طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

طراحی سایت در جماران

طراحی سایت در جماران
۵/۵ - (۱ امتیاز)

طراحی سایت در جماران از مجموعه اقداماتی است که در زمینه راه‌اندازی صفحات وب صورت می‌گیرد همچنین این طراحی از طریق افراد متخصص و ماهر که در این زمینه دانش کافی دارند و در کنار آن در رابطه با قالب بندی‌های صفحات وب و همچنین کدنویسی‌های حرفه‌ای تجربه بالایی دارند انجام می‌گیرد.
امروزه با توجه به وجود کسب و کارهای مختلف, شناخت محصولات و خدمات شما از الزامات حضور در فضای آنلاین است. زمانی که مشتری شما را جستجو می‌کند، با یک طراحی سایت حرفه‌ای است روبرو می‌شود به احتمال بیشتری به شما اعتماد می‌کند و همین موضوع است که باعث می‌شود که شما در جذب مشتریان اولیه خود, موفق تر باشید و همچنین نرخ تبدیل بالاتری را تجربه کنید.

طراحی سایت در جماران چیست و چه اهمیتی دارد؟

همانطور که می‌دانید تمام مشاغل دنیای امروز به حضور در فضای دیجیتال نیاز دارند به این دلیل که مشتری‌های امروزی برای استفاده از قبل آن را در اینترنت جستجو می‌کنند تا بتوانند بهتری آن را پیدا کنند. با توجه به هزینه‌های هنگفتی که برای هر کسب و کاری وجود دارد, اکثر کارفرمایان به دنبال خدمات آنلاین با نازل ‌ترین قیمت به همراه امکانات و خدمات مناسب می‌باشد که شرکت طراحی سایت در جماران توانسته تا حد قابل قبولی این نیاز را برای مشتریان خود رفع کند.

بیشتر بخوانید = طراحی سایت انتخابات

آشنایی با محله جماران

جماران یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شمال تهران است که به دلیل قرار گرفتن در دامنه جنوبی رشته کوه البرز آب و هوای مناسبی دارد. وجه تسمیه این محله به اعتقاد اهالی، چون در کوه‌های این محل از قدیم مار فراوان بوده و همواره مارگیران برای گرفتن مار به این محله می‌آمدند، اسم آن مخفف «جمع ماران» بوده‌است.

طراحی سایت اختصاصی در جماران در تهران

طراحی سایت اختصاصی در جماران در تهران

از جمله مکان‌های دیدنی محله جماران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیت امام خمینی (ره): این خانه در سال ۱۳۵۷ توسط امام خمینی (ره) خریداری شد و تا زمان رحلت ایشان، محل زندگی ایشان بود.

    موزه امام خمینی (ره): این موزه در سال ۱۳۷۶ در بیت امام خمینی (ره) افتتاح شد و به نمایش آثار و یادگاری‌های ایشان می‌پردازد.

  • پارک جماران: این پارک در سال ۱۳۶۱ احداث شد و یکی از بزرگترین پارک‌های تهران است.
  • مجموعه فرهنگی ورزشی جماران: این مجموعه شامل سالن‌های ورزشی، سینما، آمفی‌تئاتر و سایر امکانات فرهنگی و ورزشی است.

جماران امروزه یکی از محله‌های محبوب تهران است که گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

اهمیت طراحی سایت در جماران چیست؟

یک وب سایت که بتواند به خوبی طراحی شود, بلافاصله توجه مخاطبان شما را پس از ورود به خود جلب می‌کند و به داشتن تصوری بهتر از برند شما کمک می‌کند. در عصر دیجیتال امروزی مشتریان به سایت شما به عنوان اولین نقطه تماس دسترسی پیدا می‌کنند و با توجه به اهمیت برداشت اول, اگر سایت شما به صورت حرفه‌ای طراحی شده باشد می‌تواند در معرفی برند شما نقش بزرگی را ایفا کند.
همچنین دسترسی به سایت به عنوان اولین نقطه تماس می ‌تواند به افزایش اعتماد مشتریان به شما کمک بکند و همینطور اگر محتوای جذابی داشته باشید.

طراحی سایت در جماران کاملا اختصاصی

همونطور که می‌دانید تجربه کاربری به فرایندی گویند که طراحی یک وب سایت را برای افزایش رضایت کاربر از طریق بررسی راحتی او, ملاک قرار می‌دهد. هدف از طراحی تجربه کاربری, ایجاد یک تجربه جذاب و منحصر به فرد برای مشتری است.
همه هدف طراحی تجربه کاربری این است که مخاطب به راحتی به هر چیزی که نیاز دارد دسترسی پیدا کند. نمونه‌ای از المان‌هایی که در تجربه کاربری در نظر گرفته می‌شود می‌توان به چیدمان یک وب سایت از جمله چیدمان محتواها و تصاویر آن و محصولاتش اشاره کرد. ترکیب رنگ بندی نیز در داشتن تجربه کاربری موثرتر نیز یکی از عوامل مهم است همچنین فونت شما و همینطور رابط کاربری آن از جمله دکمه‌ها , فرم ها و فیلدهای وردی نیز از دیگر عوامل اند که باید در طراحی آنها سلیقه و دانش به کار گرفت.

بیشتر بخوانید = طراحی سایت در لواسان

شرکت طراحی سایت در جماران و برندینگ شما

طراحی یک وب سایت استاندارد نقشه بسیار مهمی را در برندسازی یک کسب و کار ایفا می‌کند همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشید که ثبات در برندسازی امری ضروری است و داشتن یک وبسایت با خواص ظاهری یکپارچه و همینطور محتوای منسجم باعث می‌شود که شما در ذهن مشتری به صورت با ثبات‌ترین جای بگیرید و این گونه ا راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند.
علاوه بر این یک وب سایت با طراحی مناسب می‌تواند به متمایز کردن و برتری بخشیدن به برند شما در میان سایر رقبا کمک کند در نتیجه می‌توانید با طراحی یک وب سایت منحصر به فرد در میان سایر رقبا برجسته‌تر شوید.

مزایای طراحی وبسایت در جماران

مزیت‌هایی که از طریق طراحی وب سایت می‌توانیم به دست بیاوریم از جمله موارد زیر می‌شود:

  1. تمایز یک وب سایت با طراحی خوب می‌تواند شما را در میان بقیه رقبا متمایز کند همینطور به شناخته شدن شما نیز کمک می‌کند.
  2.  تجربه کاربری هر چقدر مخاطب بتواند بهتر با سایت شما ارتباط برقرار کند به همان اندازه کسب و کار شما نزدیک‌تر می‌شود و بهتر می‌تواند رابطه برقرار کند.
  3. نرخ تبدیل شما از طریق وب سایت در مدت زمان یکسان چند برابر می‌شود و این به شرطی است که بتوانید یک وب سایت قابل قبول برای کسب و کارتان داشته باشید که شرکت طراحی سایت در جماران این خدمات را برای شما فراهم آورده است.

بهترین شرکت طراحی سایت در جماران

وب سایت‌های ما بر اساس اصول صحیح سئو طراحی شده‌اند و این امر باعث می‌شود بدون هزینه تبلیغات در گوگل دیده شوید.
امنیت وب سایت‌های طراحی شده توسط ما بسیار بالا بوده و از بالاترین سرعت‌ها برخوردار هستند.
طراحی سایت در جماران بسیار کاربردی بوده و کاربر به راحتی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.
سایت‌ها دارای گرافیک جذاب و خلاقانه هستند.
طراحی تجربه کاربری یکی از اصول اولیه کار ما است.
سایت‌ها دارای سیستم مدیریت محتوا می‌باشند که کار را برای مدیریت آن آسان می کند.
به سادگی می‌توانید در هر زمان که خواستید امکانات مورد نظر خود را به سایت خود اضافه کنید.
طراحی سایت در جماران دارای سرورهای هاستینگ حرفه‌ای با سرعت بالا می‌باشند.
شما می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت‌ها خدمات خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید = طراحی سایت وکلا

انواع مختلف طراحی سایت در جماران

وبسایت های فروشگاهی:

فروشگاه‌های اینترنتی خود به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند اول آنها تولید کننده‌هایی هستند که محصولات خود را از طریق سایت فروشگاهی آنلاین به فروش می‌رسانند. نوع دوم به فروش محصولات تولیدی از کارخانه‌ها می‌پردازند و نوع سوم فروشگاه‌های اینترنتی معروف مثل دیجی کالا و آمازون هستند که شبیه یک بازارچه می‌باشند و هر فروشنده‌ای در آن به صورت پرداخت کمیسیون محصولاتش را به فروش می‌گذارد.

وب سایت‌های شرکتی:

شرکت‌ها و سازمان‌ها برای افزایش برندسازی کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت‌های شرکتی می‌کنند. در این وب سایت‌ها صفحاتی برای معرفی محصولات و خدمات شرکت و همچنین بروشورها و تاریخچه تاسیس شرکت و همینطور راه‌های ارتباطی و غیر وجود دارد. امروزه نیز با افزایش هزینه‌های تبلیغات محیطی بسیاری از شرکت‌ها به تبلیغات در بستر اینترنت متمایل شده‌اند و یکی از این کارها طراحی وب سایت‌های شرکتی بوده است.

وب سایت‌های شخصی

: افرادی که دارای تخصص خاصی در زمینه‌های مختلفی هستند اقدام به راه‌اندازی این گونه سایت‌ها می‌کنند. در واقع ایجاد این نوع سایت‌ها نوعی پرزنت محسوب می‌شود. بعد از آن شما شاهد خدماتی که آن شخص می‌تواند انجام دهد خواهید بود که شاخص‌ترین آنها دوره‌ها و ویدیوهای آموزشی است.
به غیر از سایت‌های معروف شده سایت‌های دیگری از جمله سایت‌های خبری نیز وجود دارد ولی در اینجا سعی کردیم به کاربردی‌ترین آنها اشاره کنیم.

نکات مهم در طراحی سایت در جماران

نکاتی که در شرکت طراحی ساز در جماران برای طراحی سایت شما حائز اهمیت است. تعیین هدف از ایجاد سایت اولین و ابتدایی‌ترین مرحله در استراتژی‌های شما خواهد بود و می ‌تواند موجب جهت‌گیری کسب و کار و سمتی مناسب شود. بنابراین طراحی سایت باید با توجه به نیاز شما صورت بگیرد. پس از آنکه مخاطب خود را شناختید و هدف خود از طراحی سایت را مشخص کردید نوبت به رعایت برخی از نکات می‌رسد که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم:

اهمیت و تاثیر رنگ در طراحی سایت در جماران

استفاده از عکس در اکثر مواقع مفید بوده است اگر این عکس‌ها خلاقانه انتخاب شوند به علاوه در کنار آن رنگ بندی مناسب سازمانی خود را داشته باشید می‌توانند فضای بصری زیبایی را برای مخاطب شما به ارمغان بیاورند. برای مثال جالب است بدانید که فاده از رنگ تیره برای سایت‌های فروشگاهی اصلاً پیشنهاد نمی‌شود همینطور فاده از رنگ‌های بسیار روشن در تمامی قسمت‌های سایت باعث بی‌روح شدن آن می‌شود. در نتیجه انتخاب درست ترکیب بندی رنگ و همینطور فونت مناسب یکی از نکات مهم در طراحی سایت در جماران می‌باشد.

رعایت نکات سئو در طراحی سایت

برای اینکه بتوانید در نتایج جستجو قرار بگیرید و بازدید کننده از سایت خود داشته باشید, لازم است که وب سایتتان را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

رعایت چیدمان مناسب در طراحی سایت در جماران

بسیار باید مواظب این نکته باشید که وقتی مخاطب به سایت شما وارد می‌شود بتواند مسیر خود را به راحتی پیدا کند و دچار سردرگمی نشود. یعنی ترتیب منوی خود و دیگر قسمت‌های سایت را به گونه‌ای چینده باشید که مشتری و مخاطب همیشه جایی برای سر زدن داشته باشد. در طراحی منو و زیر منو سعی کنید از یک ساختار درختان استفاده کنید به گونه‌ای که بخش‌های مهم سایت خود را به طور واضح در آن مشخص کرده باشید و صفحات مربوط به هر کدام از بخش‌ها به صورت زیر مجموعه آن بخش نمایش داده شود.

تاثیر سرعت لود مناسب در طراحی وبسایت

به خاطر داشته باشید هر چقدر که نکات بالا را رعایت کنید و سایتی استاندارد را در فضای اینترنت بالا بیاورید ولی سرعت بارگیری صفحات آن طولانی باشد, مخاطب پس از چند ثانیه تحمل از سایت شما خارج خواهد شد و اینگونه امتیاز منفی خواهید گرفت.

امنیت وب سایت

رعایت کردن مسائل امنیتی در وب سایت‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. باید اینا به یاد داشته باشید که کسانی که در زمینه علوم ضد امنیتی مثل هکرها فعالیت می‌کنند, گاهی اوقات به دلیل دسترسی به اطلاعات مهم و یا گاهی برای تفریح و سرگرمی ساعت‌ها در اینترنت به دنبال وب سایت‌های می‌گردند که از نظر امنیتی در وضعیت غیر قابل قبولی باشند و آنگاه آن سایت را هدف خود قرار می‌دهند.
به یاد داشته باشید که سایت‌ها پس از هک شدند خسارات زیادی می‌بینند و جبران خسارت‌ها مدت زمان زیادی را از شما می‌گیرد. بنابراین تسلط و داشتن دانش و تجربه کافی در طراحی سایت به کار بردن تکنیک‌های امنیتی در آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

قیمت طراحی سایت در جماران

هزینه طراحی سایت در شرکت‌های مختلف متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. هرچند باید به یاد داشته باشید که افت مبالغ بالا لزوماً به معنای حرفه‌ای بودن و بالا بودن کیفیت نیست اما این نکته را نیز باید مد نظر داشته باشید که قطعاً یک سایت حرفه‌ای ارزان نخواهد بود; زیرا که استفاده از دانش و تجربه برنامه نویسان و طراحان حرفه ای و استفاده از تکنولوژی‌های روز در طراحی سایت در جماران هزینه خود را دارد.
هزینه‌ها در شرکت طراحی سایت در جماران با الگوی خاصی تعیین شدند و شما می ‌توانید با توجه به کسب و کارتان و نیاز آن به سایت, اقدام به سفارش سایت مورد نظرتان کنید.

سخن پایانی

ایجاد اعتماد در مخاطب بسیار مهم است که باید در طراحی و راه اندازی سایتها به آن توجه شود. اگر شما ارائه دهنده خدمات اینترنتی هستید یا یک فروشگاه اینترنتی دارید به این اعتماد نیاز بیشتری پیدا میکنید.برای مثال یک فروشگاه اینترنتی میتواند با ارائه خدماتی همچون بازگشت کالا، حمل نقل رایگان و … حس اطمینان در مخاطب ایجاد کند و یک تجربه خوب همراه با آرامش را از خرید در ذهن مشتری باقی گذارد.
با بهره گیری از تجارب مثبتی که مشتریان در خرید یا استفاده از خدمات سایت شما بدست آورده اند و همچنین توصیفاتشان اعتماد به سایت شما بوجود خواهد آمد.

سوالات متداول

۱) انواع طراحی سایت در جماران را شامل چه سایت هایی می شوند؟

سایت های فروشگاهی، سایت های شرکتی و سایت های شخصی و غیره

۲) تاثیر سئو در طراحی سایت چگونه است؟

وقتی شما سایتی را طراحی می‌کنید, لازم است که آن را به موتورهای جستجو معرفی کنید وگرنه عملاً طراحی سایت بیهوده خواهد بود. معرفی سایت به موتورهای جستجو و رنگ گرفتن در بین نتایج, کارهایی است که در حوزه سئو انجام می‌شود.

۳) اهمیت چیدمان در طراحی سایت جماران چیست؟

وقتی در چیدمان سایت خود از یک الگوی درختی استفاده می‌کنید همیشه راهی برای نگه داشتن مخاطب در سایتتان وجود دارد و همین ماندن بیشتر مخاطب در سایت, باعث درگیری بیشتر او با شما و همچنین افزایش احتمال خرید او می‌شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *