتیبانی وب سایت را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

جهت مشاوره رایگان و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
فرم مشاوره رایگان ماهونیا

چرا از خدمات طراحی سایت شرکتی ماهونیا استفاده کنیم؟ چون شما میتوانید بعد از ثبت سفارش خود شاهد یک سایت حرفه ای و خاص با بهترین قیمت باشید. آیا  میخواهید یک وب سایت عالی برای کسب و کار خود داشته باشید؟ پس برای تحقق آن جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات وردپرس یا طراحی سایت اختصاصی بهره مند شوید

مسیر سفارش ماهونیا
۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی
برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۲- برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۳- نیازسنجی و ارائه پیشنهادات
برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

طراحی حرفه ای سایت شرکتی توسط تیم طراحی سایت ماهونیا

شرکت طراحی سایت ماهونیا مفتخر است با بیش از یک دهه تخصص  و فعالیت در زمینه طراحی سایت می تواند یک سایت اختصاصی و حرفه ای برای شما ایجاد کند که با تمام استانداردها مطابقت داشته باشد و شامل موارد متمایز و شخصی سازی شده و همچنین با امکانات واکنش گرا باشد. هدف وب سایت شما هر چه باشد، از خدمات طراحی سایت ما یا در صورت لزوم از مشاوره رایگان متخصصین ما استفاده کنید تا بهترین وب سایت ممکن را برای تجارت خود دریافت کنید.

چرا طراحی سایت شرکتی ماهونیا

طراحی با استاندارد های جهانی

ما برای طراحی بر اصول اساسی تمرکز می کنیم، رویکردهای موثر در طراحی وب، که باعث بیشتر و بهتر دیده شدن برند و کسب و کار شما می ‌شود.

ریسپانسیو و واکنشگرا بودن

واکنش گرا بودن سایت این امکان را میدهد تا سایت شما رد همه دستگاه ها به خوبی نمایش داده شود که تیم حرفه ای ما این کار را به خوبی انجام میدهد.

پشتیبانی و آموزش

خدمات پشتیبانی از سایت طراحی شده جز اولین خدمات تیم ماهونیا است که علاوه بر پشتیبانی به شما آموزش های اولیه داده میشود تا بتوانید مطالب و خدمات خود را به روی سایت خود درج کنید.

قیمت مقرن به صرفه

طراحی سایت شرکتی هزینه‌های بسیاری دارد اما تیم ماهونیا با بالاترین کیفیت و جدیدترین متدهای طراحی سایت، با بهترین قیمت سایت مورد نظرتان را برای شما طراحی خواهد کرد.

هزینه طراحی سایت شرکتی چقدر است؟

هزینه طراحی یک وب سایت شرکتی کاملاً بر اساس عناصر و پلتفرمی که می خواهید برای سایت خود استفاده کنید (به عنوان مثال وردپرس، طراحی سایت اختصاصی و غیره) تعیین می شود.

جهت برآورد هزینه و استعلام قیمت طراحی سایت شرکتی کلیک کنید.
قیمت طراحی سایت شرکتی
پرسش های متداول طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی هم با وردپرس و هم به صورت اختصاصی کدنویسی میشود. طراحی با وردپرس از نظر قیمت بسیار مقرون بصرفه است که اگر شما جز کسب و کارهایی باشید که به تازگی شروع به فعالیت کرده اید، توصیه میکنیم برای مدیریت بودجه از وردپرس برای طراحی سایت شرکتی خود استفاده کنید. همچنین طراحی سایت شرکتی به صورت اختصاصی نیز انجام میشود.

تمامی مدیران و افرادی که صاحب برند و یا کسب و کاری هستند میتوانند با داشتن یک سایت شرکتی، بیزینس خود را گسترش دهند و به بهترین شرکت در حوزه خود تبدیل شوند. با داشتن یک سایت میتوانید به بیشتر دیده شدن کسب و کار خود کمک کنید.

‫9 نظر

  • Avatar محمد مهکی گفت:

    خدمات ویژه طراحی سایت شرکتی چیه؟ از چه زبان هایی برای طراحی سایت شرکتی استفاده می شه؟

  • Avatar مهندس فرهاد عبادی گفت:

    سلام روز بخیر
    برای راه‌اندازی یک سایت در جهت معرفی ادوات کشاورزی می‌تونید کمک کنید ؟

  • Avatar مهندس کاظمی گفت:

    سلام شبتون بخیر
    برای شرکت در زمینه واردات ادوات کشاورزی ارائه خدمات دارید ؟

  • Avatar توسلی گفت:

    درود
    آیا سایت شرکتی ای که در اختیار ما میدهید قابلیت ارائه نسخه چندزبانه رو دارد تا بین المللی ها هم بتوانند از سرویس‌های ما استفاده کنند؟
    و اینکه اجازه اضافه کردن بلاگ و مقالات جدید را به کاربران می دهید؟

    • Avatar ماهونیا گفت:

      با سلام. بله، سایت شرکتی که در اختیار شما قرار می‌دهیم قابلیت ارائه نسخه چندزبانه را دارد. این به شما امکان می‌دهد تا محتوای خود را به زبان‌های مختلف ترجمه کنید و به مخاطبان بین‌المللی خود دسترسی پیدا کنید. همچنین به شما اجازه می‌دهیم تا بلاگ و مقالات جدید را به سایت خود اضافه کنید. این به شما امکان می‌دهد تا محتوای جدید را به طور مرتب به اشتراک بگذارید و مخاطبان خود را درگیر کنید.

  • Avatar حسین زراعتی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می‌خواستم بابت تحویل به موقع سایت ازتون تشکر کنم.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *