طراحی سایت

سبد خرید
0

انتخاب زبان

طراحی سایت در یزد

طراحی سایت در یزد
۵/۵ - (۲ امتیاز)

طراحی سایت در یزد مناسب برای تمامی کسب و کارهای شهر یزد. در عصر حاضر، اینترنت نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می‌کند. امروزه افراد جامعه برای کسب اطلاعات، خرید، آموزش و … به اینترنت مراجعه میکنند، داشتن یک سایت برای کسب و کار، نیاز حیاتی هست که تا بتوانید در این رقابت از رقبا جلو باشید و درآمد خود را افزایش دهید. شما میتوانید از خدمات طراحی سایت حرفه ای، شرکت ماهونیا در جهت پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

اهمیت طراحی سایت در یزد

طراحی سایت در یزد چرا مهم است؟ شهر یزد به عنوان یکی از شهرهای توریستی و صنعتی کشور ایران شناخته است، طراحی سایت به عنوان یک ویترین برای کسب و کارها می باشد و رقابت بسیار تنگاتنگی در بین کسب و کارهای موجود در شهر یزد وجود دارد. شما برای اینکه بتوانید در این رقابت عقب نمانید و ویترینی از خدمات خود را به مشتریان خود ارائه دهید نیاز به یک سایت دارید.

بیشتر بخوانید = طراحی سایت انتخابات

بهترین شرکت طراحی سایت در یزد

یزد شهری تاریخی و توریستی و یکی از شهرهای صنعتی در دل کویر ایران است که سالانه میزبان پذیرای مهمان های زیادی هست این شهر کویری اقتصاد پویا و رو به رشد دارد به همین دلیل است که بیش از بیش داشتن سایتی برای معرفی خود بیشتر احساس میگردد.

در این بین شرکت ماهونیا که در حوزه طراحی سایت در یزد سابقه زیادی دارد و یکی از بهترین شرکت ها طراحی سایت در یزد میباشد با بهره گیری از کادر متخصص و کاربلد و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و متدهای روز قادر هست سایت اینترنتی با استاندارد های روز دنیا برای شما طراحی کند.

چرا باید ماهونیا را انتخاب کرد:

  1. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  2. طراحی سایت با قابلیت های پیشرفته و متد روز دنیا
  3.  طراحی کاربر پسند
  4. قیمت اقتصادی و مناسب

ماهونیا با ارائه بهترین خدمات با عالی ترین کیفیت رضایت مشتریان خود را جلب کرده همچنین این شرکت به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های طراحی سایت در یزد میباشد.

مزایای طراحی سایت در شهر یزد

  1. ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای کسب و کار
  2. ارائه اطلاعات کامل و جامع در مورد کسب و کار
  3. ارتباط با خدمات
  4. افزایش فروش و درآمد
  5. برندسازی و افزایش اعتبار کسب و کار

از سیر تا پیاز مراحل طراحی یک سایت

طراحی و پیاده‌سازی یک سایت در ماهونیا روال و مراحل مشخصی دارد یکی پس ازدیگری اجرا می‌گردد. قبل از اینکه مراحل را به شما معرفی کنیم باید بدانیم که سه نوع دسته‌بندی برای سایت‌ها موجود است:

  1. سایت‌های استاتیک
  2. سایت‌های داینامیک
  3. سایت‌های نیمه داینامیک

سایت‌های استاتیک: سایت‌های گفته می‌شود که با css, HTML، و جاوا اسکریپت  طراحی می‌گردند و سرعت بازگذاری بسیار بالایی دارند که این نوع سایت‌ها معمولاً به‌صورت خیلی کم شاید سالی یک‌بار ویرایش محتوا انجام می‌گیرد.

سایت‌های داینامیک: سایت‌های هستند که با ASP, PHP, ASP.net طراحی می‌شوند و  به زبان ساده یک سیستم پیشرفته برای مدیریت سایت است به‌طوری‌که به‌آسانی هرچه تمام  اقدام به‌اضافه حذف یا حتی ویرایش محتوا کنید این نوع سایت‌ها به دلیل حجم بالای کدها از سایت‌های استاتیک کندتر هستند.

سایت‌های نیمه داینامیک: تقریباً این نوع سایت‌ها شبیه سایت‌های داینامیک هستند؛ یعنی توسط ادمین سایت قابل‌تغییر هستند این مدل سایت‌ها با زبان‌های XML, یا اکشن اسکریپت نوشته می‌شوند و یکی از مزیت‌های آن کارپسند بودن آن است.

ابتدا خواستیم با انواع سایت‌ها آشنایی جزئی داشته باشید. همان‌طور که گفتیم ماهونیا برای طراحی سایت پلن‌های را دارد که ما با شما به اشتراک می‌گذاریم  حال سراغ انواع مراحل طراحی یک سایت برویم.

  1. یادداشت‌برداری و اولویت‌دهی به نیازمندی‌های پروژه
  2. تحقیق و ارزیابی محتوا
  3. ایجاد یک طرح اولیه
  4. طراحی قالب اصلی سایت
  5. شروع به کدنویسی کردن
  6. بارگذاری اطلاعات سایت
  7. تست سایت
  8. تحویل آنی و آموزش کار با پنل

بیشتر بخوانید= تفاوت سایت استاتیک و داینامیک

۳ نکته که نباید برای طراحی سایت در یزد رافراموش کنید:

۱-هدفتان ازایجاد یک سایت چیست؟

۲-نوع سایت شما

۳-مخاطب هدف شما چه کسانی هستن

هدف شما برای ایجاد یک سایت چیست؟ شما باید قبل از اینکه بخواهید یک سایت طراحی کنید قبل از هر چیزی هدف خود را مشخص کنید که برای چه چیزی شما به یک سایت احتیاج دارید آیا این سایت کمک خواهد کرد که شما به قله کوه برسید آیا برای رشد شما مفید خواهد بودیاخیر؟ همه اینها سؤالاتی هستند که قبل از طراحی سایت شما بایستی به آنها جواب دهید سپس بستر خود را فراهم کنید.

نوع سایت شما یک گزینه بسیار مهم نسبت  به شغلتان است از سایت سازها و قالب‌های آماده استفاده نکنید صرفاً به‌خاطر ارزان‌بودن  نوع سایت شما و کاربرپسند بودن آن خیلی مهم است.

مخاطب هدف خود را بشناسید (سن/جنسیت/ نیازها/ علایق/و…) اگر شما سایتی را طراحی می‌کنید بایستی این را هم در نظر بگیرید که مخاطبان شما از کدام قشر جامعه هستند تا بتوانید کلمات کلیدی مربوطه را استخراج کنید و در همان سطح محتوا برای سایت خود تولید کنید.

انواع طراحی سایت در شهر یزد

سایت انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع نیاز، نوع کسب‌وکار، لوکیشن کسب‌وکار و منطقه‌ای و سایر موارد می‌توان تصمیم گرفت که چه نوع سایتی برای رشد کسب و کارمان مناسب است.

  • طراحی سایت‌های خبری در یزد: این سایت برای ارائه اخبار و اطلاعات به مخاطبان طراحی شده است.
  • سایت‌های فروشگاهی: این سایت‌ها برای فروش محصولات یا خدمات به مخاطبان طراحی شده‌اند.
  • سایت‌های آموزشی: این سایت‌ها برای ارائه آموزش‌های مختلف به مخاطبان طراحی شده‌اند.
  • سایت‌های خدماتی: این سایت‌ها برای ارائه خدمات مختلف به مخاطبان طراحی شده‌اند.
  • سایت‌های شخصی: این سایت‌ها برای معرفی افراد و رزومه کاری بسیار مناسب می‌باشد.
  • سایت‌های تک‌صفحه‌ای: این سایت‌ها فقط یک صفحه دارند معمولاً برای معرفی یک محصول یا خدمات خاص طراحی می‌شوند.
  • سایت‌های چند صفحه‌ای: این سایت‌ها چندین صفحه دارند و معمولاً برای ارائه اطلاعات و خدمات مختلف می‌شوند.
  • سایت‌های پویا: این سایت‌ها از پایگاه‌داده استفاده می‌کنند و آنها را می‌توان به طور مداوم تغییر داد.
  • سایت‌های وردپرسی: این سایت‌ها با استفاده از سیستم مدیریت وردپرس طراحی می‌شوند.
  • سایت‌های اختصاصی: این سایت‌ها با استفاده از کدنویسی اختصاصی طراحی می‌شوند.

بیشتر بخوانید = طراحی سایت در قشم

چه نوع سایتی برای کسب کارمان مناسب است؟

امروزه با رقابت شدیدی که در کسب‌وکارهای اینترنتی هست، سایت خوب و کاربرپسند می‌تواند مشتری زیادی را برای شما جذب کند؛ اما اگر مقداری در این راه دچار اشتباه شوید ممکن است سرمایه شمارا به باد دهد و به هدف موردنظر خود نرسید.

اگر می‌خواهید بدانید که بهترین سایت برای کسب‌وکار شما چیست ابتدا فقط باید شناخت کافی از کار خودتان داشته باشیداهداف کاری خودتان را مشخص کنید و برای آن برنامه‌ریزی کنید به طور خلاصه اگر بخواهیم توضیح دهیم و شمارا راهنمایی کنیم اگر شما اجناسی برای فروش دارید – اگر قصد خدمات‌رسانی دارید – اگر به دنبال برندسازی هستید یا می‌خواهید کسب درآمد کنید – یا از طریق سایت می‌خواهید با مشتریان خود در ارتباط باشید یا قصد ارائه اطلاعات و اخبار دارید بهترین تصمیم و عاقلانه‌ترین راه ایجاد یک سایت هست.

حتی با این تفاسیر و توضیحات هنوز هم برای ایجاد یک سایت شک و تردید دارید کارشناسان ما میتوانن به‌تمامی سؤالات شما پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید= طراحی سایت در تهران

قیمت طراحی سایت در یزد

قیمت طراحی سایت در یزد به عوامل متفاوتی از جمله، نوع سایت، سطح امکانات و قابلیت‌های سایت، مدت‌زمان طراحی سایت و سایر موارد بستگی دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دقیق قیمت با شرکت ماهونیا در تماس باشید.

چند نقطه بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید.

این را باید توجه داشته باشید که سایت شما باید چند استاندارد  بسیار مهم را رعایت کند.

نخست اینکه  باید ریسپانسیو باشد یعنی اینکه وب سایت شما باید برای نمایش صحیح در انواع دستگاه ها، از جمله گوشی های هوشمند و تبلت ها، طراحی شده باشد امروزه بسیار از جستو جو ها توسط تلفن همراه و تبلت ها صورت میگرد و اگر سایت شما برای چنین ابزارهای بهینه نشده باشد سایت شما هرگز دیده نخواهد شد. نکته بعدی اینکه محتوای شما باید جذاب و همسو با مخاطبان هدف شما باشد داشتن یک محتوای جالب و کاربر پسند کاربر سمت شما جذب میکند برای این کار  سعی کنید از تصاویر چشم نواز. ویدیئو ها و همچنین نوشته های کوتاه استفاده کنید مورد بسیار اساسی که باید به آن توجه کنید سئو کردن سایتتان هست بهینه کردن سایت شما برای موتورهای جست و جو به شما این امکان را میدهد که در رتبه های بالاتری در گوگل و سایر موتورهای جست وجو قرار بگیرید و مشتریان زیادی را جذب کنید. اگر میخواهید درباره خدمات  سئو و بهینه سازی سایت اطلاعات بیشتری را دریافت کنید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید.

غیر از این موارد سایت شما حتما باید توسط شرکت یا گروهی پشتیبانی گردد تا سایت و محتواهای ان بروز رسانی شود این عمل از نظر سئویی کار مثبتی هست و بسیار کاربرپسند نیز میباشد به طور کل بگوییم سیاست موتورجستوجوی گوگل  بر اساس رضایت کاربر میباشد پس هر عملی باعث خوشحالی و رضایت کاربر شود از نظر این موتور جستجو مثبت هست به شرطی که بر خلاف الگوریتم های گوگل رفتار نکنید.

سخن پایانی

با گسترش روزافزون فضای مجازی و از طرفی اینکه انسان‌ها روزانه چندین ساعت خود را در اینترنت و فضای مجازی سپری می کن و بیشتر کارهای روزه مره خود را به‌صورت اینترنتی انجام می‌دهند داشتن یک سایت در یزد برای کسب‌وکار شما یک امر بسیار مهم و ضروری است شما اگر می‌خواهید در رقابتی که در فضای مجازی ایجاد شده عقب نمانید و از طرفی به درآمد خوبی برسید داشتن یک وب‌سایت بهینه شده و ارزشمند برای شما لازم است.طراحی سایت در یزد، سرمایه گذاری ارزشمندی برای هر کسب و کاری است. با انتخاب یک شرکت طراحی سایت معتبر و با تجربه، می توانید وب سایتی حرفه ای و کارآمد داشته باشید که به شما در رونق کسب و کارتان کمک کند.

البته که داشتن یک سایت ریسپانسیو  و کاربرپسند فقط برای دیده‌شدن کافی نیست و شما باید نسبت به مخاطب هدف خودتان و موضوع سایتتان محتوای ارزشمند تولید کنید و توجه داشته باشید که محتوا پادشاه سایت هست و سایتی با محتوای کم‌کیفیت تأثیرات منفی را بر سایت و شهرت شما می‌گذارد.

سوالات متداول

۱- چرا باید برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کنم؟

با طراحی سایت در یزد، می‌توانید کسب کنید و کار خود را به مخاطبان بیشتر معرفی کنید و فروش و درآمد خود را افزایش دهید.

۲- طراحی سایت در یزد چقدر هزینه دارد؟

قیمت طراحی سایت در یزد به عوامل متفاوتی از جمله: نوع سایت شما (فروشگاهی، خدماتی، آموزشی، خبری) بستگی دارد. از طرفی به این بستگی دارد که سایت شما کدنویسی شده است یا از cmsهای مانند وردپرس و… سفارش داده باشید و خواستار چه نوع امکانات و قابلیت‌های هستید.

۳- چه مدت طول می‌کشد تا یک سایت طراحی شود؟

مدت‌زمان طراحی یک سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد، به‌طورکلی، مدت‌زمان طراحی یک سایت ساده از یک هفته تا یک ماه متفاوت است. مدت‌زمان طراحی یک سایت فروشگاهی از یک ماه تا سه ماه تغییر می‌کند. مدت‌زمان طراحی یک سایت شرکتی از سه ماه تا شش ماه تغییر می‌کند. اما، این مدت‌زمان‌ها فقط تخمینی هستند و ممکن است در موارد خاص متفاوت باشند.

۴-تفاوت سایت وردپرسی و کدنویسی در چیست؟

تفاوت آنها در قیمت، کیفیت، زمان طراحی، امنیت هست که سایت کدنویسی نسبت به سایت وردپرسی در ارجحیت قرارداد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *