طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

خدمات تبلیغات در شبکه اجتماعی

خدمات تبلیغات در شبکه اجتماعی

تبلیغات در شبکه اجتماعی و افزایش فروش، شبکه های اجتماعی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند در دنیای دیجیتال شناخته می شوند. با توجه به کثرت کاربران و فعالیت های زیادی که در این شبکه ها انجام می شود، تبلیغات در این شبکه ها به عنوان راهی برای جذب مشتری و افزایش فروش بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

مزیت تبلیغات در شبکه اجتماعی چیست؟ برای گسترش کسب و کار خود و برندینگ لازم است تا بدانید که چگونه از شبکه های رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان جدید، ایجاد آگاهی از برند، افزایش تبدیل و افزایش ترافیک وب سایت استفاده کنید. تبلیغات در شبکه اجتماعی چیست؟
تبلیغات شبکه های اجتماعی نوعی بازاریابی دیجیتال است که از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام و … برای ارائه تبلیغات پولی به مخاطبان هدف شما استفاده می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی راهی سریع و موثر برای ارتباط با مصرف کنندگان و تقویت کمپین های بازاریابی شماست.

قیمت تبلیغات در شبکه اجتماعی
قیمت تبلیغات در شبکه اجتماعی

چگونگی تبلیغات در شبکه های اجتماعی

با استفاده از منابع مختلف داده، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مخاطبان خود را بیش از حد هدف قرار دهند و محتوای شخصی‌سازی‌شده را بر اساس جمعیت‌شناسی و رفتار کاربر ارائه دهند. هنگامی که یک برند در رسانه های اجتماعی به مخاطب معرفی می شود، تبلیغ کنندگان ممکن است تعاملات و تبدیل های بیشتری را ببینند. تبلیغات رسانه های اجتماعی نیز مقرون به صرفه هستند و پتانسیل بازده بالایی را ارائه می دهند. اگر می خواهید به سرعت به بازارهای هدف جدید برسید، تبلیغات در شبکه های اجتماعی ضروری است.

الزامی بودن تبلیغات در شبکه های اجتماعی

.با توجه به گسترش شبکه اجتماعی و همه گیر شدن استفاده از فضای اینترنت، شرکت‌های بسیاری از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی برای رشد شرکت‌های خود و دسترسی به مشتریان جدید استفاده می‌کنند. برای همگام شدن با رقبا، مهم است که یاد بگیرید این تبلیغات چگونه کار می کنند و چگونه می توانند برای شرکت شما مفید باشند. شما میتوانید برای استفاده از خدمات تبلیغات در شبکه اجتماعی با تیم تبلیغاتی آژانس دیجیتال مارکتینگ ماهونیا در ارتباط باشید.

اهمیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها

 

تبلیغات در شبکه های اجتماعی شامل انواع مختلفی از تبلیغات از جمله تبلیغات کلیکی، تبلیغات نمایشی، تبلیغات ویدیویی و تبلیغات توصیفی است. با استفاده از این ابزارها می توانید به راحتی بازاریابی و تبلیغات خود را هدف قرار دهید و در نتیجه کارایی و اعتبار خود را افزایش دهید.

در این مقاله به مزایا و معایب تبلیغات در شبکه های اجتماعی، روش های موثر تبلیغات در این شبکه ها، نحوه راه اندازی و بهینه سازی تبلیغات و بهترین راه های انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب برای تبلیغات می پردازیم. 

انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی

از آنجایی که هم اینترنت و هم بازاریابی محتوا دائما در حال تحول هستند، راه های زیادی برای انجام استراتژی تبلیغاتی خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی وجود دارد. انواع تبلیغاتی که انتخاب می کنید به پلتفرم های دلخواه شما و مخاطبانی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید بستگی دارد.

  • تبلیغات تصویری
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات پیام رسان
  • تبلیغاتی Stories

۵ پلتفرم برتر تبلیغات رسانه های اجتماعی

در این بخش، پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی را که می‌توانید برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کنید، را بررسی می‌کنیم.

۱- فیس بوک

۲- اینستاگرام

۳- توییتر

۴- لینکدین

۵- اسنپ چت

تبلیغات در فیس بوک

فیس‌بوک گزینه‌های تبلیغاتی جامعی را برای برندها ارائه می‌کند که به آنها امکان می‌دهد تبلیغات را در مراحل آگاهی، بررسی و تبدیل سفر خریدار اجرا کنند و هر مرحله انواع تبلیغات را برای رسیدن به هدف ارائه می‌دهد.

۱.آگاهی از برند

۲.افزایش ترافیک، تعامل، نصب برنامه، بازدیدهای ویدیویی، تولید سرنخ و پیام‌ها

۳. تبدیل ها، فروش و ترافیک فروشگاه

 

 

تبلیغات در اینستاگرام

شما می توانید افراد را در اینستاگرام بر اساس موقعیت مکانی، جمعیت شناسی، علایق و ویژگی های رفتاری آنها هدف قرار دهید. اینستاگرام همچنین به شما امکان می دهد مخاطبان سفارشی و مشابه ایجاد کنید تا کاربران جدیدی پیدا کنید که ویژگی های مشابهی با خریدار ایده آل شما دارند. می‌توانید از طریق انواع تبلیغات زیر در اینستاگرام، کاربران را در طول سفر خریدارشان هدف قرار دهید:

۱.دسترسی، فرکانس، آگاهی از برند 

۲.کلیک‌های وب‌سایت، بازدیدهای ویدیویی، دسترسی و فراوانی

۳.تبدیل های وب سایت، تبلیغات پویا، نصب  و تعامل برنامه های تلفن همراه

اینستاگرام به شما امکان می دهد تبلیغات را در فید اخبار و تب Explore اجرا کنید. 

 

تبلیغات در توییتر

مشابه سایر پلتفرم ها، راه حل تبلیغاتی توییتر بسیار ساده است. در حال حاضر انواع تبلیغات زیر را ارائه می دهد:

۱. مشارکت توییتی

۲. بازدیدهای ویدیویی/GIF تبلیغاتی

۳. آگاهی از برند

۴. کلیک ها یا تبدیل های وب سایت

۵. بازدیدهای ویدئویی در جریان

۶. فالوور بسازید

۷. نصب برنامه

۸. تعاملات برنامه

 

تبلیغات در لینکدین

لینکدین یک پلتفرم تجاری محور است و فرصت هایی را برای برندها و افراد به طور یکسان برای تبلیغ خود به ارمغان می آورد. گزینه های هدف گذاری در لینکدین در مقایسه با فیس بوک و توییتر متفاوت است و در درجه اول حول معیارهای حرفه ای مانند تحصیلات، اندازه سازمان، بخش، عنوان شغلی و غیره می چرخد.

تبلیغات در اسنپ چت

اسنپ چت در میان مخاطبان نسل هزاره مشهور است و به همین دلیل از محتوای معمولی و سرگرم کننده استفاده می کند. پلت فرم رسانه های اجتماعی از اهداف تبلیغاتی زیر پشتیبانی می کند:

۱.برندسازی

۲.نصب برنامه، ترافیک برنامه، ترافیک وب سایت، تعامل، بازدیدهای ویدیویی و تولید سرنخ

۳.تبدیل وب سایت و برنامه، فروش کاتالوگ

 

مزایای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بسیاری از فوایدی را برای کسب و کارها و شرکت‌ها فراهم می‌کند. در زیر به برخی از این فواید اشاره می‌کنیم:
۱. دسترسی به مخاطبان هدف

۲. افزایش آگاهی از برند
۳. کاهش هزینه تبلیغات

دسترسی به مخاطبان هدف

یکی از مهم‌ترین فواید تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، دسترسی آسان به مخاطبان هدف است. با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات به افرادی نمایش داده می‌شود که علاقه‌مندی‌های مرتبط با محصول یا خدمات مورد نظر دارند. این امر باعث می‌شود تبلیغات به دقت بیشتری به مخاطبان مناسب نمایش داده شود و بدین ترتیب احتمال موفقیت بیشتری داشته باشد.

افزایش آگاهی از برند

با انجام تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، شناخت برند به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد. با نمایش مداوم لوگو و نام برند به مخاطبان، آنها با برند شما آشنا می‌شوند و احتمال خرید محصولات شما در آینده را بالا می‌برند. همچنین، امکان ایجاد تعامل مستقیم با مخاطبان نیز در این شبکه‌ها وجود دارد که می‌تواند به تقویت شناخت برند و افزایش اعتماد مشتریان کمک کند.

کاهش هزینه تبلیغات

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی هزینه‌های کمتری نسبت به روش‌های سنتی تبلیغات دارد. برخلاف تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی که هزینه‌های بالایی دارند، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی هزینه‌های متناسب با بودجه شما را می‌طلبد. همچنین، این نوع تبلیغات قابلیت تنظیم بودجه و مدیریت بهتری را به شما می‌دهد تا نتایج مطلوب را به دست آورید.

پشتیبانی قدرتمند شرکت ماهونیا

پس از اتمام کمپین تبلیغاتی خود، می توانید عملکرد آن را به طور کامل مشاهده کنید. اهداف به دست آمده را از نظر دسترسی، تعامل، کلیک روی لینک، لایک/دنبال کردن، اشتراک گذاری، کلیک نمایه و غیره در برابر اهداف تعیین شده ترسیم کنید. سپس می توانید عملکرد کمپین و بازگشت سرمایه را اندازه گیری کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ماهونیا و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
فرم مشاوره رایگان ماهونیا

چرا از خدمات تبلیغات در شبکه اجتماعی ماهونیا استفاده کنیم؟ چون شما میتوانید بعد از ثبت سفارش خود شاهد گسترش کسب و کار خود و افزایش چند برابری فروش خود باشید. پس برای تحقق آن جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مسیر سفارش ماهونیا

۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی

برقراری ارتباط و مشاوره رایگان

۲- برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

۳- نیازسنجی دقیق و ارائه پیشنهادات بررسی شده

برگزاری جلسه و جمع بندی نکات

۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات

عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر

۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر

۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی

برقراری ارتباط و مشاوره رایگان

۲- برقراری ارتباط و مشاوره رایگان

۳- نیازسنجی و ارائه پیشنهادات

برگزاری جلسه و جمع بندی نکات

۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات

عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر

۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر

۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

اهمیت تبلیغات در رسانه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه اجتماعی خود را از تبلیغات سنتی با قابلیت های هدف گیری پیچیده متمایز می کند. تبلیغات سنتی از بمباران فروش استفاده می‌کند، جایی که برندها بدون توجه به علاقه یا بی‌علاقگی، تبلیغات را تا حد امکان به افراد بیشتری ارائه می‌دهند. در مقابل، رسانه‌های اجتماعی برندها را قادر می‌سازد تا با خریداران ایده‌آل بر اساس ویژگی‌های جغرافیایی، جمعیتی، روان‌شناختی و رفتاری ارتباط برقرار کنند.

چرا خدمات تبلیغات در شبکه اجتماعی ماهونیا

شناخت کامل از شبکه های اجتماعی

تولید محتوای خلاقانه

داشتن استراتژی قوی بازاریابی

قیمت مقرن به صرفه

هزینه خدمات تبلیغات در شبکه اجتماعی چقدر است؟

هزینه خدمات تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله: نوع شبکه اجتماعی، نوع آگهی، هدف، رقابت. قیمت  تبلیغات در شبکه اجتماعی متفاوت است و به طور پیش فرض ثابت نمی شود. برای اطلاعات دقیق تر می توانید با مشاوران تبلیغاتی مربوطه تماس بگیرید. همچنین اکثر شبکه های اجتماعی امکان تعیین بودجه تبلیغاتی را دارند که می توانید بودجه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تعرفه خدمات تبلیغات در شبکه اجتماعی ماهونیا

جهت برآورد هزینه و استعلام قیمت خدمات تبلیغات در شبکه اجتماعی کلیک کنید.
قیمت

سخن پایانی

تبلیغات در شبکه اجتماعی ابزاری قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان هدف است. با استفاده از این روش تبلیغاتی می توانید آگاهی از برند خود را افزایش دهید، دسترسی آسانی به مخاطبان داشته باشید و هزینه های تبلیغات را کاهش دهید. به یاد داشته باشید که تحقیقات و تجزیه و تحلیل بازار، ارائه محتوای ارزشمند و پیگیری مداوم عوامل کلیدی موفقیت در تبلیغات رسانه های اجتماعی هستند.

پرسش های متداول خدمات تبلیغات در شبکه اجتماعی

هزینه های تبلیغات در شبکه های اجتماعی کمتر از روش های تبلیغات سنتی است. همچنین می توانید بودجه خود را مدیریت کرده و هزینه ها را بهینه کنید. شما میتوانید جهت کسب اطلاع دقیق از قیمت ها و تعرفه ها با تیم پشتیبانی ماهونیا در ارتباط باشید.

تبلیغات در رسانه های اجتماعی برای مشاغل در هر اندازه و نوع مناسب است. از فروشگاه های کوچک و استارت آپ ها گرفته تا شرکت های بزرگ، همه می توانند از این روش تبلیغاتی استفاده کنند.

تحقیق و تحلیل بازار قبل از شروع تبلیغات در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است. با شناخت گروه هدف و نیازهای آن ها می توانید یک استراتژی موثر برای تبلیغات خود ایجاد کنید.

‫4 نظر

  • Avatar افشار گفت:

    سلام
    ممکنه به من بگید کدوم یکی از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات موثر تر هستش؟
    همه ی شبکه های اجتماعی به یک اندازه موثر هستند یا بعضی از این شبکه ها نتایج مفید تری دارند؟

  • Avatar فائزه مسعودی گفت:

    سلام وقت بخیر بازدهی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی برای هر کسب‌وکار متفاوت است؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *