طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

رزرو فضاهای تبلیغاتی مجتمع تجاری مگامال

رزرو فضاهای تبلیغاتی مجتمع تجاری مگامال
۵/۵ - (۲ امتیاز)

رزرو فضاهای تبلیغاتی مجتمع تجاری مگامال، مگامال مال یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران است. برای تبلیغات در مگامال می توانید از طریق شرکت تبلیغاتی و سایت ماهونیا اقدام کنید.

فروشگاه مگا مال در تهران

رزرو فضاهای تبلیغاتی مجتمع تجاری مگامال، مگا مال علاوه بر فروشگاه های کوچک و بزرگ که هر کدام به صورت مجزا از دیگری فعالیت فروش خود را انجام می دهند، دارای فروشگاه های بزرگ مجهز نیز می باشد. این تنوع در فروش، این مرکز خرید را در برابر تبلیغات در مگامال آسیب پذیر کرد.
بر خلاف فروشگاه های بزرگ، فروشگاه های بزرگ دارای چندین نوع محصول از بسیاری از برندهای معتبر هستند، به عنوان مثال در یک فروشگاه مانتو فقط مانتو عرضه می شود.
این فروشگاه کیف، کفش، مانتو، روسری، پوشاک مردانه و زنانه، پوشاک بچه گانه، اسباب بازی و … را با کیفیت و قیمت های مختلف عرضه می کند.
فروشگاه بزرگ به راحتی نیازهای خرید خانواده را برآورده می کند و تنوع زیاد آن خرید را آسان می کند. قسمت های مختلف یک فروشگاه بزرگ بدون حاشیه و  از دیوارها تشکیل شده و فقط با قفسه هایی از یکدیگر جدا می شود.

معرفی مرکز خرید مگامال

هدف ما ایجاد فضایی ممتاز با نام تجاری «مگامال» به عنوان مکانی ممتاز برای خرید، تفریح ​​و سرگرمی است که در منطقه ای منحصر به فرد و کاملاً توسعه یافته با زیرساخت های خدماتی، اجتماعی و فرهنگی مناسب برای چشم انداز پارک ساخته شده است. . رزرو فضاهای تبلیغاتی مجتمع تجاری مگامال، همه چیز بر اساس یک باور ساده در انسان شکل می گیرد. هر ایده یا ایده ای که با ایمان، اشتیاق و ایمان ترکیب شود می تواند به موفقیت بزرگی به نفع همه مردم تبدیل شود. چنین اتفاقی در «مجتمع فرهنگی رفاهی اکباتان» رخ داد. این پروژه عظیم در غرب تهران، فاز دوم شهرک اکباتان واقع شده است.

ویژگی های مرکز خرید مگامال

  • دنیای بانوان
  • پردیس سینمایی مگامال
  • شهربازی مگامال
  • عرصه غذا (فود کورت)
  • هایپر مارکت
  • بازارتکنولوژی IT
  • بزرگترین مرکز برند کشور
  • وجود فضاهای ورزشی
  • استقرار بانک ه

رزرو فضاهای تبلیغاتی که در فضای بیرونی مگامال

  1. بیلبورد سه وجهی جنب اتوبان ستاری (مجتمع تجاری مگامال)
  2. لایت باکس ورودی پارکینگ مگامال
  3. لایت باکس های بیرون محوطه مگامال

توضیحات تکمیلی بیلبورد سه وجهی جنب اتوبان ستاری (مجتمع تجاری مگامال)

موقعیت مکانی بیلبورد سه بعدی مگامال بسیار مناسب است زیرا در معرض بازدید از لایه های مختلف قرار دارد. تمامی ساختمان های اطراف مگامال، افرادی که با ماشین برای خرید به مگامال می آیند و همچنین تمامی رانندگان و مسافران خودروهایی که از خیابان ستاری عبور می کنند تحت پوشش این بیلبورد سه بعدی قرار دارند.

مشخصات ساختار بیلبورد سه طرفه مگامال:

  • جنس ساختار این بیلبورد سلنیوم است و ارتفاع این بیلبورد سه بعدی از سطح زمین ۲۰ متر مربع است.
  • ابعاد بیلبورد سه بعدی سه مستطیل افقی به عرض ۶ متر و طول ۱۵ متر با ابعاد کلی ۹۰ متر مربع می باشد.
  • یک پروژکتور و نور ملایم در پشت سازه استفاده شده است که نمای شب این بیلبورد سه بعدی را چشم نواز می کند.
بیلبورد سه وجهی جنب اتوبان ستاری (مجتمع تجاری مگامال)

بیلبورد سه وجهی جنب اتوبان ستاری (مجتمع تجاری مگامال)

توضیحال تکمیلی لایت باکس ورودی پارکینگ مگامال

تبلیغات در لایت باکس ورودی پارکینگ می تواند برای کسب و کارهای مختلف بسیار مفید و موثر باشد. این نوع تبلیغات به دلیل قرار گرفتن در مکانی پرتردد و پربازدید، می تواند به کسب و کارها کمک کند تا برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنند و آگاهی از برند خود را افزایش دهند. با توجه به اهمیت و مزایای تبلیغات در لایت باکس ورودی پارکینگ، می توان گفت که این نوع تبلیغات می تواند ابزاری موثر برای کسب و کارهای مختلف باشد.

لایت باکس ورودی پارکینگ مگامال

لایت باکس ورودی پارکینگ مگامال

توضیحات تکمیلی لایت باکس های بیرون محوطه مگامال

لایت باکس های بیرون محوطه مگامال یکی از پرطرفدارترین فضاهای تبلیغاتی این مجتمع تجاری می باشد که در واقع می توان گفت بیشترین بازدهی را در میان دیگر فضاهای تبلیغاتی دارد. این لایت باکس ها به دلیل قرار گرفتن در مکانی پرتردد و پربازدید، می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنند و آگاهی از برند خود را افزایش دهند. روزانه هزاران نفر از ورودی اصلی مگامال عبور می کنند و این لایت باکس ها می توانند به خوبی توجه این افراد را به خود جلب کنند.

لایت باکس های بیرون محوطه مگامال

لایت باکس های بیرون محوطه مگامال

فضاهای تبلیغاتی که در داخل مجتمع مگامال

  • پنجره های ایرلاک ورودی از میدان صارمی
  •  (نمایشگر آسانسور)
  •  (شیشه پله برقی)
  •  (دیوار روبروی پله برقی)
  •  (درب و پنجره ایرلاک شمالی)
  •  (پیشانی آسانسور پاناروما)
  • (رادیو مگامال)
  •  (ایرلاک ورودی اصلی از میدان صارمی)
  •  (بنرهای آویزان از دور وید)

فضاهای تبلیغاتی که در پارکینگ مجتمع مگامال

  1.  (لایت باکس های رمپ پارکینگ)
  2.  (لایت باکس لابی آسانسور پارکینگ)
  3.  (دیواره روبرو و جانبی رمپ ورودی پارکینگ طبقه دوم)
  4.  (پارگینگ طبقه اول)

 

لایت باکس های رمپ پارکینگ

لایت باکس های رمپ پارکینگ

 

رزرو فضاهای تبلیغاتی مجتمع تجاری مگامال تبلیغات در لایت باکس لابی آسانسور پارکینگ مجتمع تجاری مگامل

 

لایت باکس لابی آسانسور پارکینگ

لایت باکس لابی آسانسور پارکینگ

دیواره روبرو و جانبی رمپ ورودی پارکینگ طبقه دوم

دیواره روبرو و جانبی رمپ ورودی پارکینگ طبقه دوم

پارگینگ طبقه اول مگامال

پارگینگ طبقه اول مگامال

فضاهای تبلیغاتی B.O.T مجتمع مگامال

قرارداد B.O.T یا Build–Operate–Transfer به معنی ساخت، بهره‌برداری و واگذاری، گونه‌ای از قرارداد اقتصادی است که معمولاً بین دولت‌ها و سازمان‌های متولی اقتصاد از یک طرف و شرکت‌های بخش خصوصی از طرف دیگر منعقد می‌گردد. در این نوع قرارداد، شرکت بخش خصوصی متعهد می‌شود که سرمایه‌گذاری لازم برای انجام یک پروژه (معمولاً بزرگ و زیرساختی) را انجام داده، سپس به مدت محدودی از آن در عوض سرمایه‌گذاری انجام داده بهره‌برداری نماید، و در نهایت آن را به شکل کامل و فعال به طرف مقابل (معمولاً دولت) تحویل دهد.

در این نوع قرارداد، شرکت بخش خصوصی تمام مسئولیت‌های طراحی، ساخت، تأمین تجهیزات، بهره‌برداری و نگهداری از پروژه را بر عهده می‌گیرد. دولت نیز در ازای سرمایه‌گذاری شرکت بخش خصوصی، متعهد می‌شود که به شرکت بخش خصوصی حق بهره‌برداری از پروژه را به مدت مشخصی واگذار نماید.

قراردادهای B.O.T مزایای متعددی برای طرفین قرارداد دارند. برای دولت، این نوع قراردادها می‌توانند راه حلی برای تامین مالی پروژه‌های زیرساختی بزرگ باشند. همچنین، این نوع قراردادها می‌توانند به دولت کمک کنند تا از دانش و تجربه شرکت‌های بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شود.

برای شرکت‌های بخش خصوصی نیز، قراردادهای B.O.T می‌توانند فرصتی برای کسب سود و درآمد باشند. همچنین، این نوع قراردادها می‌توانند به شرکت‌های بخش خصوصی کمک کنند تا دانش و تجربه خود را در زمینه‌های مختلف توسعه دهند.

رزرو فضاهای تبلیغاتی مجتمع تجاری مگامال تبلیغات محیطی B.O.T در مگامال:

  1.  (لایت باکس جنب راهرو زون ۳)
  2.  (لابی ورودی پارکینگ طبقه اول)
  3.  (لابی کریدور مترو)
  4.  (روبروی آسانسور G5)
  5.  (دیوار روبروی آسانسور G4)
  6.  (دیوار جانبی آسانسور G4)
  7.  (پارکینگ – P2Z2 دیواره ضلع جنوبی ناحیه)
  8.  (پارکینگ – دیواره ضلع جنوبی ناحیه P1Z4)

تبلیغات در مگا مال

مگا مال شامل بخش های مختلفی است. با آشنایی با این بخش ها و بررسی اینکه آیا مشتریان بالقوه شرکت شما در هر یک از این مکان ها وجود دارد یا خیر، می توانید تبلیغات محیطی با کیفیت بالاتر و کارآمدتری را تجربه کنید.

هایپر مارکت

یکی از بخش های مرکز خرید مگامال، فروشگاه زنجیره ای هایپرمی است که در طبقه همکف این راهرو قرار دارد. از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.
شاخه هایپرمی مگامال اولین شاخه هایپرمی است. حدود ۱۷۰۰۰ برند محصول در این فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود. انواع میوه ها، سبزیجات، غذاهای تازه تابستانی، انواع گوشت های تازه و منجمد، ماهی، مرغ، گوشت گاو، گوسفند، انواع لبنیات، حبوبات، روغن ها، محصولات بهداشتی و بسته بندی شده در این هایپرمارکت موجود است.

فوت کورت مگامال

فوت کورت در واقع فضایی متمرکز از رستوران ها، غذاخوری ها و کافه هایی است که انواع غذاها را سرو می کنند اما از یک سالن مشترک برای پذیرایی استفاده می کنند. مشتریان پس از تهیه غذا و نوشیدنی مورد نیاز خود به سالن مشترک بین این غرفه های غذا می روند و غذای خود را می خورند.
زمین فوتبال مگامال در طبقه دوم این مجموعه قرار دارد.
مساحت این قطعه تقریباً ۲۴۰۰ متر مربع می باشد که ۱۰۰۰ متر مربع آن به سالن اختصاص یافته است.این سالن که ۱۰۰۰ متر مربع مساحت دارد به تراس متصل است و به دلیل ارتفاع مناسب منظره زیبایی ارائه می دهد.
علاوه بر این، کوهپایه های کرت دارای مجموعه ای منحصر به فرد از غذاها هستند. همچنین مجموعه ای از رستوران های بین المللی در طبقه سوم این مجموعه نزدیک به شهر بازی و سینما قرار دارد.

پوشاک زنان در مگامال

بخشی از مجموعه خرید مگامال به دنیای زنان اختصاص دارد. دنیای پاناوان اولین بار در ایران در مرکز خرید مگامال تاسیس شد که ۱۲ فروشگاه را در فضایی مجزا با ویترین مرکزی در خود جای داده است.
این فروشگاه ها؛ شامل پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و لوازم جانبی زنانه است و دارای مهدکودکی چند ساعته است که بانوان می توانند با خیال راحت فرزندان خود را در این مهدکودک مجهز رها کرده و خرید خود را انجام دهند. این فضا در طبقه اول مگامال واقع شده است.
دنیای زنان علاوه بر اینکه مکانی مناسب برای خرید است، فضایی آرام، منحصر به فرد و آرام را نیز فراهم کرده است.

پارک مگامال مال

این پارک در طبقه سوم مگامال واقع شده است. این پارک موضوعی سرپوشیده است. می توان گفت اولین و تنها شهربازی سرپوشیده تهران است.
ارتفاع آن ۱۳ متر است. مساحت آن حدود ۶ هزار متر مربع است. به دلیل قرار گرفتن در طبقه سوم دارای منظره زیبایی است. منظره آن مشرف به کوه های شمال است.
با توجه به تردد کودکان و نوجوانان در این طبقه و همچنین وجود رستوران های بین المللی در این طبقه از مگامال، شادی و هیجان زیادی به وجود می آید.

مجتمع سینمایی مگامال

بخشی دیگر افراد زیادی را به مگامال می آورد و عرصه ای برای تبلیغات در مگامال فراهم می کند. وجود پردیس سینمایی در مگامال. پردیس سینمایی مگامال دارای ۷ سالن نمایش مجزا است. این پردیس سینمایی حدود ۱۲۰۰ نفر را پشتیبانی می کند. امکان نمایش فیلم در تمامی سالن ها و همچنین نمایش فیلم به صورت جداگانه در ۷ سالن وجود دارد.
علاوه بر سینما، سالن‌های کنسرت، سالن‌های موسیقی و اتاق‌های کنفرانس برای کنفرانس‌ها، نمایش فیلم‌های ویژه و سمینارها وجود دارد.
فروشگاه های عرضه کننده کتاب و لوازم هنری، شهر کتاب و هنرستان های مجاور پردیس سینمایی این قسمت را به یک مرکز فرهنگی قوی تبدیل کرده اند.

باشگاه های ورزشی مگا مال

وجود فضاهای ورزشی در مگامال و جذب جوانان باعث افزایش اثربخشی تبلیغات در مگامال شده است. چندین سالن ورزشی برای مردان و زنان وجود دارد که مساحت کل زمین آن ۱۵۰۰ متر مربع است.
این سالن ها شامل ورزش هایی مانند بدنسازی با تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته می باشد. وجود کلینیک پزشکی ورزشی از دیگر امکانات موجود در دنیای ورزشی مگامال است. در این مجموعه سالن های مخصوص ماساژ درمانی و ریلکسیشن و سالن های فیزیوتراپی با مجرب ترین پزشکان وجود دارد. سونا و جکوزی از دیگر امکانات این مجموعه است.

بازار فناوری مگامال

بخشی دیگر که هر روز خیل عظیمی از نوجوانان و جوانان را به خود جذب می کند و بستر مناسبی را برای تبلیغات در مگا مال فراهم می کند. بازار فناوری مگامال (IT) در طبقه اول واقع شده است.
مگا مال World of Technology دارای زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع است. جدیدترین و مطرح ترین برندها در زمینه فناوری اطلاعات، کامپیوتر، موبایل، لوازم جانبی، اپلیکیشن ها، نرم افزارها و بازی های رایانه ای محصولات خود را در این بخش به نمایش می گذارند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *