طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

خدمات انتخاب نام برند ماهونیا

خدمات انتخاب نام برند ماهونیا

برای بسیاری از کارآفرینان موفق، انتخاب نام برند ارتباط زیادی با یک برنامه، فرآیند و تحقیق مربوط می شود. پس در فرآیند انتخاب بهترین نام برای تجارت خود از تیم متخصص کمک بگیرید…

یک نام تجاری موفق فقط چیزی نیست که در وب سایت شما خوب به نظر برسد یا خوب به نظر برسد و فقط به این دلیل که شما آن را دوست دارید عالی نیستند. یک نام تجاری عالی عالی است زیرا ارزش و پیامی را به مشتریان منتقل می کند.
نام های تجاری خوب با تمرکز بر مشتری شروع می شوند، آنها همیشه راهی آسان برای شناسایی، به خاطر سپردن، بحث و مقایسه برندها می خواهند. نام تجاری مناسب می تواند یکی از با ارزش ترین دارایی های یک کسب و کار باشد که باعث تمایز و پذیرش می شود.

انتخاب اسم برند تجاری با قیمتی استثنائی

اما، انتخاب نام تجاری مناسب برای سازمان شما می تواند کار دشواری باشد. چگونه نامی را پیدا می کنید که کار کند؟ نام تجاری که جذاب باشد؟ نامی که در تبلیغات، وب سایت ها عالی به نظر می رسد و URL در دسترس دارد؟
چند گزینه برای شروع وجود دارد، می توانید از یک تولید کننده نام تجاری استفاده کنید، شرکتی را استخدام کنید تا نام تجاری خود را پیدا کند، یا خودتان این کار را انجام دهید. در هر صورت، این می تواند یک کار دلهره آور باشد، و بسته به بودجه و نیازهای خود ممکن است گزینه های مختلفی را انتخاب کنید. در تجربه ما، یافتن نام تجاری مناسب امکان پذیر است، فقط به تحقیق، تلاش و تفکر عمیق نیاز دارد.

نرم افزار انتخاب نام برند
نرم افزار انتخاب نام برند

چه چیزی یک نام برند خوب را می سازد؟

تئوری ها، مطالعات و مقالات زیادی در مورد اینکه چه چیزی یک نام برند خوب را می سازد وجود دارد. به عنوان مثال، یک مطالعه در سال ۲۰۱۲ توسط مجله اروپایی بازاریابی نشان داد که ارزش ویژه یک نام برند عمدتاً توسط مشتری تعیین می شود. با ظهور چند عنصر حیاتی از یک نام تجاری، واضح است که فرآیندی برای ایجاد نام تجاری وجود دارد.
در حالی که هیچ روش کاملی برای ایجاد یک نام تجاری عالی وجود ندارد، برخی از ویژگی های مهم یک نام تجاری خوب وجود دارد که نام گذاری کسب و کار شما را آسان تر می کند و چند کار که نام برند شما باید و نباید انجام دهد.

ویژگی های یک نام برند خوب چیست؟

۱- نام برند باید معنی دار باشد
۲- نام برند باید متمایز از سایر رقبا باشد
۳- نام برند باید قابل فهم و راحت باشد
۴- نام برند باید انعطاف‌پذیر باشد
۵- اسم برند تنها باید مختص تجارت شما باشد

 

نام برند باید معنی دار باشد

یک نام تجاری خوب ارزش، پیام برند شما را منتقل می کند، تصویر برند ایجاد می کند و یک ارتباط عاطفی مثبت ایجاد می کند.

 

نام برند باید متمایز از سایر رقبا باشد

شما را از رقابتتان متمایز می کند و فراموش نشدنی است. یک نام تجاری خوب منحصر به فرد است و می توان آن را از همه برندهای دیگر متمایز کرد.

نام برند باید قابل فهم و راحت باشد

مخاطبان شما باید به راحتی برند شما را بفهمند، تفسیر کنند، بگویند، بنویسند و جستجو کنند. حتی اگر نام نامتعارف یا عجیب و غریب باشد، به راحتی در ذهن مخاطب نمیماند، نام برند باید به راحتی درک شود.

اهمیت هویت بصری برند و ساخت لوگو برای برند

زیبایی بصری و هویت بصری یک برند بسیار مهم است که به کمک لوگو میتوان هویت بصری برند را به کاربران نشان داد. همچنین میتوان آن را از طریق عناصر طراحی مانند نمادها، لوگوها، رنگ‌ها و غیره به اشتراک گذاشت یا ترجمه کرد.

نحوه انتخاب نام برند مناسب چیست؟

پیدا کردن نام برند شما می تواند هیجان انگیز، استرس زا، طاقت فرسا و همه چیز در این بین باشد. اما، ابزارها و پلتفرم‌های متعددی وجود دارند که سعی می‌کنند کار را برای کسب‌وکارها آسان‌تر کنند، چه از طریق تولید نام، پیشنهادات، نمایش دامنه‌ها یا نام‌های موجود و …
این ابزارها می توانند در طوفان فکری، بررسی و تحقیق مفید باشند، اما مهم است که یک نام تجاری را با هدف انتخاب و آزمایش کنید. اگر برای یافتن بهترین نام تجاری برای کسب و کار خود آماده هستید، تیم حرفه ایی ماهونیا میتواند به شما کمک کند.

اما تیم برندینگ ماهونیا با جدیدترین روش های روز دنیا و با تکنیک های ویژه بهترین نام برند را برای کسب و کار شما انتخاب میکند.

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ماهونیا و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
فرم مشاوره رایگان ماهونیا

چرا از خدمات انتخاب نام برند شرکت ماهونیا استفاده کنیم؟ چون شما میتوانید بعد از ثبت سفارش خود شاهد یک نام برند مناسب و خاص باشید. پس برای تحقق آن جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مسیر سفارش ماهونیا
۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی
برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۲- برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۳- نیازسنجی و ارائه پیشنهادات
برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

انواع نام تجاری برند

ساختارها و انواع مختلفی از نام های برند وجود دارد، اما اکثر آنها به چهار دسته تقسیم می شوند. اینها چهار نوع نام برند هستند که به شما کمک می کنند نام تجاری خود را انتخاب کنید.

۱- نام های تجاری عمومی

۲- نام های تجاری توصیفی

۳- نام های تجاری پیشنهادی یا مرتبط

۴- نام های تجاری تصادفی یا انتزاعی

۱- نام های برند عمومی

نام برند عمومی را می توان به راحتی به خاطر سپردن، قابل شناسایی و به وضوح توضیح دهند که کسب و کار چه می کند. اما دسته بندی این نام ها به ندرت معیارهایی را برآورده می کند که یک نام تجاری خوب باید چه کاری انجام دهد.
اگرچه از این جهت جذاب است که کوتاه، به یاد ماندنی است و عملاً کارهایی که شرکت شما انجام می دهد را خلاصه می کند، اما منحصر به فرد، جذاب و برانگیخته نیست. به عنوان مثال، “غذای سگ” ممکن است یک نام عمومی محکم برای محصولات سگ شما باشد. اما بیش از حد واقعی است و شرکت را در یک محصول یا دسته بندی قرار می دهد.

۲- نام های تجاری توصیفی

نام های تجاری توصیفی سعی می کنند آنچه را که برند، محصول یا خدمات برای مشتری انجام می دهد را توصیف کنند. به عنوان مثال، برگر کینگ به وضوح به کاربران نشان می دهد که چه چیزی را ارائه می دهند و هیچ سوالی برای کاربر باقی نمی گذارد.
این نام به شما می گوید که آنها قرار است چه چیزی به شما بدهند (برگر) و نشان می دهد که آنها در آن مهارت دارند (پادشاه). شما می دانید که با خواندن نام چه چیزی به دست خواهید آورد، این یک مزیت قدرتمند است.
نام‌های دیگری که در این دسته قرار می‌گیرند عبارتند از: Pizza Hut، General Motors، Holiday Inn، Gmail و غیره. هر یک از این موارد، آنچه را که سازمان ارائه می دهد، توصیف یا اشاره می کند. این می تواند یک دسته عالی برای کسب و کار شما باشد.

۳- نام های تجاری پیشنهادی یا مرتبط

نام‌های تجاری پیشنهادی یا مرتبط، داستان کامل کاری را که کسب‌وکار انجام می‌دهد بیان نمی‌کند، اما به این معناست که ممکن است از طریق زبانی انجام دهد که تصاویر و احساسات را به هم منتقل می‌کند.
آمازون یک نمونه عالی از این نوع نام تجاری است، نام تجاری آنها نشان می دهد که آنها کاتالوگ گسترده ای دارند و می توانند چیزهای زیادی را به کاربران ارائه دهند. این تجارت هیچ ارتباطی با آمازون ندارد، اما آنها محصولات متنوعی را ارائه می دهند. به یک معنا، آنها با پیشنهادات گسترده، تنوع و اندازه جنگل آمازون با نام تجاری خود مرتبط هستند.

یکی از مزایای بزرگ این نوع نام تجاری تنها محدودیت در خلاقیت شماست. برای برندی که می‌خواهد منحصربه‌فرد و متمایز باشد، نام خود را بر اساس تاریخ بگذارد یا یک بازی سرگرم‌کننده با کلمات ایجاد کند، می‌تواند عالی باشد.

۴- نام های تجاری تصادفی یا انتزاعی

این دسته از نام‌های تجاری به بیشترین خلاقیت نیاز دارند و کشف آن زمان می‌برد. با این حال، بسیاری از نمادین‌ترین نام‌های تجاری تمام دوران از کلمات ساختگی، تصادفی یا انتزاعی تشکیل شده‌اند.
این نام‌ها یک لوح خالی هستند و می‌توانند تقریباً به هر چیزی تبدیل شوند، اما ایجاد شناخت برند در اطراف آنها دشوارتر است. دلیل اینکه این نام ها همیشه کار نمی کنند این است که مردم نمی توانند نام را با چیزی مرتبط کنند یا با آن ارتباط برقرار کنند. اگر محصول، خدمات یا تجارت جدیدی راه اندازی می کنید، معمولاً باید نامی را وارد کنید که چیزی را برای کاربران توضیح دهد.
چند نمونه از نام‌های تجاری تصادفی گوگل یا اپل هستند، در حالی که امروزه نمادین هستند و همه آنها را می‌شناسند، اما هیچ ارتباطی با پیشنهادات تجاری ندارند.

چرا از خدمات انتخاب نام برند ماهونیا استفاده کنیم؟

انتخاب نام با استانداردهای جهانی

داشتن تیمی حرفه ایی و متخصص

انجام جلسات و مشاوره های متعدد

انتخاب نام برند با قیمت مقرون به صرفه

هزینه انتخاب نام برند چقدر است؟

تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ ماهونیا اینجاست تا به شما در انتخاب نام برند کمک کند. هزینه و قیمت نام برند کاملا متفاوت است شما میتوانید برای اطلاع از قیمت دقیق و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

۰۹۱۰۴۶۰۰۰۸۷

۰۲۱۹۹۱۸۱۵۴۵

تعرفه خدمات انتخاب نام برند ماهونیا

طراحی سایت حمایتی
از ۴ میلیون
تومان
  • دامنه رایگان ir
  • استفاده از ترافیک نیم بها
  • سرویس خدمات رسانی آنلاین
  • پشتیبانی رایگان ۲ ماهه
طراحی سایت اقتصادی
از ۹ میلیون
تومان
  • دامنه رایگان ir
  • استفاده از ترافیک نیم بها
  • سرویس خدمات رسانی آنلاین
  • پشتیبانی رایگان ۳ ماهه
طراحی سایت پیشرفته
از ۱۴ میلیون
تومان
  • دامنه رایگان ir
  • استفاده از ترافیک نیم بها
  • سرویس خدمات رسانی آنلاین
  • پشتیبانی رایگان ۶ ماهه
طراحی سایت حرفه ای
از ۱۹ میلیون
تومان
  • دامنه رایگان ir
  • استفاده از ترافیک نیم بها
  • سرویس خدمات رسانی آنلاین
  • پشتیبانی رایگان یکساله
جهت برآورد هزینه و استعلام قیمت خدمات انتخاب نام برند کلیک کنید.
قیمت خدمات انتخاب نام برند

سخن پایانی خدمات انتخاب نام برند

نام های برند مخصوصا برند های معروفی که در دنیا وجود دارد و همه میشناسیم طبق الگوریتم های خاصی کشف شده اند و در مورد آن ها مدت ها فکر شده است تا سال ها و در ذهن افراد زیادی بماند و به عنوان اسمی خاص در بین دیگر برند ها وجود داشته باشد. قبل از راه اندازی سایت و تبلیغات، نیاز به یک اسم برند دارید که تیم برندینگ ماهونیا میتواند در این زمینه به شما کمک کند. 

پرسش های متداول خدمات انتخاب نام برند

تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ ماهونیا اینجاست تا به شما در انتخاب نام برند کمک کند. هزینه و قیمت نام برند کاملا متفاوت است شما میتوانید برای اطلاع از قیمت دقیق و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

۰۹۱۰۴۶۰۰۰۸۷

۰۲۱۹۹۱۸۱۵۴۵

برای اسم برند از اسامی ایرانی استفاده کنیم یا خارجی؟ این سوال بسیاری از مدیران کسب و کار است. بهترین حالت این است که شما بررسی کنید که قصد دارید نام برندتان در کدام دسته از انواع نام تجاری باشد: 

۱- نام های تجاری عمومی

۲- نام های تجاری توصیفی

۳- نام های تجاری پیشنهادی یا مرتبط

۴- نام های تجاری تصادفی یا انتزاعی

سپس میتوان تصمیم گرفت که از اسامی ایرانی استفاده کرد و یا خارجی.

‫2 نظر

  • Avatar زهرا کمالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    این انتخاب با توجه به ارائه خدمات صورت می‌گیره؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *