طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی ماهونیا

با سئو سایت فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی خود، کاربران و مشتریان بیشتری را به سمت سایت خود سوق دهید و فروش خودتان را چندین برابر کنید.

سئو سایت فروشگاهی E-commerce SEO یا همان seo از اهمیت بالایی برخوردار است اما بسیاری از صاحبان کسب و کار فروش اینترنتی آن را بسیار کم ارزش میدانند. اما باید بدانید که سئو یکی از بهترین روش ها برای بازگشت سرمایه در دنیای وب و بازاریابی تجارت الکترونیک است. شما میتوانید با هزینه مناسبی وب سایت فروشاهی خود را برای موتورهای جست وجو از جمله گوگل بهینه کنید تا بیشتر دیده بشید و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید. ناگفته نماند که سئو در درجه اول به تلاش اولیه نیاز دارد و یک امر زمانبر است اما نتیجه آن برای کسب و کار های اینترنتی میتواند عالی باشد.

E-commerce SEO

بازاریابی آنلاین برای فروشگاه اینترنتی ممکن است ساده به نظر برسد، شما می خواهید مشتریان بیشتری را به وب سایت فروشگاه خود جذب کنید. اما این هدف مستلزم دانش سئوی وبسایت فروشگاهی یا بهینه سازی موتورهای جستجو است. شما میتوانید سئو سایت فروشگاهی خود را به دست تیم دیجیتال مارکتینگ ماهونیا بسپارید و فروش بیشتر را تجربه کنید.

فهرست مطالب

خدمات بهینه سازی وبسایت فروشگاهی
خدمات بهینه سازی وبسایت فروشگاهی

چگونه فروشگاه آنلاین می تواند از اینترنت فروش داشته باشد؟

سئو سایت فروشگاهی میتواند به راحتی به شما در فروش آنلاین و اینترنتی کمک کند. اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که کسب و کار فروش اینترنتی دارید و قصد دارید تا محصولات خود را به کاربران بیشتری نشان دهید و فروش بیشتری داشته باشید، داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی بهینه‌شده یک الزام مطلق است.

فروشت رو با بهینه سازی سایتت بترکون!

سئو درست و اصولی یک سایت فروشگاهی به شما کمک می کند تا اصول اولیه مشتریان خود را درک کنید، به عنوان مثال، جمعیت شناسی مانند مکان، گروه های سنی، و نحوه یافتن شما و… سپس با رصد کردن فعالیت کرابران در سایت خود میتوانید از تجزیه و تحلیل رفتار آنها استفاده کنید تا حتی بهتر با آنها آشنا شوید و سایت را به گونه ایی سئو کنید که بتوانید کاربران بیشتری را جذب کنید.

البته سئو سایت فروشگاه فقط این نیست!!! شما میتوانید با کمک علم بهینه سازی سایت، بفهمید کجای کارها اشتباه است. به عنوان مثال، کدام منبع ترافیک کار نمی کند، کدام پیشنهاد جذاب نیست، و …

فروش شبانه روزی فقط با E-commerce SEO!

دلیل واضح‌تری که می‌خواهید سایت فروشگاهی خود را کاملاً بهینه کنید، رشد تجارت الکترونیک در سراسر جهان است. سال به سال، تجارت الکترونیک همچنان در حال رشد است و نیم بیشتر افراد خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام میدهند، از خرید پوشاک گرفته تا مواد خوراکی و نان و شیرو …
شما هم میتوانید با بهینه سازی وب سایت فروشگاهی خود، به راحتی محصولات خود را در هر ساعت از شبانه روز بفروشید!

سئو برای سایت فروشگاهی چیست؟

سئو برای تجارت الکترونیک یا همان سایت های فروشگاهی یک استراتژی است که به فروشندگان آنلاین کمک می کند در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. یک وب سایت خوب طراحی شده و بهینه شده با محتوای باکیفیت در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بهتری خواهد داشت و باعث افزایش دیده شدن فروشگاه شما و افزایش ترافیک می شود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ماهونیا چگونه در سئو وبسایت فروشگاهی کمک میکند؟

• سئو – افزایش ترافیک اورگانیک سایت.
• بازاریابی محتوا – تولید محتوا به نوعی که کاربر آن را به راحتی در دیگر شبکه های اجتماعی و … منتشر کند. 
• تبلیغات پولی – استراتژی‌های پولی مؤثر با بازگشت سرمایه روشن.

نحوه سئو سایت فروشگاهی

با این حال، بر خلاف SEO برای سایر وب سایت ها، سئو برای سایت های فروشگاهی  چیزی فراتر از انتخاب یک کلمه کلیدی و یا تولید محتوا برای آن است. شما باید بدانید که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند و به چه چیزی رتبه می دهند. که این کار را تیم تخصصی و حرفه ای سئو ماهونیا به خوبی انجام میدهد.
این بدان معناست که دانش کاری سئو برای سایت فروش آنلاین، در نظر گرفتن دستورالعمل های گوگل، تجزیه و تحلیل قصد خریدار و اجرای استراتژیک آن است.

بهترین روش های بهینه سازی سایت های فروشگاهی برای موتورهای جستو جو

بهینه سازی وب سایت های فروش آنلاین یک زمینه پیچیده است و با وجود میلیون ها سایت فروشگاهی آنلاین، برجسته کردن سایت شما کار آسانی نیست، اما امکان پذیر است.
اگرچه ممکن است ایجاد رتبه بندی سئو چالش بزرگی به نظر برسد، می توانید با به کارگیری برخی از بهترین شیوه ها شروعی مثبت داشته باشید. با گذشت زمان، این شانس شما را برای دیده شدن و به دست آوردن مشتریان ارگانیک بیشتر افزایش می دهد. چگونه میتوان برای سایت فروشگاهی خود از طریق سئو مشتری جدید پیدا کنیم؟

  • نوشتن محتوا ی کاربر پسند
  • انجام لینک سازی داخلی اصولی
  • ایجاد تصاویر با کیفیت
  • لینک بیلدینگ 
  • بررسی سرعت سایت

 

تحقیق کلمه کلیدی برای سایت فروشگاهی

راه های مختلفی برای بهینه سازی سایت فروشگاهی شما وجود دارد و هر رویکردی برای هر سایت یا محصولی مناسب نیست اما یکسری اصول برای همه سایت ها حتی سایت فروشگاهی باید انجام شود از جمله تحقیق کلمه کلیدی که جز اولین و مهمترین مراحل می باشد.
شما مرتبط ترین و محبوب ترین کلمات کلیدی در صنعت خود را می خواهید، اما باید قصد خریدار را نیز بدانید.

بهینه سازی صفحات محصول برای بهبود رتبه

اگر می خواهید مشتریان جدیدی را برای سایت خود جذب کنید، به بهینه سازی کاربر در صفحه خود نگاه کنید. این مهم است زیرا به سایت شما رتبه بالاتری می‌دهد، یعنی جریان‌های تازه‌ای از ترافیک ارگانیک و تبدیل‌های بیشتر.
هر بخش از سایت فروشگاهی شما نیاز به بهینه سازی ندارد، مهمترین صفحات یک سایت فروشگاهی برای سئو، سئو تک تک صفحات اصلی، سئو محصولات، سئو توضیحات محصولات و تصاویر و …

 

بهینه سازی توضیحات محصول

یک صفحه محصول هم برای کاربر و هم برای گوگل بسیار مهم است زیرا دارای بسیاری از ویژگی های مختلف است که همه نیاز به توجه دارند. شما همچنین می خواهید چند چیز را از صفحه متمایز کنید تا تعامل بازدیدکنندگان را جلب کنید و آنها را وادار به کلیک کردن و خرید کنید.

بهینه سازی تصاویر محصول

یکی از نکات مهمی که گاهی اوقات از سئو برای وب سایت های فروشگاهی نادیده گرفته می‌شود، بهینه سازی تصاویر است. عکس ها روشی عالی برای انتقال پیام و جلب نظر مخاطب هستند اما اگر عکس بی کیفیت و از زاویه بدی باشد میتواند کاملا برعکس عمل کند و کاربر را از خرید پشیمان کند!
اگرچه تصاویر باکیفیت برای نشان دادن کالاهای شما در بهترین حالت حیاتی هستند، اما چیزهای بیشتری در این مورد وجود دارد. بهینه سازی تصاویر شما برای سئو به شما رتبه های بالاتری در موتورهای جستجو و ترافیک بیشتری از مشتریان بالقوه می دهد و ممکن است برای شما ترافیک ورودی ایجاد کند.

بهینه سازی تجربه کاربری سایت

UX مخفف تجربه کاربری است. شما می توانید UX را با طراحی خوب تقویت کنید و زیبایی شناسی را از نظر بصری جذاب تر کنید. که این امر تنها در زیبایی سایت کمک نمیکند بلکه داشتن یک تجربه کاربری خوب و بهینه میتواند به سئو سایت فروشگاهی شما و در نتیجه در فروش بیشتر شما کمک کند.

بهینه سازی ساختار url های سایت فروشگاهی

یک ساختار URL بهینه شده نه تنها تجربه کاربر را افزایش می دهد، بلکه به روی سئو سایت فروشگاهی شما تاثیر مستقیمی دارد. علاوه بر این، زمانی که سایت فروش آنلاین شما دارای ساختار URL درست و اصولی باشد، اشتراک گذاری محصولات در رسانه های اجتماعی و سایر وب سایت ها آسان تر است و می تواند SEO را برای سایت بهبود بخشد زیرا داده های مرتبط تری را برای موتورهای جستجو فراهم می کند. برای بهترین نتایج، URL ها باید تا حد امکان خوانا و قابل فهم باشند.

بهینه سازی سرعت سایت فروشگاهی

در هر سایتی سرعت حرف اول را میزند زیرا اگر سرعت سایت خوب نباشد کاربر به سرعت سایت را ترک میکند. پس حتما بعد از طراحی سایت خود سرعت سایت فروشگاهی را بهینه کنید.

بهینه سازی ریسپانسیو بودن سایت فروشگاهی

تا پایان سال ۲۰۲۱، بیش از ۶۰ درصد از جستجوهای گوگل از موبایل بوده. با در نظر گرفتن این موضوع، بدیهی است که باید وب سایت فروشگاهی خود را برای نسخه موبایل بهینه کنید به گونه ایی که کاربر با موبایل نیز به راحتی بتواند از سایت شما استفاده کند. ریسپانسیو بودن سایت و درئاقع بهینه شدن سایت برای موبایل برای موفقیت استراتژی سئوی شما بسیار مهم است.

خدمات سئو فروشگاهی

SEO برای وب سایت های فروش آنلاین

سئو برای وب سایت های فروش آنلاین به افزایش دید وب سایت کمک می کند، پرس و جوها و مشتریان جدید را به ارمغان می آورد و به ایجاد مخاطبان وفادار شما کمک می کند.
ممکن است به نظر برسد که چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد. با این حال، با تمرکز بر روی بهترین شیوه های اصلی سئو و بهینه سازی مناطق حیاتی وب سایت خود، لازم نیست آنقدر که به نظر می رسد پیچیده باشد.
مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که سئو برای تجارت الکترونیک یک شبه اتفاق نمی افتد. در عوض، این یک استراتژی مداوم است که برای دریافت نتایج بهینه نیاز به به روز رسانی دارد.

بررسی موفقیت سئو سایت فروشگاهی

سنجش موفقیت سئو دارای ابزار خاصی نمیباشد که سئو سایت را بررسی کنید و درصد موفقیت سایت فروشگاهی خود را متوجه بشید، موفق بودن سئو سایت فروشگاهی زمانی موفق میشود که شما با برخی از کلمات مهم حوزه کاری خود در نتایج برتر باشید و به واسطه آن ورودی اورگانیک داشته باشید و سپس فروش داشته باشید. 

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ماهونیا و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
فرم مشاوره رایگان ماهونیا

چرا از خدمات سئو سایت فروشگاهی ماهونیا استفاده کنیم؟ چون شما میتوانید بعد از ثبت سفارش خود شاهد رشد وبسایت فروشگاهی با بهترین قیمت باشید. آیا  میخواهید فروش آنلاین خود را بیشتر کنید؟ پس برای تحقق آن جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مسیر سفارش ماهونیا
۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی
برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۲- برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۳- نیازسنجی و ارائه پیشنهادات
برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

چرا سئو سایت فروشگاهی ماهونیا

سئو با استاندارد های گوگل

بهینه سازی سایت فروشگاهی فقط با اصول گوگل و سئو کلاه سفید به دور از هرگونه

بهینه سازی سایت به طور کامل

از صفر تا ۱۰۰ تمامی صفحات سایت فروشگاهی شما سئو میشود.

گزارش دهی منظم

به طور کامل از مراحل پیشرفت سایت برای شما گزارشات کاملی را ارسال خواهیم کرد.

قیمت مقرن به صرفه

بهینه سازی اصولی سایت فروشگاهی با بهترین قیمت

هزینه سئو برای سایت فروشگاهی چقدر است؟

هزینه سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله تعداد کلمات کلیدی مورد نظر، بررسی جایگاه و قدرت رقابا و میزان تلاشی که برای بهینه سازی هر صفحه برای رتبه بندی نیاز دارید.
تعیین قیمت برای سئو وبسایت فروشگاهی کار آسانی نیست به همین دلیل پیشنهاد میکنیم تا برای دریافت قیمت دقیق با مشاوران سئو ماهونیا تماس حاصل نماید و پس از دریافت مشاوره رایگان برای سئو از قیمت ها نیز مطلع شوید.

تعرفه سئو سایت فروشگاهی ماهونیا (ماهیانه)

سئو فروشگاهی حمایتی
از ۴ میلیون
تومان
  • ۶ محتوای سئو شده
  • رفع ایرادات اولیه
  • بهینه سازی تصاویر سایت
  • بروزرسانی سایت
سئو فروشگاهی اقتصادی
از ۷ میلیون
تومان
  • ۱۲ محتوای سئو شده
  • تحلیل فصلی رقبا
  • بهینه سازی کلی سایت
  • رفع ایرادات فنی سایت
سئو فروشگاهی پیشرفته
از ۱۵ میلیون
تومان
  • ۱۸ محتوای سئو شده
  • تحلیل دوماهه رقبا
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • پشتیبان اختصاصی
سئو فروشگاهی حرفه ای
از ۲۱ میلیون
تومان
  • ۲۴ محتوای سئو شده
  • تحلیل ماهانه رقبا
  • بهینه سازی کامل سایت
  • منتور سئو اختصاصی
جهت برآورد هزینه و استعلام قیمت سئو سایت فروشگاهی کلیک کنید.
قیمت سئو سایت فروشگاهی
پرسش های متداول خدمات سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی به منظور بهینه سازی تمامی محصولات سایت برای موتورهای جست و جو می باشد، به گونه ای که با سرچ اسم محصول توسط کاربر، سایت شما و محصول شما نمایش داده شود تا کاربر بتواند محصول را از سایت شما به صورت اینترنتی خریداری کند.

  • بله. فرقی ندارد که حوزه فروشگاه اینترنتی شما چیست. شما برای داشتن یک سایت فروش آنلاین موفق همراه با فروش زیاد، باید سایت خود را و تک تک محصولات خود را بهینه کنید. تا از رقبای خود در نتایج گوگل بالاتر باشید.

‫13 نظر

  • Avatar فاوزه برقی گفت:

    برای سایت ها در زمینه فروش لباس چقدر تاثیر داره ؟

  • Avatar مریم رضائی گفت:

    سئو سایت فروشگاهی ابزار فنی چقدر زمان می برد تا رتبه خوبی در گوگل به دست بیاورد ؟

  • Avatar مریم قادری گفت:

    سئو سایت فروشگاهی ابزار فنی چقدر زمان می برد تا رتبه خوبی در گوگل به دست بیاورد ؟

    • Avatar ماهونیا گفت:

      باتوجه به کلمات کلیدی و محصولات و سایر فاکتور ها مدت زمان بهینه سازی سایت فروشگاهی نیز بسیار متفاوت است. شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان با تیم کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • Avatar شیما صادقی گفت:

    سلام من یه سایت فروشگاه لوازم ارایشی دارم ولی هرکاری میتونم سئو خوبی نمیگیره و بازدید کم دارم بهم گفتن تیم شما میتونه برای سئو بهم کمک کنه ممکنه
    منو راهنمایی کنید؟

  • Avatar محدثه رجایی گفت:

    سلام برای سایت فروشگاهی لازمه صفحات لندینگ و تماس با ما را سئو کنیم؟
    و چگونه انجام پذیر است وقتی محتوای متنی زیادی نمی توانیم بگذاریم؟

  • Avatar ماکان رضایی گفت:

    سلام ایام به کام
    می‌خواستم بابت سئو سایتم ازتون تشکر کنم که بازدهی بالایی داشته

  • Avatar ایمانی گفت:

    سلام من می خواستم بدون که سئو سایت فروشگاهی فقط باعث بالا رفتن رتبه سایت میشه؟ تاثیرات دیگه ای هم داره بجز بالا رفتن رتبه سایت؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *