طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

شرکت دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجتال مارکتینگ ماهونیا

انجام دیجیتال مارکتینگ برای یک کسب و کار اثرات زیادی دارد که می تواند به طور مستقیم و غیرمستقیم به رشد و موفقیت کسب و کار کمک کند.

دیجیتال مارکتینگ در واقع نوع جدید بازاریابی است .که به صورت دیجیتالی انجام می شود .سبکی جدید و نوین برای معرفی کردن محصولات و خدمات شما در فضای مجازی و اینترنتی می باشد. که در دنیای امروز کمتر کسی را می بینید.به دنبال گسترش کسب و کار خود در فضای مجازی و اینترنت نباشد. استفاده از شبکه ها اجتماعی یعنی به دست آوردن میلیون ها کاربران فعال که حاضر هستند مشتریان به القوه شما باشند.

چرا دیجیتال مارکتینگ؟

مشتریان بالقوه ای که در بستر وب به دنبال برند شما هستند و هیچ نشون و سایتی از شما پیدا نمی کنند، ممکن است فکر کنند که کسب و کار و برند شما فعالیتی ندارد. اما فکر کنید شما یک وب سایت حرفه ایی برای برند خود دارید و می توانید به راحتی از خدمات بازاریابی و فروش استفاده کنید و محصولات و خدمات خود را در معرض نمایش همه کاربران قرار دهید. هر رابطه ای که در وب سایت شما شروع می شود با درست کردن طراحی وب خود به یک رابطه عالی تبدیل کنید.

 

فهرست مطالب

آژانس دیجیتال مارکتینگ
آژانس دیجیتال مارکتینگ

چرا بازاریابی دیجیتال مارکتینگ باید انجام دهیم؟

خیلی از کسب‌وکارهای کوچک وقتی شروع به کار می‌کنند، عمده تمرکزشان روی این است که چطور اولین گروه از مشتریان را به مغازه خود وارد کنند. برای رسیدن به این هدف از روش‌های متفاوتی مانند تراکت‌های تبلیغاتی، بروشورها و بعضی بیلبوردهایی در مراکز کلیدی شهر استفاده می‌کنند.
برخی از این روش‌ها نتایجی به همراه داشته‌اند، مسلما با فریاد زدن در خیابان و پخش تراکت بالاخره یک نفر وارد مغازه خواهد شد، اما این روش مسلما بهینه نیست و ما به دنبال بهترین روش هستیم.

 

کاربرد دیجیتال مارکتینگ

در کنار برخی از روش‌های کارآمد در محیط واقعی، بهتر است از قدرت فضای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ برای هدف گرفتن مشتریان استفاده کنید و همچنین در فضای آنلاین و با کمک تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ به گروه بزرگی از مشتریان هدف دسترسی خواهید داشت و با هزینه به صرفه‌تری می‌توانید پیام خود را به آن‌ها منتقل کنید و تبلیغات انجام دهید و همچنین میتوانید از خدمات تحقیق بازار ماهونیا استفاده کنید

انواع مختلف دیجیتال مارکتینگ

۱.سئو و بهینه سازی موتور های جستو جو
۲.بازاریابی تولید محتوا
۳.بازاریابی موتور های جستو جو
۴.بازاریابی شبکه های اجتماعی
۵.تبلیغات کلیکی
۶.بازایابی وابسته و همکاری در فروش
۷.ایمیل مارکتینگ

بهینه سازی برای موتورهای جست و جو

منظور از سئو و بهینه سازی موتور های جستو جو این است که شما بتوانید با انجام یک سری کارها در نتایج اولیه گوگل دیده شوید. اینکه چطور این کار انجام می شود کار پیچیده ای است. شما باید هزاران کار انجام دهید که سایت شما در صدر نتایج نمایش داده شود می توانی در قسمت سئو سایت با فرایند سئو آشنا شوید.

بازاریابی موتورهای جست و جو

تبلیغات گوگل یکی از پر طرفدارترین روش در بازاریابی موتورهای جستجو است. گوگل محبوبترین جستجوگر جهان است و شما می توانید با تبلیغات در گوگل روزانه بازدیدکنندگان زیادی را وارد سایتتان کنید.

 

بازاریابی تولید محتوا

بازاریابی محتوا به منظور جذب مخاطب از موتورهای جستجو صورت می گیرد. خیلی از صاحب نظران این راهکار دیجیتال مارکتینگ را در دسته ی بازاریابی موتورهای جستجو قرار می دهند، اما بدلیل اهمیت و قدرت این نوع بازاریابی، ترجیح ما این است که بازاریابی محتوا را از بخش سئو و بازاریابی موتورهای جستجو مجزا کنیم.
در بازاریابی محتوا ابتدا شناخت کاملی از مشتریان بدست می آید. این شناخت به پرسونای مخاطب معروف است. برای آشنایی با پرسونای مخاطب کلیک کنید.

اهمیت بازاریابی محتوایی

با شناخت روی مخاطبان می توان فهمید آنها چه چیزهایی را دوست دارند و به چه موضوعاتی علاقه مند هستند. هر چقدر شناخت شما روی مشتریان بیشتر باشد و اطلاعات جامع تری نسبت به آنها داشته باشید نوشتن استراتژی تولید محتوا کار بسیار راحتری خواهد بود.
پس از شناسایی مشتریان، شروع به تعیین استراتژی محتوا به منظور جذب مشتریان بالقوه می کنند و پس از تعیین استراتژی، نوشتن محتوا آغاز می شود.

بازاریابی شبکه اجتماعی

شبکه های اجتماعی نقش پر رنگی در دنیای امروز دارند. امروزه اکثر مردم بیشتر از تلویزیون در شبکه های اجتماعی زمان می گذارند. این امر باعث شده رسانه ی جدیدی برای کسب و کارها ایجاد شود. برندها با حضور در شبکه های اجتماعی قصد دارند کاربران را حسابی درگیر خود کنند

انواع روش های بازاریابی دیجیتالی
انواع روش های بازاریابی دیجیتالی

تبلیغات کلیکی

تبلیغات در سایت های معرف و معتبر برای این منظور می توانید از تبلیغات بنری استفاده کنید.که نوین رسام ۲۰سایت معتبر بنری در اختیار شما قرار خواهد داد .این تبلیغات بیشتر جنبه برند سازی دارد و در طولانی مدت و طی استمرار مداوم افزایش فروش را برای شما به همراه خواهد داشت.

ایمیل مارکتینگ و sms مارکتینگ

استفاده از ایمیل مارکتینگ و SMS مارکتینگ برای ارتباط با مخاطبانی که با ما کمی آشنا شده اند بهترین روش برای معرفی بیشتر و جذب این گونه مشتریان خواهد بوداما استفاده از این دو ابزار برای تبلیغاتی که منجر به معرفی ما به افرادی شود که از ما شناختی ندارند منجر به شکست می شود. این دو ابزار را باید برای ارتباط با کاربرانی استفاده کنید که اطلاعات تماس خود را با میل خود نزد شما داده اند تا از خبرهای برند شما در آینده باخبر شوند.

بازایابی وابسته و همکاری در فروش

همکاری در فروش یا فروش رابطه‌ای (یا به‌بیان دیگر فروش واسطه‌ای یا بازاریابی وابسته) روشی مرسوم و پرطرفدار برای درآمدزایی و کسب در آمد از طریق اینترنت است. شما با یاد گرفتن و آموزش درآمدزایی از طریق سیستم همکاری در فروش می‌توانید بدون داشتن محصول و یا خدماتی، پورسانت از فروش محصولات دیگران دریافت کنید. همکاری در فروش که برخی تلفظ انگلیسی آن یعنی افیلیت مارکتینگ – Affiliate Marketing را به‌کار می‌برند، علاوه بر درآمدزایی برای افراد عادی، می‌تواند راه بسیار موثری برای افزایش فروش و درآمد یک مجموعه باشد.

مزایای خدمات دیجیتال مارکتینگ

مزایای بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

نتایج قابل سنجش

قابلیت شخصی‌سازی

مقرون بصرفه بودن

دسترسی به مخاطبین بیشتر

بهینه سازی آسان و راحت

نرخ بالا جلب مشتری

۱- نتایج قابل سنجش

در بازاریابی سنتی هیچ راهی برای سنجش تعداد افرادی که بیلبورد شما را دیده‌اند یا به جای دیدن آگهی کاغذی، آن را در سطل زباله‌های بازیافتی انداخته‌اند، وجود ندارد. اما دیجیتال مارکتینگ، گزارش هایی منسجم و قابل اعتماد به شما ارائه میدهد تا برای مثال، تعداد دقیق افرادی که ایمیل شما را باز کرده یا روی لینک خاصی کلیک کرده‌اند را بدانید

قابلیت استفاده و ابزار، نه طراحی بصری یک سایت بلکه، موفقیت یا شکست یک برند و کسب و کار را تعیین می کند. از آنجایی که بازدیدکننده صفحه تنها فردی است که روی ماوس کلیک می کند و در نتیجه تنها اوست که تصمیم میگیرد برای رسیدن به پاسخ سوالات خود به کدام صفحات مراجعه کند، پس طراحی کاربر محور به یک رویکرد استاندارد برای طراحی وب موفق و سود گرا تبدیل شده است. به هر حال، اگر کاربران نتوانند از یک ویژگی استفاده کنند، ممکن است وب سایت شما برای گسترش کسب و کارتان سودی نداشته باشد. 

۲- قابلیت شخصی سازی

مروزه مصرف کنندگان به دنبال خدمات خصوصی و سفارشی هستند؛ کاری که در بازاریابی سنتی به طرز آشکاری ممکن نخواهد بود، زیرا این نوع بازاریابی دارای ماهیتی عمومی است. اما دیجیتال مارکتینگ با ابزارهای شگفت انگیز خود این امکان را به شما می‌دهد که از علایق و اولویت‌های اشخاص برای سفارشی کردن پیامی که دریافت می‌کنند استفاده کنید. درواقع شاید بتوان “شخصی سازی” را بزرگ‌ترین مزیت بازاریابی دیجیتال و آنلاین دانست.

۳- مقرون بصرفه بودن

کارهایی که در حوزه بازاریابی سنتی صورت می‌گیرند، مانند بیلبوردها و تبلیغات رادیو و تلویزیونی در حال حاضر بسیار پرهزینه هستند. ولی محصولات دیجیتال مارکتینگ در سایزهایی مقیاس‌پذیر عرضه می‌شوند؛ بدین ترتیب، تمامی کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ می‌توانند از این محصولات برای دستیابی به مخاطبان با مناسب‌ترین قیمت‌ها استفاده کنند.

۴- دسترسی به مخاطبین بیشتر

از آن جایی که دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین انجام می‌شود، حوزه ای وسیع و جهانی تر از مخاطبین را در بر میگیرد. در حالی که بازاریابی سنتی شما را به یک منطقه جغرافیایی محدود می‌کند، دیجیتال مارکتینگ به شما اجازه می‌دهد تا با نرخ بالایی از اثربخشی به مخاطبین بین‌المللی خود دسترسی داشته باشید.

۵- بهینه سازی آسان و راحت

دیجیتال مارکتینگ همراه با گزارش است، و این یعنی اگر شما در این نوع از بازاریابی با عملکردی ضعیف تر از میزان مورد رضایت تان مواجه شوید، پیدا کردن جای این مشکل و تغییر دادن آن آسان خواهد بود.

۶- نرخ بالا جلب مشتری

کارهایی که در حوزه بازاریابی سنتی صورت می‌گیرند، مانند بیلبوردها و تبلیغات رادیو و تلویزیونی در حال حاضر بسیار پرهزینه هستند. ولی محصولات دیجیتال مارکتینگ در سایزهایی مقیاس‌پذیر عرضه می‌شوند؛ بدین ترتیب، تمامی کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ می‌توانند از این محصولات برای دستیابی به مخاطبان با مناسب‌ترین قیمت‌ها استفاده کنند.

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ماهونیا و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
فرم مشاوره رایگان ماهونیا

آیا میخواهید از خدمات دیجیتال مارکتینگ برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنید؟ پس برای تحقق آن جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ماهونیا در ارتباط باشید.

مسیر سفارش ماهونیا
۱- ثبت درخواست اینترنتی یا تلفنی
برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۲- برقراری ارتباط و مشاوره رایگان
۳- نیازسنجی و ارائه پیشنهادات
برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
۴- برگزاری جلسه و جمع بندی نکات
عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۵- عقد قرارداد و آغاز همکاری موثر
۶- تحویل پروژه و شروع پشتیبانی

چرا خدمات دیجیتال مارکتینگ ماهونیا

ارائه خدمات چندگانه بازاریابی دیجیتالی

دارای تخصص و تجربه کافی

استفاده از تکنولوژی روز دنیا

ازائه خدمات قیمت مقرن به صرفه

هزینه سفارش خدمات دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟

قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ به نوع خدماتی که به دنبال آن هستید بستگی دارد. به عنوان مثال، هزینه ساخت وب سایت، تولید محتوا، رسانه های اجتماعی و تبلیغات گوگل، بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی و غیره متفاوت است و به پیچیدگی و سطح محتوای مورد نظر شما بستگی دارد.

تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ ماهونیا

جهت برآورد هزینه و استعلام قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ کلیک کنید.
قیمت دیجیتال مارکتینگ

سخن پایانی بازاریابی دیجیتالی

در دنیای امروز، دیجیتال مارکتینگ به یکی از عوامل کلیدی موفقیت یک تجارت تبدیل شده است. با استفاده از ابزارهای دیجیتال می توانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید، آگاهی از برند خود را افزایش دهید و فروش خود را افزایش دهید. به همین دلیل، خدمات دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است.

خدمات دیجیتال مارکتینگ برای همه کسب و کارها از کسب و کارهای کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ قابل استفاده است. با استفاده از ابزارهای دیجیتال مانند وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، تبلیغات گوگل و غیره، می توانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و با آنها تعامل داشته باشید.

در نهایت باید گفت که خدمات دیجیتال مارکتینگ ابزاری موثر و قدرتمند برای بهبود موفقیت کسب و کار است. بنابراین، اگر می خواهید کسب و کارتان رشد کند و موفق شود، باید از خدمات دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

پرسش های متداول دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال از ابزارهای مختلفی مانند وب سایت، رسانه های اجتماعی، تبلیغات گوگل، اس ام اس و ایمیل، محتوا و حفظ مشتری استفاده می کند.

بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند تا به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید، آگاهی از برند خود را افزایش دهید و فروش خود را افزایش دهید. با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می توانید به راحتی تبلیغات خود را به مخاطبان خود نشان دهید و با آنها در تعامل باشید.