طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

طراحی سایت خدماتی ماهونیا

طراحی سایت خدماتی ماهونیا

طراحی سایت خدماتی با توجه به نیاز شما و مشتریانتان فرآیند پیچیده ای است. حضور آنلاین یک کسب و کار، صرف نظر از صنعت، می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخی از کسب و کارها هنوز متوجه نیستند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید از وب سایت آنها بازدید می کنند. 

طراحی سایت خدماتی کار کوچکی نیست!!! قصد دارید سایت خدماتی شما با پلتفرم اختصاصی طراحی بشه و یا با استفاده از وردپرس طراحی بشه؟ چه المان هایی باید برای طراحی سایت خدماتی استفاده کنیم؟ به طور کلی انتخاب هایی که هنگام طراحی وبسایت خود انجام می دهید، نحوه درک مخاطبان از شرکت و تعامل شما با مشتریان را شکل می دهد. ماهونیا به شما در داشتن یک وبسایت خدماتی میتواند کمک کند.

طراحی سایت خدمات می تواند بازاریابی و رشد کسب و کار شما را بیشتر کند. اگر یک کسب و کار خدماتی دارید، داشتن یک سایت کارآمد و دسترسی راحت برای مشتریان می تواند برای شما سودآور باشد.

فهرست مطالب

قیمت طراحی سایت خدماتی
قیمت طراحی سایت خدماتی

تاثیر طراحی سایت خدماتی سئو شده به روی افزایش فروش!

ساخت و طراحی سایت خدماتی میتواند تاثیر بسیاری به روی فروش داشته باشد! چگونه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بر موفقیت وب سایت تاثیر می گذارد؟ سئو عامل اصلی موفقیت وب سایت است. با گنجاندن ابتکارات مرتبط با سئو مانند کمپین های بازاریابی محتوا و توضیحات متا بهینه سازی شده مناسب در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود، می توانید ترافیک را به سایت خود هدایت کنید. علاوه بر این، می توانید این تلاش ها را یک قدم دورتر بردارید او با استفاده از گوگل آنالیتیکس برای ردیابی کاربرانی که برای اولین بار می‌آیند و تعامل کاربر بازگشته است.

آیا شرکت های خدماتی برای داشتن سایت باید یک نیرو طراح سایت استخدام کنند؟

به طور کلی جواب شما خیر است. اما اگر بخواهیم جامع‌تر پاسخ این سوال را بدهیم، باید بگویم که شما به عنوان یک شرکت خدماتی میتوانید برای طراحی سایت خدماتی از شرکت طراحی سایت ماهونیا کمک بگیرید.

از آنجایی که وب‌سایت شما به عنوان اولین تأثیر در پایگاه مشتریان دیجیتالی کسب‌وکار شما عمل می‌کند، باید یک متخصص کارکشته را وارد کنید تا مطمئن شوید که اولین برداشت مثبت است. آنها باید بتوانند جنبه های فنی تر ساخت وب سایت مانند HTML، افزونه ها و سازگاری با دستگاه های تلفن همراه را مدیریت کنند.

ویژگی های ساخت سایت خدماتی چیست؟

کسب و کارها باید ویژگی های وب سایت برگزیده را در اولویت قرار دهند. در واقع سایت شما باید به گونه ایی طراحی شود که مناسب با نیاز های کاربر باشد و کاربر با چند کلیک ساده به پاسخ سوالات خود برسد. از آنجایی که مردم می‌خواهند زمان کمتری را به صورت آنلاین بگذرانند، شرکت‌ها باید وب‌سایت‌هایی ایجاد کنند که ویژگی‌هایی را که بازدیدکنندگان بالقوه وب‌سایت بیشتر مفید می‌دانند، ارائه دهند.

قالب سایت خدماتی

کسب‌وکارها همچنین باید ترکیبی از روندهای فعلی و عناصر طراحی جاودانه را برای طراحی همیشه سبز که مردم هنوز هم مدرن می‌یابند، ترکیب کنند. محتوای وب‌سایت کلید جذب کاربران و ایجاد تبدیل آنلاین است. مردم هم تصاویر و هم توضیحات نوشته شده محصول را می‌خواهند، بنابراین شرکت‌ها باید از تکنیک‌های طراحی برای نمایش محتوا به‌گونه‌ای استفاده کنند که زیاد نباشد.

با اولویت قرار دادن نیازهای کاربران وب سایت، شرکت ها می توانند ترافیک وب و تبدیل خود را افزایش دهند. تنها چیزی که لازم است گوش دادن به خواسته های مردم است.

ساخت سایت خدماتی
ساخت سایت خدماتی

مزایای ساخت سایت خدماتی چیست؟

ساخت یک سایت خدماتی می تواند مزایای زیادی برای کسب و کار شما داشته باشد. در زیر برخی از مزایای ایجاد یک سایت خدماتی آورده شده است:

 

۱. دسترسی به بازار بزرگتر:

 با داشتن یک سایت خدماتی، به صورت آنلاین در دسترس مشتریان زیادی قرار می گیرید. به این ترتیب می توانید به بازار بزرگتری دست پیدا کنید و پتانسیل خود را به حداکثر برسانید.

 

۲. ارتباط آسان با مشتریان: 

با داشتن یک سایت خدماتی، مشتریان به راحتی می توانند با شما تماس بگیرند، سوالات خود را بپرسند و سفارش خود را ثبت کنند. این به شما کمک می کند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید.

 

۳. افزایش اعتبار: 

داشتن یک سایت خدماتی به شما کمک می کند تا در نظر مشتریان خود به عنوان یک کسب و کار قابل اعتماد و حرفه ای شناخته شوید.

 

۴. تعامل و ارتباط بهتر با مشتریان:

 با داشتن سایت خدماتی می توانید به صورت آنلاین و پویا با مشتریان خود تعامل داشته باشید. این شامل ارائه اطلاعات، پاسخ به سوالات و مشکلات، بهبود ارتباطات و درک بهتر نیازهای مشتری است.

 

۵. امنیت بهتر: 

با داشتن یک سایت خدماتی می توانید امنیت بیشتری را برای کاربران خود فراهم کنید. به این ترتیب کاربران به راحتی می توانند اطلاعات خود را وارد کرده و بهترین استفاده را از خدمات شما ببرند.

 

۶. افزایش فروش:

 با داشتن یک سایت خدماتی می توانید خدمات و محصولات خود را به مشتریان آنلاین ارائه دهید و به نوبه خود فروش خود را افزایش دهید.

 

۷. کاهش هزینه:

 با داشتن سایت خدماتی می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. برای مثال با داشتن یک وب سایت می توانید هزینه های تبلیغات و بازاریابی خود را کاهش دهید.

سه نوع محتوای اصلی وجود دارد که در یک وب سایت تجاری خواهید یافت:

۱- اطلاعات اولیه شرکت: صفحه شرکت درباره ما یا پیوندهای خارجی به نمایه های رسانه های اجتماعی یک شرکت.
۲- توضیحات محصول و تصاویر: متن یا تصاویری که پیشنهادات اصلی یک شرکت را به نمایش می گذارد.
۳- وبلاگ ها: محتوای مکتوب یا ویدیویی طولانی که در مورد روندهای تجاری فعلی، اخبار شرکت یا سایر بینش ها بحث می کند.

 

ساخت سایت خدماتی ریسپانسیو

طراحی سایت خدماتی ریسپانسیو به معنای طراحی سایتی است که به طور خودکار با توجه به اندازه صفحه نمایش دستگاه کاربر بهینه شود. به این ترتیب سایت بدون نیاز به تغییرات دستی برای دستگاه های مختلف اعم از کامپیوتر، تبلت و موبایل به صورت خودکار بهینه شده و نمایش داده می شود. 

 

ساخت سایت خدماتی با اصول سئو

طراحی و ساخت یک سایت خدماتی با رعایت اصول سئو به معنای طراحی سایتی است که با استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو در رتبه بندی و نمایش نتایج جستجوی گوگل عملکرد بهینه ای داشته باشد. با ساخت یک سایت خدماتی با اصول سئو، می توانید کیفیت و عملکرد سایت خود را بهبود بخشید و ترافیک و بازدید سایت را افزایش دهید.

 

ساخت سایت خدماتی با سرعت بالا

طراحی سایت خدمات با سرعت بالا بسیار مهم و ضروری است زیرا سرعت بارگذاری سایت تاثیر بسزایی در تجربه کاربری و همچنین رتبه سایت در موتورهای جستجو دارد. برای ساخت یک سایت خدماتی با سرعت بالا باید از روش ها و تکنیک های مختلف بهینه سازی استفاده کرد.

ساخت سایت خدماتی با امنیت بالا

طراحی سایت خدمات با امنیت بالا بسیار مهم و ضروری است. یکی از مهمترین قوانین امنیتی در ایجاد سایت خدماتی استفاده از گواهینامه SSL است. گواهی SSL یک پروتکل امنیتی برای ارتباطات اینترنتی است که اطلاعات کاربر را در حین ارتباط اینترنتی رمزگذاری می کند و از دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات حساس جلوگیری می کند.

 

آشنایی با طراحی سایت خدماتی

سایت خدماتی همانطور که از نامش پیداست، مناسب بیزینس‌های خدماتی است که نوعی خاص از خدمات را به افراد ارائه میدهند. با توجه به گسترش بستر اینترنت نیم بیشتر افراد برای رفع نیاز‌های خود به سراغ وب می روند، پس چه بهتر است تا برای گسترش ارائه خدمات خود، یک وب سایت خدماتی حرفه ایی داشته باشیم. 

سایت خدماتی همانطور که از نامش پیداست، مناسب بیزینس‌های خدماتی است که نوعی خاص از خدمات را به افراد ارائه میدهند. با توجه به گسترش بستر اینترنت نیم بیشتر افراد برای رفع نیاز‌های خود به سراغ وب می روند، پس چه بهتر است تا برای گسترش ارائه خدمات خود، یک وب سایت خدماتی حرفه ایی داشته باشیم. 

اهمیت داشتن یک وب سایت خدماتی چیست؟

یک سایتی که از روی اصول طراحی نشده باشد و دارای استانداردهای اولیه نباشد می تواند ضرر بسیاری به برند شما بزند به گونه ایی که مشتریان خود را از دست بدهید. به همین دلیل بهتر است در طراحی سایت خدماتی برای کسب و کار خود بسیار دقت کنید تا بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید و آمار مخاطبان خود را چندین برابر نمایید.

انواع طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی مقرون بصرفه

دو عامل هزینه و کیفیت در طراحی سایت خدماتی بسیار مهم است. شما باید بتوانید با کمترین هزینه بهترین و باکیفیت ترین سایت را برای کسب و کار خود طراحی کنید. دستیابی به بالاترین کیفیت در زمینه طراحی سایت اختصاصی و حرفه ایی یکی از بزرگترین دستاورد های تیم حرفه ایی ماهونیا است.

ساخت سایت خدماتی 

قابلیت استفاده و ابزار، نه طراحی بصری یک سایت بلکه، موفقیت یا شکست یک برند و کسب و کار را تعیین می کند. از آنجایی که بازدیدکننده صفحه تنها فردی است که روی ماوس کلیک می کند و در نتیجه تنها اوست که تصمیم میگیرد برای رسیدن به پاسخ سوالات خود به کدام صفحات مراجعه کند، پس طراحی کاربر محور به یک رویکرد استاندارد برای طراحی وب موفق و سود گرا تبدیل شده است. به هر حال، اگر کاربران نتوانند از یک ویژگی استفاده کنند، ممکن است وب سایت شما برای گسترش کسب و کارتان سودی نداشته باشد. 

چرا لازم است برای خدمات خود یک سایت داشته باشم؟

. یک سوم از مردم (۳۳٪) هر روز فقط ۱ تا ۳ ساعت را برای اوقات فراغت آنلاین می گذرانند.
. تقریباً همه (۹۴٪) می گویند ناوبری آسان مهمترین ویژگی وب سایت است.
. اکثر مردم (۸۳٪) از زمانی که یک وب سایت جذاب و به روز به نظر می رسد قدردانی می کنند.
. نیمی از کاربران وب سایت (۵۰ درصد) در صورت نامربوط بودن محتوا، یک وب سایت را برای همیشه ترک خواهند کرد.
. مردم برای توصیف محصول و تصاویر به یک اندازه ارزش قائل هستند. تقریباً همه (۹۱٪) هر دو ویژگی را مفید می دانند.
. دو سوم از مردم (۶۷٪) فکر می کنند وب سایت هایی با پیوند به حساب رسانه های اجتماعی شرکت بسیار یا تا حدودی مفید هستند.
. نیمی از مردم (۵۰٪) فکر می کنند وبلاگ های شرکت مفید هستند.
. مردم می خواهند زمان آنلاین خود را محدود کنند، که به وب سایت های جذاب بیشتری نیاز دارد

طراحی سایت خدمات

چگونه با طراحی سایت خدماتی، مشتریان بیشتری جذب کنید؟

طراحی سایت خدماتی می تواند یک ابزار قدرتمند برای جذب مشتریان جدید باشد. با طراحی یک سایت کاربرپسند و جذاب با که اطلاعات دقیق و مفیدی را در مورد خدمات شما ارائه می دهد، می توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید و آنها را به مشتریان تبدیل کنید و هزینه طراحی سایت خدماتی خود را کاهش دهید.

در ادامه چند نکته برای جذب مشتریان بیشتر با طراحی سایت خدماتی آورده شده است:

پشتیبانی سایت قدرتمند شرکت ماهونیا

یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد  خدمات شرکت طراحی وبسایت خدماتی ماهونیا، پشتیبانی آن است.  در این شرکت هر نوع سایتی با توجه به اصول سئو و اصول طراحی و …، سایت برای بیزینس شما طراحی می‌شود. هدف از داشتن سایت گسترش کسب و کار و افزایش فروش و … است. به همین علت تیم ماهونیا پس از طراحی، خدمات پشتیبانی از سایت را نیز به مشتریان خود ارائه میدهد.

هدف خود را مشخص کنید:

قبل از شروع طراحی سایت خدماتی باید بدانید که هدف شما از داشتن یک سایت چیست؟ آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانید؟ آگاهی از برند خود را افزایش دهید؟ با مشتریان موجود خود ارتباط برقرار کنید؟ دانستن هدف شما به شما کمک می کند تا سایت خود را به طور موثری طراحی کنید.

 

مخاطبان هدف خود را درک کنید:

. چه کسانی می خواهند خدمات شما را خریداری کنند؟ آنها چه نیازها و خواسته هایی دارند؟ درک مخاطبان هدف شما به شما کمک می کند تا محتوای سایت خدماتی خود را برای آنها جذاب کنید.

 

محتوای ارزشمند ایجاد کنید:

محتوای سایت های خدماتی شما باید برای مخاطبان هدف شما ارزشمند باشد. محتوا می تواند شامل اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات شما، مقالات آموزشی، یا موارد دیگر باشد. محتوای ارزشمند به شما کمک می کند تا اعتماد و علاقه مخاطبان خود را پس از ساخت سایت خدماتی جلب کنید.

 

از طراحی و گرافیک جذاب استفاده کنید:

طراحی و گرافیک سایت شما باید چشم نواز و جذاب باشد تا توجه مخاطبان را جلب کنید و آنها را به ماندن در سایت ترغیب کنید.

 

از قابلیت استفاده و عملکرد آسان اطمینان حاصل کنید:

 سایت شما باید برای کاربران آسان و راحت باشد تا کاربر بتواند به آسانی از منوهای واضح، متن واضح و بصری، و سایر ویژگی ها استفاده کند، بنابراین انتخاب قالب سایت خدماتی مناسب، بسیار مهم است.

 

از سئو استفاده کنید:

سئو به شما کمک می کند تا سایت خود را در نتایج جستجو در بالا قرار دهید. این به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

جهت مشاوره رایگان و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
فرم مشاوره رایگان ماهونیا

چرا از خدمات طراحی سایت خدماتی ماهونیا استفاده کنیم؟ چون شما میتوانید بعد از ثبت سفارش خود شاهد یک سایت حرفه ای و خاص با بهترین قیمت باشید. آیا  میخواهید یک وب سایت عالی برای کسب و کار خود داشته باشید؟ پس برای تحقق آن جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مسیر سفارش ماهونیا
۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی
برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۲- برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۳- نیازسنجی و ارائه پیشنهادات
برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

چرا طراحی سایت خدماتی ماهونیا

طراحی با استاندارد های جهانی

ما برای طراحی بر اصول اساسی تمرکز می کنیم، رویکردهای موثر در طراحی وب، که باعث بیشتر و بهتر دیده شدن برند و کسب و کار شما می ‌شود.

ریسپانسیو و واکنشگرا بودن

واکنش گرا بودن سایت این امکان را میدهد تا سایت شما رد همه دستگاه ها به خوبی نمایش داده شود که تیم حرفه ای ما این کار را به خوبی انجام میدهد.

پشتیبانی و آموزش

خدمات پشتیبانی از سایت طراحی شده جز اولین خدمات تیم ماهونیا است که علاوه بر پشتیبانی به شما آموزش های اولیه داده میشود تا بتوانید مطالب و خدمات خود را به روی سایت خود درج کنید.

قیمت مقرن به صرفه

طراحی سایت هزینه‌های بسیاری دارد اما تیم ماهونیا با بالاترین کیفیت و جدیدترین متدهای طراحی سایت، با بهترین قیمت سایت خدماتی مورد نظرتان را برای شما طراحی خواهد کرد.

هزینه سفارش طراحی سایت خدماتی چقدر است؟

باید در نظر داشته باشید که هزینه طراحی سایت خدماتی به عوامل و المان های متعددی بستگی دارد. هر پروژه وب سایت با دیگری کاملا متفاوت است و بعد از تکمیل اطلاعات (نوع حوزه سایت، زبان طراحی سایت، المان های بکار رفته سایت و …) می توان قیمت طراحی سایت را اعلام کرد.

تعرفه طراحی سایت خدماتی ماهونیا

طراحی سایت حمایتی
از ۵ میلیون
تومان
  • دامنه رایگان ir
  • پشتیبانی رایگان ۲ ماهه
  • پرداخت در ۲ مرحله
  • زمان تحویل : تا ۵ روز
طراحی سایت اقتصادی
از ۹ میلیون
تومان
  • دامنه رایگان ir
  • پشتیبانی رایگان ۳ ماهه
  • پرداخت در ۲ مرحله
  • زمان تحویل : تا ۱۰ روز
طراحی سایت پیشرفته
از ۱۴ میلیون
تومان
  • دامنه رایگان ir
  • پشتیبانی رایگان ۶ ماهه
  • پرداخت در ۳ مرحله
  • زمان تحویل : تا ۱۵ روز
طراحی سایت حرفه ای
از ۲۱ میلیون
تومان
  • دامنه رایگان com
  • پشتیبانی رایگان یکساله
  • پرداخت توافقی
  • مشاوره رایگان سئو
جهت برآورد هزینه و استعلام قیمت طراحی سایت خدماتی کلیک کنید.
قیمت طراحی سایت خدماتی

طراحی اختصاصی سایت خدماتی شما

حضور قوی در اینترنت، به‌ویژه با داشتن یک وب‌سایت، می‌تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود. کیفیت وبسایت بر نتایج تأثیر می گذارد. باتوجه به پیشرفت علم تکنولوژی، تمامی کسب و کارها نیازمند یک وب سایت خدماتی هستند زیرا امروزه رقابل اصلی در دنیای مجازی است ….

 

پرسش های متداول طراحی سایت خدماتی

باتوجه به اینکه دوست دارید تا سایت شما به روی چه پلتفرمی و با چه امکانات و ویژگی هایی باشد این مدت زمان طراحی سایت خدماتی نیز بسیار متفاوت است اما به طور میانگین ۱ ماه الی ۲ ماه زمان میبرد. که طی جلسات مختلف طراحی سایت بررسی میشود تا در انتها مطابق سلیقه و خواسته شما باشد.

بله میتوان برای هرنوع سایت خدماتی درگاه مورد نظر را نصب و فعال کرد. پس از طراحی سایت خدماتی و دریافت اینماد میتوانید به راحتی هرنوع درگاهی (زرین پال، دراپال، پی پال، شاپرک و …) را به روی سایت خود نصب کنید.

‫6 نظر

  • Avatar ژیلا گفت:

    سلام خوبید؟ من میخواستم یه سالن ارایشی ناخن تاسیس کنم ولی نمیدونم چجوری باید فروش داشته باشم
    چون کار ما به صورت حضوری هستش میشه منو راهنمایی کنید طراحی سایت خدماتی ناخن کاری چجوری باعث درامد میشه و چه چیزی میتونم دراون وبسایت قرار بدم ممنون

    • Avatar ماهونیا گفت:

      طراحی سایت خدماتی ناخن کاری می‌تواند به شما کمک کند تا فروش خود را افزایش دهید و کسب‌وکار خود را به یک برند معتبر تبدیل کنید. طراحی سایت سالن زیبایی تمامی خدمات شما را به نمایش میگذارد تا کاربر به راحتی با خدمات سالن شما آشنا شود.

  • Avatar زهرا دارابی گفت:

    سلام. میخواستم بدونم طراحی وب سایت خدماتی چقدر زمان می بره؟ و اینکه پشتیبانی ماهونیا تا چه زمانی ادامه داره؟

    • Avatar ماهونیا گفت:

      سلام. مدت زمان طراحی سایت خدماتی با توجه به المان ها مورد نیاز و نوع cms و سایر موارد بسیار متفاوت است. ممکن است از ۱ ماه تا ۶ ماه بسته به نوع cms متفاوت باشد.

  • Avatar مینا طاووسی گفت:

    طراحی سایت خدماتی چه تفاوتی با طراحی سایت فروشگاهی داره؟ چون هردو محصول یا خدمتی رو عرضه می‌کنن

    • Avatar ماهونیا گفت:

      طراحی سایت خدماتی و طراحی سایت فروشگاهی هر دو به منظور معرفی کسب‌وکار و محصولات یا خدمات آن به مشتریان انجام می‌شوند. اما نوع خدمات و محصولات ارائه دهنده در سایت خدماتی و سایت فروشگاهی متفاوت است.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *