طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

تولید محتوای متنی ماهونیا

خدمات تولید محتوای متنی ماهونیا

تولید محتوا متنی می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند برای کسب و کارها عمل کند و بهبود قابل توجهی را در اهداف بازاریابی و فروش آنها به ارمغان بیاورد.

چرا تولید محتوای متنی بسیار مهم و پرطرفدار است؟ ظهور ویدیو در چند سال گذشته بر صنعت بازاریابی محتوا تسلط داشته است. اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد بسیاری از مردم همچنان محتوای متنی را ترجیح می دهند. در اینجا ما به اهمیت و ضرورت تولید محتوای متنی میپردازیم. 

تولید محتوا متنی سایت

برخی از مردم هنوز عاشق خواندن هستند، این روزها چیزهای زیادی در مورد چگونگی نفوذ ویدیو در اینترنت می شنویم. اما مردم به ویدئو توجه کمتری دارند و ترجیح میدهند با خواندن چند خط متن، به پاسخ سوالات خود برسند. تنها همین یک دلیل باعث میشود تا مدیران سایت به سراغ تخصصی ترین تولید محتوا متنی بروند. شما میتوانید از تیم ماهونیا برای تولید محتوای خود کمک بگیرید از خدمات تولید محتوا استفاده کنید.

 

فهرست مطالب

تولید محتوای متنی تخصصی
تولید محتوای متنی تخصصی

محتوای متنی: این اصطلاح به چه معناست؟

تولید محتوای متنی، متنی است که شما در وب سایت یا پلتفرم رسانه اجتماعی هدفمند می نویسید که حاوی تمام اطلاعات، جزئیات، رویه، توضیحات، مزایا و معایب مربوط به محصول یا برند است که به مشتری در مورد محصول مورد نظر خود اطلاع می دهد.

محتوای متنی کلماتی است که شما در قالب محتوا می نویسید که هویت محصول را به جز تصویر بصری آن به تصویر می کشد. بدون محتوای متنی، هر محصول یا برندی ناقص و نامطلوب است زیرا مشتری از اطلاعات حیاتی مربوط به آن بی اطلاع است.

تاثیر تولید محتوا متنی در فروش محصول

اتفاقی که در این شرایط رخ می دهد این است که مشتری از سایت دیجیتال مارکتینگ بازدید می کند و زمانی که تنها مجموعه ای از تصاویر محصول را بدون هیچ گونه اطلاعات مرتبط می بیند، وب سایت را بدون اطلاع از آن ترک می کند و آن را ناقص می بیند. 

بنابراین، این بدان معنی است که هیچ کس هرگز محصول را نخواهد خرید و بازاریابی دیجیتال شما یک شکست بزرگ خواهد بود. از این نقطه، ما می توانیم تصور کنیم که محتوای متنی چقدر برای بازاریابی دیجیتال مهم است، زیرا بدون آن، محصول شما به فروش نمی رسد یا آنطور که باید رقابتی نخواهد بود. شما باید چندین تکنیک را برای بهبود دید آنلاین خود و به دست آوردن مشتریان، سفارشات یا ترافیک بیشتر بدانید و تمرین کنید.

 

تولید محتوای سئو شده باعث بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو، جذب ترافیک بیشتر، افزایش تعامل با مشتریان و در نهایت بهبود کسب و کار شما می شود.

سفارش تولید محتوای سئو شده

تولید محتوای سئو شده، محتوای آنلاینی است که برای رتبه بندی در موتورهای جستجو (مانند گوگل) طراحی و تولید شده است. همچنین، محتوای نوشته شده برای سئو معمولاً حول یک کلمه کلیدی خاص بهینه می شود. این را در نظر داشته باشید که همیشه گفته شده است محتوا پادشاه است!
در واقع، طبق گزارشات و آنالیز های انجام شده، کسب و کارهایی که به طور منظم برای سایت خود محتوا تولید میکنند، ۳۵۰٪ ترافیک بیشتری نسبت به کسب و کارهایی که به طور منظم محتوا منتشر نمی کنند، دریافت می کنند.

تخصصی ترین محتوای سئو شده

حتی گوگل گفته است که محتوا بخش مهمی از موفقیت در سئو است. گوگل تأیید کردند که «محتوا» یکی از ۳ فاکتور برتر رتبه‌بندی گوگل است.

تولید محتوای سئو شده و سپس بازاریابی محتوا می تواند به شما کمک کند تا تعداد زیادی ترافیک ارگانیک دریافت کنید. تیم حرفه ایی تولید محتوای ماهونیا میتواند در این زمینه به شما کمک کند و برای وب سایت شما در هر زمینه ایی و با هر تعداد کلمه ایی یونیک ترین محتوا و سئو بیس ترین محتوا را برای شما تولید کند و برای نسخه انگلیسی سایت خود میتوانید از خدمات تولید محتوا انگلیسی ما استفاده کنید و همچنین برای سایت زبان عربی از خدمات تولید محتوا عربی استفاده نمایید.

تولید محتوای متنی مقرون بصرفه است!

هزینه عامل اصلی در بودجه بازاریابی هر شرکتی است. درست است که هزینه تولید ویدیو کاهش یافته است! این روزها هر کسی می تواند یک ویدئو با تلفن خود فیلمبرداری کند. اما احتمالاً کیفیت پایینی دارد. این می تواند به اعتبار کسب و کار شما آسیب جدی وارد کند، به خصوص با وجود رقابت زیاد آنلاین. اما محتوای متنی را شما میتوانید با هزینه مناسب داشته باشید. شما میتوانید تولید محتوای متنی خود را به دست تیم محتوایی ماهونیا بسپارید.
یادتان باشد که تا زمانی که محتوای متنی سایت و یا پیج های شبکه اجتماعی برند شما خوب باشد، یک راه فوق العاده بهینه برای ایجاد برند سازی است و برای رسانه های شبکه های اجتماعی خود میتوانید از تولید محتوای شبکه های اجتماعی ماهونیا استفاده کنید.

انواع تولید محتوای متنی

محتوای متنی میتواند به سئو سایت کمک می کند!

وجه مشترک اکثر وب سایت های رتبه بندی، ترکیب گسترده ای از محتوا است. یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق شامل انواع مختلفی از محتوا، از جمله پست های وبلاگ نوشته شده، ویدئوها، اینفوگرافیک ها و وبینارها است.

مزیت تولید محتوای متنی 

 برای همه، صرف نظر از اینکه چه نوع محتوایی را ترجیح می دهند، چیزی را ارائه می دهد، بنابراین بازدیدکنندگان سایت شما احتمالاً مدت بیشتری باقی خواهند ماند. این به شما زمان بیشتری برای انتشار پیام برندتان می دهد.
 با افزایش تعداد و تنوع کلمات کلیدی در سایت، رتبه شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد.
 هر چه محتوای بیشتری داشته باشید، احتمالاً لینک های بیشتری تولید خواهید کرد که باعث افزایش سئوی شما نیز می شود.
هرچه بتوانید محتوای خود را جذاب تر کنید، افراد بیشتری آن را خواهند دید. این باعث ایجاد علاقه در کسب و کار شما می شود و نشان می دهد که شما در ارائه اطلاعات با کیفیت پیشرو هستید. این به نوبه خود اعتبار برند شما را افزایش می دهد.

تاثیر تولید محتوای سئو شده در سایت چیست؟

تولید محتوای سئو شده برای سایت ها تاثیر زیادی در بهبود جایگاه سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو دارد. با ایجاد محتوای سئو می توانید کلمات کلیدی مرتبط با صنعت یا حوزه فعالیت خود را به محتوای خود اضافه کنید و بازدید سایت خود را افزایش دهید. این محتوا به عنوان یک ابزار ارتباطی بین کاربران و سایت شما عمل می کند و کاربران را به سمت سایت شما سوق می دهد.

همچنین محتوای بهینه شده با سئو باعث بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو می شود. با استفاده از عناصر سئو مانند کلمات کلیدی، عنوان مناسب و ساختار محتوای مناسب، موتورهای جستجو می توانند سایت شما را بهتر پیدا کنند و در نتایج جستجوی خود رتبه بالاتری کسب کنند.

قیمت تولید محتوا سئو شده
قیمت تولید محتوا سئو شده

مزایای تولید محتوای سئو شده چیست؟

تولید محتوای سئو شده برای یک کسب و کار مزایای زیادی دارد، زیرا می تواند موقعیت و رتبه سایت را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشد، ترافیک جذب کند و مشتریان جدید جذب کند، می تواند شناخت برند را افزایش دهد و بین مشتریان و مصرف کنندگان اعتماد ایجاد کند و فروش را بهبود بخشد. و درآمد کمک در زیر به برخی از مزایای ایجاد محتوای سئو اشاره خواهیم کرد:

بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو نتایج جستجو: با ایجاد محتوای سئو می توانید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید و به رتبه های بالاتر در نتایج جستجو برسید.

جذب ترافیک و به دست آوردن مشتریان جدید: 

محتوای SEO ترافیک بیشتری را به سایت شما جذب می کند و مشتریان جدیدی را جذب می کند.

افزایش آگاهی از برند و ایجاد اعتماد: 

محتوای سئو باعث افزایش آگاهی از برند شما در بین مصرف کنندگان و ایجاد اعتماد در بین آنها می شود.

بهبود تعامل با کاربر: 

محتوای SEO به عنوان یک ابزار ارتباطی بین کاربران و سایت شما عمل می کند و تعامل کاربر را بهبود می بخشد.

ارائه محتوای مفید و دقیق:

 ایجاد محتوای سئو محتوای مفید و دقیق را برای کاربران فراهم می کند و به آنها کمک می کند تا پاسخ سوالات و نیازهای خود را پیدا کنند.

افزایش فروش و درآمد: 

با بهبود رتبه سایت و جذب ترافیک بیشتر، احتمال افزایش فروش و درآمدتان بیشتر است.

به طور کلی، ایجاد محتوای سئو به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو، جذب ترافیک بیشتر، افزایش شناخت برند، بهبود تعامل کاربر و افزایش فروش و درآمد کمک می کند.

۹ مرحله برای ایجاد یک استراتژی محتوای سئو شده

۱- مخاطبان هدف خود را بشناسید. 
۲- تحقیق در مورد کلمات کلیدی.
۳- شناسایی فرمت محتوا بلاگ، دسته بندی، لندینگ و …
۴- ایجاد تقویم محتوایی.
۵- ساخت استراتژی محتوایی
۶- استفاده از فرمت های مختلف محتوا (عکس، متن، ویدئو و …)
۷- بهینه سازی کامل محتوا.
۸- انتشار محتوا طبق برنامه ریزی
۹- به طور مداوم تجربه کاربری و محتوا را به روز کنید. 

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ماهونیا و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
فرم مشاوره رایگان ماهونیا

آیا میخواهید یک یا چند محتوای متنی اصولی برای سایت خود داشته باشید؟ پس برای تحقق آن جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مسیر سفارش ماهونیا
۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی
برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۲- برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۳- نیازسنجی و ارائه پیشنهادات
برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

انواع محتوای سئو شده

محتوای سئو شده سایت انواع مختلفی دارد که هر کدام نقشی در جذب ترافیک، افزایش فروش و جذب مشتریان جدید و بهبود سئو و رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو دارند.به عنوان ابزار استفاده می شود. در ادامه به برخی از انواع محتوای سایت اشاره می کنیم:
• صفحات محصول 
• وبلاگ  
• مقالات 
• درباره ما
• تماس با ما
• محتوای صفحات لندینگ
• واژه نامه ها 
دایرکتوری ها 

نقش محتوای متنی در بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ نوعی بازاریابی جدید و نوظهور است که شامل استفاده از پلتفرم های اینترنتی، فناوری های دیجیتال و دستگاه هایی مانند تلفن همراه، لپ تاپ، کامپیوتر و غیره می شود. بستر اصلی که بازاریابی دیجیتال بر روی آن انجام می شود رسانه های اجتماعی، وب سایت ها و سایر موارد مشابه، با هدف اصلی تبلیغ یک محصول یا خدمات. بازاریابی همه چیز در مورد فروش یک محصول به مشتری با متقاعد کردن آنها به این است که این محصول تغییر مثبتی در زندگی آنها ایجاد می کند.

 

دنیای آنلاین این روزها در مقایسه با دنیای فیزیکی بسیار فعال تر است و به بخش مهمی از جامعه ما تبدیل شده است. یکی از دلایل اصلی افزایش محبوبیت استفاده آنلاین این است که اکثر مردم در حال حاضر به تلفن های همراه و اینترنت دسترسی دارند، اکثر ما اوقات فراغت خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به مرور، پست کردن و غیره می گذرانیم. همچنین، اکنون مکانی است که بسیاری از مشاغل داخلی و بین المللی در آن در حال وقوع هستند. بازاریابی آنلاین روشی کارآمد و عملی برای تبلیغ یک برند یا محصول خاص، تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه و هدفمند است که به کسب و کار امکان رشد و شکوفایی بیشتر را می دهد.

اهمیت تولید محتوا متنی در دنیای آنلاین چیست؟

 

صدها روش برای انجام بازاریابی دیجیتال مانند وبلاگ نویسی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، وب سایت های تجاری، بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی و غیره وجود دارد و فهرست می تواند ادامه یابد و منابع نامحدود هستند. این پلتفرم ها دارای متن هایی هستند که مشتریان، مشتریان، خوانندگان و سایر افراد مرتبط را جذب می کنند. متن درون اینها نقش تعیین کننده ای دارد. شما باید یک رویکرد منحصر به فرد داشته باشید و با آخرین خواسته ها مانند استفاده از متن های کوچک سازگار شوید. این متن با آنچه ما به طور سنتی استفاده می کنیم متفاوت است. اینها اندازه فونت، پررنگی و برخی تفاوت‌های دیگر با متن معمولی دارند. شما می توانید چنین متنی را با استفاده از ابزارهای آنلاین مختلف موجود در اینترنت تولید کنید.

تاثیر تولید محتوا در برندینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یک روش بسیار موثر و سودمند برای تبلیغ برند شما و رشد آن است، اما موارد خاصی باعث موفقیت یک برند در بازاریابی دیجیتال می شود که شامل مشخصات برند، چشم انداز، طراحی وب سایت، عکاسی محصول و بسیاری موارد دیگر می شود. یکی از مهم ترین مواردی که باعث موفقیت بازاریابی آنلاین برند می شود، محتوای متنی است. محتوای متنی یک عنصر مهم در بازاریابی دیجیتال است زیرا برند یا محصول را تقویت و تعریف می کند.

 

۱. ایجاد تعامل
۲. یک زنجیره خوب از بازاریابی را ترویج می کند
۳. ایجاد تصور بر روی مشتری
۴. بهینه سازی سئو
۵. استفاده خلاقانه از پلتفرم های اجتماعی
۶. آموزش مردم
۷. استراتژی متقاعد کننده

چرا از خدمات تولید محتوای متنی ماهونیا استفاده کنیم؟

تولید محتوای متنی ۱۰۰ درصد یونیک

تحقیق و تجزیه و تحلیل کامل

تولید محتوای خلاقانه و نوآورانه

تولید محتوا متنی با قیمت اقتصادی

هزینه سفارش تولید محتوای متنی چقدر است؟

قیمت تولید محتوای متنی به عوامل مختلفی از جمله موضوع، حجم، کیفیت محتوا، تخصص نویسنده و … بستگی دارد. بنابراین تعیین دقیق هزینه تولید محتوای متنی بدون اطلاع دقیق از موارد ذکر شده امکان پذیر نیست. لازم به ذکر است قیمت تولید محتوا کلمه ای و با توجه به حوزه کاری، لحن، نوع محتوا و پارامتر های مختلف دیگر در نظر گرفته میشود.

در نهایت بهتر است برای برآورد دقیق قیمت تولید محتوا سایت و هزینه تولید محتوای متنی با نویسندگان حرفه ای با مشاورین تیم تخصصی محتوا ماهونیا تماس حاصل نمایید و یا از طریق فرم درخواست خود را ارسال نمایید.

تعرفه تولید محتوا متنی ماهونیا

تولید محتوا متنی پایه
از ۷۹ تا ۹۹
تومان
  • ترجمه‌ای
  • یک عکس برای هر ۱۰۰۰ کلمه
  • لینک‌دهی خارجی (یک لینک)
  • متن روان و متناسب با کاربرد
  • تحویل سریع
تولید محتوا متنی عمومی
از ۱۰۴ تا ۱۱۹
تومان
  • تالیفی - ترجمه‌ای
  • یک عکس برای هر ۱۰۰۰ کلمه
  • لینک‌دهی خارجی (یک لینک)
  • رعایت اصول نگارشی
  • ارائه پیشنهاد لینک داخلی
تولید محتوا متنی تخصصی
از ۱۲۴ تا ۱۴۶
تومان
  • تالیفی - ترجمه‌ای
  • دو عکس برای هر ۱۰۰۰ کلمه
  • لینک‌دهی خارجی مناسب (۲ لینک)
  • رعایت اصول ویراستاری
  • ۲ عدد سوال متداول
تولید محتوا متنی تخصصی
از ۱۵۹
تومان
  • تالیفی - ترجمه‌ای + بازخوانی
  • سه عکس برای هر ۱۰۰۰ کلمه
  • لینک‌دهی خارجی پیشرفته و مناسب (۳)
  • رعایت اصول تخصصی سئو
  • ۳ عدد سوال متداول
جهت برآورد هزینه و استعلام قیمت تولید محتوا متنی کلیک کنید.
قیمت تولید محتوای متنی

آیا محتوای سئو شده برای همه صفحات سایت لازم است؟

ایجاد محتوای سئو شده برای تمامی صفحات یک سایت به دلیل اهمیت سئو و جذب ترافیک بسیار توصیه می شود. با ایجاد محتوای سئو برای تمام صفحات سایت، احتمال رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو را افزایش می دهید و بیشترین استفاده را از سایت در اختیار کاربران قرار می دهید.

 

هر صفحه از سایت شما می تواند فرصتی برای جذب ترافیک و به دست آوردن مشتریان جدید باشد، بنابراین ایجاد محتوای سئو برای هر صفحه از سایت شما باعث بهبود کلی سئو و نتایج موتورهای جستجو می شود، می تواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند. علاوه بر این، ایجاد محتوای سئو برای تمام صفحات یک سایت می تواند به کاربران کمک کند تا محتوای مرتبط با نیازهای خود را پیدا کنند و تجربه کاربری خود را بهبود بخشند.

 

بنابراین به دلیل اهمیت سئو و جذب ترافیک، توصیه می شود برای تمامی صفحات سایت خود محتوای سئو ایجاد کنید. با ایجاد محتوای سئو برای تمام صفحات سایت، می توانید رتبه سایت خود را ارتقا دهید و به جذب کاربران به سایت خود کمک کنید.

سخن پایانی تولید محتوای متنی

مقالات نوشته شده می توانند فروش را افزایش دهند. انواع مختلف محتوا هر کدام جایگاه خود را در فرآیند فروش دارند. ویدئو برای ایجاد علاقه اولیه به محصول شما عالی است.
این باعث می‌شود محتوای متنی زمانی ارزشمند باشد که شما یک سرنخ دارید که می‌خواهید از طریق قیف فروش آن را افزایش دهید. مردم هنگام تصمیم گیری برای خرید، به خصوص خرید گران قیمت، می خواهند جدی فکر کنند. آنها نیاز دارند که ویژگی ها و مزایای محصول به طور مفصل برای آنها توضیح داده شود، در قالبی که بتوانند زمان خود را صرف هضم کنند و برای مراجعات بعدی ذخیره کنند.
ارائه یک توضیح دقیق و مکتوب که مزایای محصول شما را توضیح می دهد، ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که برای تبدیل آن مشتری به فروش نیاز دارید.

پرسش های متداول تولید محتوای متنی

بله تمامی محتواهای ما کاملا سئو شده و بهینه است. تولید محتوای متنی ماهونیا کاملا طبق اصول سئو متنی می باشد.

تولید محتوای متنی به معنای ایجاد متنی است که برای یک وب سایت طراحی شده است. این پست ها می تواند شامل محتوایی مانند صفحات محصول، صفحات خدمات، مقالات وبلاگ، صفحات درباره ما و غیره باشد.

‫11 نظر

  • Avatar بسطامی گفت:

    سلام ممنون از مطلب کاملتون، من هم از محتوای سئو شده برای سایتمون استفاده کردم و نتیجه خیلی خوبی گرفتم.

  • Avatar شتابدهنده دورنما گفت:

    سلام وقتتون بخیر، من ۵ تا محتوا میخواستم ثبت کنم چطوری میتونم سفارشم رو ثبت کنم؟

  • Avatar دکتر محمدی گفت:

    سلام با عرض خسته نباشید. می خواستم بدونم میتونیم فقط با انتشار محتوای منظم و سئو شده سایت رو بالا بیاریم یا سئو خود سایت هم لازمه؟

  • Avatar نرگس گفت:

    برای انتشار محتوای بلاگ در سایت چه بازه‌ی زمانی مناسب است؟ مثلا هفته ای ۱ محتوا یا بیشتر؟

  • Avatar مهندس روزبه فلاحی گفت:

    سلام
    برای تولید محتوای متنی نیاز به عکس های یونیک داریم.
    ولی هر چقدر با فوتوشاپ یا ابزار های ادیت، افکت بدهیم باز هم ممکن است عکس یونیک نباشد.
    برای این موضوع پیشنهادی دارید؟

    • Avatar ماهونیا گفت:

      سلام. با تغییر سایت و ادیت در فتوشاپ عکس یونیک میشود. همچنین شما میتوانید از یک طراح و تصویرساز برای ساخت محتوای تصویری خود استفاده نمایید.

  • Avatar نیما گفت:

    توی پکیج های تولید محتوا متنی که هست تعداد کلمات مشخص هست یا خیر؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *