طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

طراحی سایت آموزشی ماهونیا

طراحی سایت آموزشی - طراحی سایت فروش دوره های آموزشی

طراحی سایت آموزشی و طراحی سایت فروش دوره، میتواند تمامی چالش های مدارس و دانشگاه ها و انواع آموزشگاه ها و نیز مدرسین دوره های آنلاین را از بین ببرد و همچنین به درآمد بیشتر آن ها کمک کند.

طراحی وب سایت آموزش آنلاین

طراحی سایت آموزشی یک فرآیند پیچیده است که نیاز به مهارت‌ها و دانش‌های مختلف دارد. یک طراح سایت آموزشی باید بتواند نیازهای کاربران آموزشی را درک کند و یک سایت کاربرپسند و جذاب ایجاد کند که به آنها در یادگیری کمک کند.

همه افراد به دنبال کسب درآمد بیشتر و بهتر هستند! بهترین راه برای کسب درآمد بیشتر در همه حوزه های کاری، داشتن یک وب سایت است! شما اگر مدرس هستید و یا یک آموزشگاه دارید، بهترین راه برای گسترش کسب و کارتان، داشتن یک سایت آموزشی است. اما سوال اصلی اینجاست که چطوری یک سایت آموزشی برای خود و یا موسسه آموزشی خود داشته باشیم؟ در ابتدا ما به شما از اهمیت داشتن سایت آموزشی خواهیم گفت و در نهایت شما میتوانید سفارش طراحی سایت آموزشی خود را به تیم متخصص طراحی سایت ماهونیا بسپارید.

ساخت سایت آموزشی   

در همین ابتدا لازم است تا کمی از اهمیت سایت آموزشی آشنا شویم…
اهمیت داشتن سایت آموزشی در این نکته می باشد که شما می توانید در هر نقطه ایی که هستید و به هر تعداد دانشجو و دانش آموز و … در هر نقطه ایران و خارج از ایران تدریس کنید. خدمات طراحی سایت آموزشی به این گونه است که می توانند اطلاعات اساسی اما مهمی مانند سطوح تحصیلی، مدل آموزشی، راه های ارتباطی، برنامه های درسی و … را در اختیار دانشجویان قرار دهید.

وب سایت های آموزشی عالی چند منظوره هستند: آنها میزبان دوره های خودآموز هستند، اطلاعاتی در مورد برنامه های درسی ارائه می دهند، حاوی منابع یادگیری و موارد دیگر هستند.

فهرست مطالب

ویژگی های طراحی سایت آموزشی
ویژگی های طراحی سایت آموزشی

اهمیت داشتن و طراحی وب سایت های آموزشی چیست؟

یک وب سایت آموزشی یک پلت فرم تعاملی عظیم برای ارائه اطلاعات مختلف برای انواع مختلف افراد در هر نقطه جغرافیایی در داخل و خارج ایران است. یک سایت آموزشی حرفه ای می تواند برای تمامی دانش آموزان آینده، دانش آموزان فعلی، معلمان، والدین و همه کسانی که می خواهند حرفه جدیدی به دست آورند بسیار مفید باشد.

مزایای سایت آموزشی برای آموزشگاه ها چیست؟

اهمیت وب سایت ها برای مؤسسات آموزشی به طور مداوم در حال افزایش است، زیرا آنها به پشتوانه تصمیم گیری برای دانشجویان آینده در انتخاب محل تحصیل خود تبدیل می شوند. چنین وب سایت هایی باید همه کاره و امن باشند. از آنجایی که وب سایت انعکاسی از تصویر حرفه ای مؤسسه است، طراحی تمیز آن باید بازدید کننده را تشویق کند که در اطراف خود بماند و بیشتر کاوش کند.

اهمیت سایت آموزشی برای اساتید

به طور کلی طراحی سایت آموزشی باید به گونه ای باشد که چه دانشجویان و چه آموزگاران و مدرسین دسترسی امن و راحت داشته باشند تا بتوانند تدریسی مفید و یادگیری با کیفیتی داشته باشند. میتوان اینگونه مثال زد که سایت آموزشی مانند محط کار برای دانش پژوهان و مدرسین است.

اهمیت داشتن یک وب سایت با کیفیت برای موسسه آموزشی

حجم قابل توجهی از مؤسسات آموزشی بر این باورند که یک وب سایت از نظر بازاریابی اهمیت چندانی ندارد. آنها معتقدند که مشتریان بالقوه قصد بازدید از وب سایت آنها را ندارند و قصد دارند تا به صورت حضوری محیط آموزشگاه و موسسه آموزشی را ببینند. 

سفارش ساخت سایت آموزشی

اما در اینجا لازم است بگویم که در زمان کرونا و با تعطیلی مدارس و آموزشگاه ها نیم بیشتر مدرسین به سمت آموزش مجازی و آنلاین روی آوردند. این مسئله به گونه ایی شد که الان پس از پشت سر گذاشتن پاندمی ویروس کرونا همچنان افراد به دنبال یادگیری مجازی و آموزش آنلاین هستند. زیرا به این باور رسیده اند که با وجود پلتفرم هایی برای آموزش آنلاین، میتواند در هر ساعت و هر مکانی اقدام به یادگیری کنند. 

ساخت سایت برای آموزشگاه

 

این مسئله برای مدرسین هم صدق میکند. میتوانند به راحتی به آموزش دادن بپردازند به گونه ایی که در کمتر شدن ترافیک شهری و هزینه رفت و آمد و … میتوان بسیار صرفه جویی کرد. لازمه این کار تنها داشتن یک سایت آموزشی است که شما میتوانید طراحی سایت آموزشی خود را به تیم ماهونیا بسپارید.

طراحی سایت آموزشی = آگاهی از برند

داشتن یک وب سایت کاملاً کاربردی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. علاوه بر این، وب سایت حالتی برای تبلیغ برند است که به صورت شبانه روزی حتی در زمانی که موسسه در تعطیلات کار نمی کند، کار می کند. بنابراین به هیچ قیمتی نمی توان اهمیت وب سایت های آموزشی را نادیده گرفت. همچنین داشتن یک وب سایت خوب آموزشی همیشه به افزایش اعتماد به برند کمک می کند.

طراحی سایت آموزشی = افزایش مشتری بلقوه

یک وب سایت با کیفیت و کاربردی، شانس تبدیل را افزایش داده است. به گونه ای که شما میتوانید با طراحی وبسایت آموزشی حرفه ای، علاوه بر تدریس به کاربران قبلی، دانشجو جدید نیز پذیرش کنید. تنها با داشتن یک سایت آموزشی حرفه ایی و بی نقص!

 

ویژگی های ضروری برای طراحی وب سایت آموزشی

۱- یادگیری راحت در بهترین پلتفرم

۲- داشتن صفحه احراز هویت 

۳- داشتن داشبورد راحت

۴- نسخه موبایل زیبا 

چگونه وب سایت آموزشی خود را برجسته کنیم؟

فرآیند طراحی وب سایت آموزشی یک هنر است. برای اینکه یک وب سایت آموزشی را به یک شاهکار تبدیل کنید، تا بتوانید تدریس و یادگیری موفقی داشته باشید و سپس بتوانید کاربر جدید جذب کنید، باید چند اصل مهم در طراحی برجسته را در نظر بگیرید.

۱- طراحی وبسایت آموزشی باید اطلاعات اولیه و کافی را داشته باشد.

وب سایت های آموزشی باید حاوی اطلاعات جذاب باشند، کاربران دوست ندارند تا در یک سایت خالی و یا با ظاهری بد باشند. شما به عنوان یک سایت آموزشی در ابتدا باید یکسری اطلاعات مهم را در پنل اساتید و پنل دانش آموزان قرار دهید. اطلاعات جذاب را به روشی بدون مزاحم ارائه دهید تا کاربران بتوانند به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا کنند. با این حال، وب سایت شما می تواند آموزنده و مفید باشد، اما طراحی متوسط به شما کمک می کند تا تجربه کاربری بهتر و رابط کاربری تمیزی ارائه دهید.

۲- به سلسله مراتب اطلاعات وب سایت توجه کنید

بهترین طراحی وب سایت آموزشی، طراحی است که به سلسله مراتب اطلاعات وب سایت توجه کند. اگر مؤسسه آموزشی اطلاعات ساختاری برای وب سایت خود داشته باشد، احتمالاً روند آموزشی یکسان خواهد بود: ساختارمند و خوب برنامه ریزی شده. هنگام ایجاد یک وب سایت آموزشی، مطمئن شوید که تمام بخش های مهم از صفحه اصلی قابل دسترسی هستند.

۳- از مطالب مرتبط و جذاب استفاده کنید

وب سایت های آموزشی با طراحی کاربردی، بسترهای مناسبی برای میزبانی محتوای دیداری و صوتی هستند. بسیاری از مردم مواد بصری را به متون سنتی ترجیح می دهند. راهنماها، آموزش ها و سخنرانی های مفید را برای تعامل با دانش آموزان بارگذاری کنید. علاوه بر این، می توانید از سایت خود به عنوان یک کتابخانه استفاده کنید، جایی که مطالب درسی، فهرست های خواندنی را در اختیار دانش آموزان قرار دهید و حتی از طریق انجمن های داخلی با آنها ارتباط برقرار کنید

۴- وب سایت باید دسترسی جهانی برای دانش آموزان در سراسر جهان داشته باشد

از نظر طراحی به این معنی است که عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود. برای مثال، همیشه باید نسخه‌های انگلیسی/اسپانیایی/چینی/عربی/روسی/فرانسوی یک وب‌سایت علاوه بر یک زبان محلی وجود داشته باشد. وب سایت چند زبانه تعداد دانش آموزان و معلمان خارجی را افزایش می دهد و دسترسی به بازار آموزش جهانی را فراهم می کند.

به عنوان نکته پایانی لازم است بدانید که بهتر است تا سایت خود را برای موتورهای جست و جو بهینه کنید تا به بیشتر دیده شدن و جذب دانش آموز جدید کمک کنید.

پشتیبانی سایت آموزش آنلاین قدرتمند شرکت ماهونیا

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد خدمات طراحی وبسایت آموزشی شرکت ماهونیا، پشتیبانی آن است.  در این شرکت هر نوع سایتی با توجه به اصول سئو و اصول طراحی و …، سایت برای بیزینس شما طراحی می‌شود. هدف از داشتن سایت گسترش کسب و کار و افزایش فروش و … است. به همین علت تیم طراحی سایت ماهونیا پس از طراحی، خدمات پشتیبانی از سایت را نیز به مشتریان خود ارائه میدهد.

جهت مشاوره رایگان و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
فرم مشاوره رایگان ماهونیا

چرا از خدمات طراحی سایت آموزشی ماهونیا استفاده کنیم؟ چون شما میتوانید بعد از ثبت سفارش خود شاهد یک سایت آموزشی حرفه ای و خاص با بهترین قیمت باشید. آیا  میخواهید یک وب سایت آموزشی عالی برای موسسه آموزشی خود داشته باشید؟ پس برای تحقق آن جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مسیر سفارش ماهونیا
۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی
برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۲- برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۳- نیازسنجی و ارائه پیشنهادات
برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

روش های کسب درآمد از سایت آموزشی

کسب درآمد از سایت آموزشی، یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت است. با طراحی سایت آموزشی با کیفیت و راه اندازی آن، می توانید از روش های مختلفی کسب درآمد کنید.
برخی از روش های کسب درآمد از سایت آموزشی به شرح زیر است:

۱. فروش محصولات و خدمات آموزشی

یکی از رایج ترین روش های کسب درآمد از سایت آموزشی، فروش محصولات و خدمات آموزشی است. این محصولات و خدمات می توانند شامل موارد زیر باشند:
· کتاب های الکترونیکی
· دوره های آموزشی آنلاین
· پک های آموزشی
· مشاوره آموزشی
برای فروش محصولات و خدمات آموزشی، باید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. فروشگاه اینترنتی شما باید دارای ویژگی های زیر باشد:
· امنیت بالا
· سرعت بالا
· امکان پرداخت آسان

۲. تبلیغات

روش دیگر کسب درآمد از سایت آموزشی، تبلیغات است. شما می توانید فضای تبلیغاتی سایت خود را به شرکت ها و افراد مختلف اجاره دهید.
برای کسب درآمد از تبلیغات، باید سایت خود را بهینه کنید تا در نتایج جستجو دیده شوید. همچنین، باید محتوای با کیفیت تولید کنید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

۳. همکاری در فروش

روش دیگر کسب درآمد از سایت آموزشی، همکاری در فروش است. در این روش، شما محصولات و خدمات دیگران را در سایت خود تبلیغ می کنید و به ازای هر فروش، پورسانت دریافت می کنید.
برای کسب درآمد از همکاری در فروش، باید با شرکت ها و افراد مختلف همکاری کنید. این شرکت ها و افراد، محصولات و خدماتی را ارائه می دهند که با موضوع سایت شما مرتبط هستند.



طراحی حرفه ای سایت آموزشی توسط تیم طراحی سایت ماهونیا

شرکت طراحی سایت ماهونیا با حدود یک دهه سال سابقه فعالیت حرفه ایی در زمنیه طراحی سایت می تواند به شما سایتی حرفه ایی با امکانات ریسپانسیو بودن و کالا سفارشی و اختصاصی با رعایت تمامی اصول را برای شما طراحی کند. فرقی ندارد که برای چه حوزه ایی نیاز به سایت دارید تنها کافیست از خدمات طراحی سایت ما استفاده کنید و یا در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان تیم ما استفاده نمایید تا بتوانید بهترین سایت را برای برند خود داشته باشید.

چرا طراحی سایت آموزشی ماهونیا

طراحی با استاندارد های جهانی

ما برای طراحی بر اصول اساسی تمرکز می کنیم، رویکردهای موثر در طراحی وب، که باعث بیشتر و بهتر دیده شدن برند و کسب و کار شما می ‌شود.

ریسپانسیو و واکنشگرا بودن

واکنش گرا بودن سایت این امکان را میدهد تا سایت شما رد همه دستگاه ها به خوبی نمایش داده شودکه تیم حرفه ایی ما این کار را به خوبی انجام میدهد.

پشتیبانی و آموزش

خدمات پشتیبانی از سایت طراحی شده جز اولین خدمات تیم ماهونیا است که علاوه بر پشتیبانی به شما آموزش های اولیه داده میشود تا بتوانید مطالب و خدمات خود را به روی سایت خود درج کنید.

قیمت مقرن به صرفه

طراحی وبسایت آموزشی هزینه‌های بسیاری دارد اما تیم ماهونیا با بالاترین کیفیت و جدیدترین متدهای طراحی سایت، با بهترین قیمت سایت آموزش آنلاین مورد نظرتان را برای شما طراحی خواهد کرد.

هزینه سفارش طراحی سایت آموزشی چقدر است؟

باید در نظر داشته باشید که هزینه طراحی وبسایت آموزشی به عوامل و المان های متعددی بستگی دارد. هر پروژه وب سایت با دیگری کاملا متفاوت است و بعد از تکمیل اطلاعات (نوع حوزه سایت، زبان طراحی سایت، المان های بکار رفته سایت و …) می توان قیمت طراحی سایت را اعلام کرد.

مراحل طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی یک فرآیند چند مرحله‌ای است که شامل تحقیق، برنامه‌ریزی، طراحی، توسعه و راه‌اندازی می‌شود.

مرحله ۱: تحقیق و برنامه‌ریزی

اولین مرحله در ایجاد سایت آموزشی، تحقیق و برنامه‌ریزی است. در این مرحله، باید اهداف سایت خود را مشخص کنید. آیا می‌خواهید یک سایت آموزشی عمومی باشید یا یک سایت آموزشی تخصصی در یک زمینه خاص؟ مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟ چه محتوایی را می‌خواهید در سایت خود ارائه دهید؟
پس از مشخص کردن اهداف و مخاطبان هدف، باید یک برنامه‌ریزی کلی برای سایت خود تهیه کنید. این برنامه‌ریزی باید شامل موارد زیر باشد:
· ساختار سایت
· محتوای سایت
· ویژگی‌های سایت
· طراحی سایت

مرحله ۲: طراحی سایت

در مرحله دوم، باید طراحی سایت خود را انجام دهید. طراحی سایت شامل انتخاب قالب، رنگ‌ها، فونت‌ها و سایر عناصر بصری سایت است. همچنین، باید یک طرح ناوبری مناسب برای سایت خود ایجاد کنید.
در طراحی یک سایت آموزشی، باید به نکات زیر توجه داشته باشید:
· سادگی و خوانایی
· استفاده از رنگ‌ها و فونت‌های مناسب
· ایجاد یک طرح ناوبری ساده و قابل فهم

مرحله ۳: توسعه سایت

در مرحله سوم، باید سایت خود را توسعه دهید. این کار شامل کدنویسی، طراحی قالب و بارگذاری محتوا در سایت است.
در توسعه سایت آموزشی، باید به نکات زیر توجه داشته باشید:
· استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی و فناوری‌های مناسب
· طراحی یک قالب کاربرپسند
· بارگذاری محتوای باکیفیت و مفید

مرحله ۴: راه‌اندازی سایت

در مرحله چهارم، باید سایت خود را راه‌اندازی کنید. این کار شامل خرید دامنه و هاست، نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز و تنظیمات اولیه سایت است.
در ضمن پس از راه‌اندازی سایت، باید دو کار مهم نیز انجام دهید:
· بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو): این کار باعث می‌شود که سایت شما در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشد و مخاطبان بیشتری را جذب کند.
· پشتیبانی از سایت: این کار شامل مواردی مانند رفع مشکلات فنی، به‌روزرسانی محتوا و پاسخگویی به نظرات کاربران است.

جهت برآورد هزینه و استعلام قیمت طراحی سایت آموزشی کلیک کنید.​
قیمت طراحی سایت آموزشی
پرسش های متداول طراحی سایت آموزشی

مدت زمان طراحی و ساخت سایت آموزشی کاملا متفاوت است. به طور میانگین طراحی سایت بین ۱ الی ۳ ماه زمان میبرد. زمان دقیق بعد از جلسات گوناگون و تایید طرح نهایی سایت مشخص میشود.

به طور کلی تمامی آموزشگاه ها و مدرسین و اساتید میتوانند یک سایت آموزشی داشته باشند.

برای طراحی یک سایت آموزشی می توانید از قالب های آماده و قالب های سفارشی استفاده کنید.

· آموزنده باشد و اطلاعات مفید و ارزشمندی را ارائه دهد.
· جذاب باشد و بتواند مخاطبان را درگیر کند.
· کاربردی باشد و بتواند به مخاطبان در یادگیری و پیشرفت کمک کند.

‫12 نظر

  • Avatar معین گفت:

    سلام بر شما
    من و دوستانم قصد داریم تا ویدیو های آموزشی در رابطه با رشته انسانی بسازیم و آموزش هارا در یک سایت قرار دهیم
    می خواستم بدونم باید چه ویژگی هایی داشته باشیم برای شروع و اینکه در رابطه با ادیت و ظبط ویدیو های آموزشی می تونید بهمون کمک کنید؟

  • Avatar سحر گودرزی گفت:

    سلام، فضای هاست برای طراحی سایت آموزشی با وردپرس چه قدر نیاز است؟

  • Avatar کوثر کمالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    ما می‌تونیم سایتی داشته باشیم که آموزش های اختصاصی در زمینه آشپزی برای مخاطب بگذاریم ؟

  • Avatar مهین صفری گفت:

    در مورد سفارش طراحی سایت یه سوال داشتم، وارد کردن محتوای سایت با چه کسیه؟ این مورد رو هم پشتیبانی می کنید؟

  • Avatar دلارام اصغری گفت:

    سلام، آیا برای طراحی سایت آموزشی حتما باید از هاست اختصاصی استفاده کرد؟

  • Avatar امیر فلاح گفت:

    سلام وقت بخیر برای ارائه آموزش‌های پایه‌های تحصیلی متفاوت سایت‌ آموزشی انتخاب درستی هست؟

    • Avatar ماهونیا گفت:

      سلام. با توجه به اهدافتون، طراحی سایت آموزشی در جهت ازائه آموزش های پایه های تحصیلی متفاوت، میتواند بسیار عالی باشد.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *